Dan ken jij verkeerde mensenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan ben jij heel wereldvreemd, want ik ken er zowaar een paar die het tegen hun zin in moeten doen. En dan heb ik het nog niet eens over de miljoenen moslims die ik niet ken.
Het was ook nooit de bedoeling totdat je maag vol zit totdat je geen honger meer hebt is/was het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is de gedachte nooit geweest en zal 't ook nooit zijn. Hetzelfde als je 's avonds zelf volproppen, je hoort gewoon te eten tot je maag vol zit met wat extra fruit e.d. erbij.
Toch gebeurt het door de sociale druk die er op staat, wat best jammer is. Het vasten moet uit jezelf komen.
Excuses daarvoor dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, maar wat jij nu zegt heb ik de moslims ook nagegeven. Daar moet je niet overheen lezen.
Wat ik deed is alleen de hypocriete zaken naar voren brengen. Niet selectief lezen.
http://www.medindia.net/n(...)-fasting-53257-1.htmquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Linkje naar de bron misschien? Even zelf oordelen.
Oh nee? Geen honger hebben lijkt mij anders een primaire levensbehoefte en die kan na de Maghreb vervuld worden. Het vasten mag je gezondheid nooit aantasten anders mag je niet vasten en wordt het ongeldig verklaard.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan ken jij verkeerde mensen
[..]
Het was ook nooit de bedoeling totdat je maag vol zit totdat je geen honger meer hebt is/was het.
Omdat ik de verkeerde mensen ken, wil dat nog niet betekenen dat het probleem niet bestaat. Het probleem bestaat al zodra ik überhaupt zulke mensen kan kennen. Zet alsjeblieft die oogkleppen eens af.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan ken jij verkeerde mensen
[..]
Wel meer dingen zijn niet de bedoeling, maar toch gebeurt het. En daarom noem ik het hypocriet. Immers, als het de bedoeling wél was en de moslims zich hier netjes aan hielden, dan waren ze toch ook niet hypocriet?quote:Het was ook nooit de bedoeling totdat je maag vol zit totdat je geen honger meer hebt is/was het.
Ja geen honger en maag vol zitten zijn 2 verschillende dingenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh nee? Geen honger hebben lijkt mij anders een primaire levensbehoefte en die kan na de Maghreb vervuld worden. Het vasten mag je gezondheid nooit aantasten anders mag je niet vasten en wordt het ongeldig verklaard.
Maar ze doen niets, tijdens de ochtend/avondsmaaltijden compenseren ze ruimschoots voor wat ze overdag niet gegeten hebben. Ik durf zelfs te zeggen dat ze uiteindelijk meer consumeren dan normaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Hyundai het volgende:
Helemaal niks hypocriets aan. En hun avond en ochtendmaal is niet veel verschillend.
Wees blij dat ze in ieder geval wát doen. Jij pauper.
Ik ben niet minder bedeeld maar niemand wil me gewoonquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:28 schreef Chowi het volgende:
En bij de ramadan hoort ook onthouding van seks toch? Dat snap ik ook niet. Minderbedeelden kunnen toch wel gewoon neuken?
Stuur me pics, dan gaan we misschien neukenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik ben niet minder bedeeld maar niemand wil me gewoon
PM mij foto's en dan zal ik het voor je beoordelen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik ben niet minder bedeeld maar niemand wil me gewoon
11 seconden verschilquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef Skonk het volgende:
[..]
Stuur me pics, dan gaan we misschien neuken
Too latequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef o.us het volgende:
[..]
PM mij foto's en dan zal ik het voor je beoordelen.
hoezo mischien?? fokkers pakken toch alles wat ze kunnen krijgen??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef Skonk het volgende:
[..]
Stuur me pics, dan gaan we misschien neuken
Ja, de gemiddelde Foknerd misschienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
hoezo mischien?? fokkers pakken toch alles wat ze kunnen krijgen??
Ps ik kom uit Limburg
dus blond?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, de gemiddelde Foknerd misschien
Ik ben een paperchaser, en heb dus hogere eisen
Blondquote:
Even globaal bekeken, ben nu echt te moe om me erin te verdiepen, maar ik beloof je dat ik er later op terugkom. Het vergt alleen even wat inleeswerk.quote:
Ja? Zo werkt iedere religie al sinds de uitvinding ervan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn mensen (kinderen) die onder sociale druk staan om mee te doen, of in het ergste geval zelfs door de ouders gedwongen worden.
Dat sowieso, maar laten we niet weer die weg inslaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Ja? Zo werkt iedere religie al sinds de uitvinding ervan.
Beter nodigen ze wat van die Afrikaantjes uit, met de tsunami aan gerechten op zo'n vastenavond kunnen ze wel 10 gezinnen voeden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Terechte klacht, precies waar ik me altijd aan erger wat de ramadan betreft. Alsof die zielige kindjes in Afrika na een maand ofzo ineens allemaal zoete zooi naar binnen kunnen werken. Of na zonsondergang ineens wel eten hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |