Welswaar regelmatig minder erg dan bij veel oude Christelijke rijken. Maar ze werden nog steeds gediscrimineerd, Meer dan eens onderdrukt, en soms zelfs vervolgd. Dezelfde rechten hadden ze niet hoor dat kan je makkelijk terugvinden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Minderwaardig behandeld? Ze hebben gewoon rechten zoals elk burger gekregen. Ipv mee te vechten aan met oorlogen (verplicht) hoefden ze slechts Jizya te betalen. Een belasting als het ware. Verder hadden ze ook gewoon rechten als alle andere.
Je kunt makkelijk terug vinden dat ze ook gewoon rechten hadden net zoals elk ander volk. Ze mochten ook rechtszaken beginnen, eten drinken, handel voeren. Ze moesten alleen wel belasting betalen. Niets mis mee. Incidenten zijn op de hand te tellen en vaak ook terecht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Welswaar regelmatig minder erg dan bij veel oude Christelijke rijken. Maar ze werden nog steeds gediscrimineerd, Meer dan eens onderdrukt, en soms zelfs vervolgd. Dezelfde rechten hadden ze niet hoor dat kan je makkelijk terugvinden.
Haha Moslim propaganda altijd leuk om te lezen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk terug vinden dat ze ook gewoon rechten hadden net zoals elk ander volk. Ze mochten ook rechtszaken beginnen, eten drinken, handel voeren. Ze moesten alleen wel belasting betalen. Niets mis mee. Incidenten zijn op de hand te tellen en vaak ook terecht.
Het is totaal offtopic lijkt het dus ik stel voor dat we over dit onderwerp kappen. Maar wat je hierboven vertelt is onzin, ga eens de boeken lezen van Lewis, Brown, Lapidus (een aanrader een heel boek over zo'n beetje alle Islamitische Werelden), tsja tsja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk terug vinden dat ze ook gewoon rechten hadden net zoals elk ander volk. Ze mochten ook rechtszaken beginnen, eten drinken, handel voeren. Ze moesten alleen wel belasting betalen. Niets mis mee. Incidenten zijn op de hand te tellen en vaak ook terecht.
De dag dat ik een keer Islamitische auteurs ga zien in dat lijstje moet nog komen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is totaal offtopic lijkt het dus ik stel voor dat we over dit onderwerp kappen. Maar wat je hierboven vertelt is onzin, ga eens de boeken lezen van Lewis, Brown, Lapidus (een aanrader een heel boek over zo'n beetje alle Islamitische Werelden), tsja tsja.
Dat zegt dan ook wel voldoende dat je weinig Westerse academische auteurs kan aanhalen die dit beweren hier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
De dag dat ik een keer Islamitische auteurs ga zien in dat lijstje moet nog komen.
Lol, je bent niet echt zelfkritisch. Jouw verhaaltje even omwisselen :quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook wel voldoende dat je weinig Westerse academische auteurs kan aanhalen die dit beweren hier.
De propaganda van jouw Islamitische auteurs lijkt me dan meer dan duidelijk.
Je bent niet de enige die dat denkt, zie bijvoorbeeld Edward Said, desondanks na kritische bestudering kan ik stellen dat dergelijke Westerse auteurs (inclusief moslims) objectief zijn en mijn posts bevestigen. Jouw posts daarentegen niet tenminste niet door diequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Lol, je bent niet echt zelfkritisch. Jouw verhaaltje even omwisselen :
Dat zegt dan ook wel voldoende dat je weinig Islamitische academische auteurs kan aanhalen die dit beweren hier.
De propaganda van jouw Westerse auteurs lijkt me dan meer dan duidelijk.
Begrijpelijk!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:48 schreef milowww het volgende:
Ramadan, begin er eindelijk beetje aan te wennen behalve dat vroeg opstaan dan kan ik wel janken
Tsja, ik word ook chagrijnig als ik honger heb.quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef 0013379 het volgende:
ligt het aan mij of wordt er in de maand ramadan meer bloed vergoten onder de moslims?
Ongelovigenquote:Op maandag 6 september 2010 23:21 schreef TheHappyPrince het volgende:
Is er in Groningen niet een Suikerfeest voor moslims en ongelovigen samen? Ik zou er graag heen willen...
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 23:21 schreef TheHappyPrince het volgende:
Is er in Groningen niet een Suikerfeest voor moslims en ongelovigen samen? Ik zou er graag heen willen...
Oh sorry, ik bedoel natuurlijk christenen, boeddhisten, atheïsten, agnosten, Hindoestanen, Joden, wiccans en paganisten en iedereen die ik nog vergeet.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:39 schreef Haushofer het volgende:
[..]
JaKijk even op de site van het GSp; van daaruit wordt er geloof ik een meeting georganiseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |