Ik heb nog 250k....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Heeft iemand even een openingsbod voor mijn spelers over? Dan kan ik nog een trainee ervoor terugkopen die ik graag wil hebben.. ik sta nogal in het rood
Dan moet ik vanavond nog even wat spelers op de lijst knallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. De prijzen zijn echt hoog op het moment...
Wat natuurlijk wel leuk voor de verkoop is...
De spelers die ik wil, kosten minimaal 1 miljoen op dit moment...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net even 4 trainees gekocht van begin 17 om helemaal opnieuw mee te beginnen... iets van 150.000 EUR aan gespendeerd maar ik had geen zin in bidwars
Wat voor spelers wil je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De spelers die ik wil, kosten minimaal 1 miljoen op dit moment...
geen van beide.. ik zit gewoon wat rond te kijken voor (potentiele) verdedigers.. en kwam deze toevallig tegen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat wil je?
U-20 materiaal en toekomstig NT??
Ik bedoel de prijs. Er wordt zoveel geboden omdat die speler 13 v/d 14 kwalificatiewedstrijden kan spelen + indien goed getrained zeker NT materiaal kan worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef MrMoon het volgende:
geen van beide.. ik zit gewoon wat rond te kijken voor (potentiele) verdedigers.. en kwam deze toevallig tegen..
jaquote:
Als je nu in het vervolg eerst je smile plaatst, en dan gaat poepen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja![]()
had ik verdomme bijna een topic gemist
Hey ik zit te eten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je nu in het vervolg eerst je smile plaatst, en dan gaat poepen.
Onmogelijk. Ze zeggen altijd dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen. Je kunt dus niet eten en hier posten tegelijkertijd.quote:
quote:Nieuwe supporter:
Jeroenvanpersie is nu supporter van je club.
ja maar, ja maar, vanmorgen kwam het er niet uit en moest ik snel naar mn werk. Dus dan nu maar laptop mee en naar de wc.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je nu in het vervolg eerst je smile plaatst, en dan gaat poepen.
wie wil nou van persie als sponsorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je all1 nog niet terug supporteren.
Moet je eens oplettenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ze zeggen altijd dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen. Je kunt dus niet eten en hier posten tegelijkertijd.
Jeroen Verhoeven, meer hoef ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wie wil nou van persie als sponsor
okay, dan moet het gezegde veranderd worden dat vrouwen én homo's meerdere dingen tegelijkertijd kunnen doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |