Idd, Aangezien je al geen trainies had wist ik niet precies wat je wilde. Dus heb ik zo min mogelijk (ok op je keep na) geld uitgegeven. Het is en blijft jou geld en team tenslotte.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Klopt!Nu pak ik alleen ook nog wat nuttige training mee.
Rijk word je niet van de 1e 3 a 4 rondes van de beker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:46 schreef Gijs_ het volgende:
Van die 6374 bezoekers word ik alleen niet zo rijk...
Oooohhhh is dat het!quote:
Roberto Belmonte is mn coach!quote:Tevreden met het spelverloop tot dusver gaf de coach Roberto Belmonte een kans zich te bewijzen. De DEO-speler kwam er na 46 minuten in voor Henk van Rijswijk.
Dat gaat m niet worden dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef Drassss het volgende:
Ik zie dat mijn keeper van 28 een goed leider is.. helaas heeft hij waardeloos ervaring. Dat gaat dus nog wel even duren voordat ie coach kan worden
Welkom bij de fed Don. Ik heb je net geaccepteerd. Je had zo een geniale solicitatie brief geschreven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef DonHenkie het volgende:
5-1 gewonnen, op naar de tweede ronde
Kloptquote:
Ja zo`n sollicitatiebrief maken is een makje voor mijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom bij de fed Don. Ik heb je net geaccepteerd. Je had zo een geniale solicitatie brief geschreven.
Nee voor hij op zwak zit ben je al weer een tijdje verder. Kan je idd beter later een andere coach nemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
KloptHeb besloten om nu nog geen nieuwe coach te vatten. Ik degradeer toch dus kan ik dit seizoen nog wel mijn eigen " Aad de Mos" langs de lijn hebben.
Ik las het! Toppertje hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
Ja zo`n sollicitatiebrief maken is een makje voor mij
Bagger van je wedstrijd, je keeper heeft +1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:09 schreef Flappekz het volgende:
Het middenveld minder belangrijk he?![]()
[ afbeelding ]
1-0 verloren. En keeper dood
Dat zag ik net jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bagger van je wedstrijd, je keeper heeft +1
Hehe smerigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee voor hij op zwak zit ben je al weer een tijdje verder. Kan je idd beter later een andere coach nemen.
Oh nee wacht hij moest goed halen.Dom dom dom van mij.
[..]
Auch....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:09 schreef Flappekz het volgende:
Het middenveld minder belangrijk he?![]()
[ afbeelding ]
1-0 verloren. En keeper dood
hehehehe kon het niet latenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe smerig
Ach die 28 jarige zal nog wel 6 jaar in de basis staan, want een veel betere keep is er momenteel nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |