Lijkt wel een jaren 70 gordijn.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef spuitje het volgende:
Wat een afgrijselijk shirt heeft die man aan trouwens................
Oop als Jaap Kooiman naaaaaahquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:17 schreef spuitje het volgende:
Snorremans wil geen ruzie met zijn schoonmoeder en ook niet met sen meissie.................zat ik toch redelijk goed met "Toen was geluk nog heel gewoon........"
Bied je even je excuses aan dat gordijn aan? Een beetje dit ordinaire, synthetische wangedrocht aan hem linken.quote:
Verpest het nou niet voor jezelf, Cc.. Jouw naam mag nu nog gewoon genoemd worden op zijn chat, die van BQ is al taboe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bied je even je excuses aan dat gordijn aan? Een beetje dit ordinaire, synthetische wangedrocht aan hem linken.
Oe nou! Dàn zal ik wel even een ander toontje aanslaan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Verpest het nou niet voor jezelf, Cc.. Jouw naam mag nu nog gewoon genoemd worden op zijn chat, die van BQ is al taboe.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe nou! Dàn zal ik wel even een ander toontje aanslaan!
Oh wacht ... wat boeide mij die chat ook weer precies?
Qua patroon! Qua patroon..... sorry gordon ik bedoel gordijn hahahahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bied je even je excuses aan dat gordijn aan? Een beetje dit ordinaire, synthetische wangedrocht aan hem linken.
Fiepoo vergeleek dat kampshirt van die ouwe met een gordijn. Ik heb hem al op de vingers getikt dat je zoiets een gordijn niet kunt aandoen. En een mens eigenlijk ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |