geen ideequote:
De legende gaat dat hij van elk shirt meerdere exemplaren heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef Paul het volgende:
Heeft die gast nooit een anders shirt an?
Hij grossiert in Ajax-memorabiliaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De legende gaat dat hij van elk shirt meerdere exemplaren heeft.
Het zijn gewoon weggooi shirts .quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De legende gaat dat hij van elk shirt meerdere exemplaren heeft.
Opaatje25cmhowitzer@hotmail.beppe.anaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:00 schreef Copycat het volgende:
Weet die senielio inmiddels hoe hij heet?
Wat zeg je nou toch???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opaatje25cmhowitzer@hotmail.beppe-beffen.anaal
Hier? Is het niet Gezellliiii genoeg op zijn eige chat?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, die Oop, hij leest lekker mee
Maar hij komt nog niet gezellig meekletsen hier? Wil hij niet of lukt het hem nog steeds niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, die Oop, hij leest lekker mee
Ja hallo 3 chats bij houden ..fok lezen buiten zitten en dan ook nog de omzet van de drankenhandel op peil houden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef Jian het volgende:
Oop gaat vroeg naar bed vanavond zegt ie, hij moet bijkomen .....
Waarvan in jezusnaam, als ik de hele dag zou doen wat Oop doet dan ging ik helemaal niet naar bed 's nachts
"Mowah, moet je kijke wat die Jian schrijf, wat een lul hè"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hier? Is het niet Gezellliiii genoeg op zijn eige chat?
Ik zie nix wat de moeite waard is... maar Oop gaat al gauw naar bedje toe, dus...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
"Mowah, moet je kijke wat die Jian schrijf, wat een lul hè"Ja, hij leest live mee hoor
Ken ze bek niet verder open ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop maakt er vanavond een vroegertje van.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |