Geen bier ? Straks wordt ie nog ziekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa verschalkt een lekkere portie kibbeling
[ afbeelding ]
En omdat vis moet zwemmen ook maar even een slokje.
[ afbeelding ]
zo beter dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen bier ? Straks wordt ie nog ziek
Kun je hem niet ook nog een Fyenoord of PSV shirt aan doen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:12 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
zo beter dan.
[ afbeelding ]
Ik heb het gevraagd, maar Oop zegt dat je moet gaan slapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:29 schreef spuitje het volgende:
Wil jij dan namens mij vragen of hij iets van Bruce Springsteen wil draaien? Het liefst "The river"?
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, maar Oop zegt dat je moet gaan slapen.
Vraagje waarom heb jij zo'n hekel aan Opaatje?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef spuitje het volgende:
Straks bezoek van kennissen die hier niet zover vandaan wonen en een internet abo hebben bij dezelfde provider als wij. Ga ze maar eens vragen in te om naar de site www.opaatje.tk te gaan en af te wachten wat er gaat gebeuren, maar heb zo een vermoeden.
Gewoon....Omdat dát kanquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:43 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Vraagje waarom heb jij zo'n hekel aan Opaatje?
Wedervraagje: waarom heeft hij zo'n hekel aan me dat hij me de dood heeft gewenst?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:43 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Vraagje waarom heb jij zo'n hekel aan Opaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |