quote:Ramadan begint
HAARLEM - De vastentijd voor moslims, de zogenoemde ramadan, is woensdag aangebroken. Tijdens de maand ramadan hadden de eerste openbaringen van de Koran aan de profeet Mohammed plaats. In die maand vasten moslims van zonsopgang tot zonsondergang om de ziel van zonden te reinigen en te bezinnen. Dat doen de gelovigen door niet te eten, drinken, roken, vrijen, vloeken of te roddelen.
En hun buren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En succes gewenst voor veel medelanders![]()
[..]
Die simpele beredenering heb ik mijn beide heren ook al eens voorgehouden.... maar hier dan nog een keer, logica FTW;quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, een halve pan vol mik ik er niet in hoor. Maar ik ga echt niet om- of voorspoelen. Dat is mij dus idd teveel werk. Bovendien komt het dan ook in de gootsteen terecht.
Wat betekent dat precies? Ik vind het wel stoer om mijn buren zo te begroetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:50 schreef remlof het volgende:
Ik was laatst bij een gay moslimkapper die elke klant die binnenkwam met een heel nichterig 'salem aleikem' verwelkomde
8!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zal maar naast 7 Afghanen wonen
Volgens mij vrede zij met u.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat betekent dat precies? Ik vind het wel stoer om mijn buren zo te begroeten
Ik denk ook niet dat ze zo orthodox zijn dat ze een schaap ritueel gaan staan slachten in mijn achtertuin.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
8!Maar het zijn lieve mensen.
Lol, als ik het Google staat dit topic al als derde suggestie.quote:
Ja, die, wat was wat ik bedoelde met dat afvoerdinggevalletje....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan soms zo simpel zijn.
Dat ligt aan mijn spelling denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol, als ik het Google staat dit topic al als derde suggestie.
Toen ik nog een Turkse bovenbuurman had gaf hij mij ook altijd gewoon een hand, geen probleem, en nee, ze hebben nooit een schaap geslacht op het balkon.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze zo orthodox zijn dat ze een schaap ritueel gaan staan slachten in mijn achtertuin.
Toen ik me voorstelde kreeg ik van iedereen netjes een hand.
Nou ja, hij bespaart natuurlijk wel het water wat je gebruik voor het omspoelen, en omdat omspoelen met koud water zinloos is, en het soms even duurt voor je warm water hebt....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
Ik koop gewoon eens in de zoveel tijd twee van die dingen voor een euro of zo. Snap ook eigenlijk niet wat de moeite is van pannen even omspoelen en de prut uit je gootsteen halen en weggooien. Al dan niet met keukenpapier voor de smetvrezers.
Een beter milieu begint duidelijk niet in huize Teun.
Om hoeveel water gaat het dan? Is volgens mij echt te verwaarlozen. Maar nu vind ik een vaatwasser voor een eenpersoonshuishouden sowieso al redelijk overdrive.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:09 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, hij bespaart natuurlijk wel het water wat je gebruik voor het omspoelen, en omdat omspoelen met koud water zinloos is, en het soms even duurt voor je warm water hebt....
Maar van caustic soda wordt het milieu idd niet echt vrolijker![]()
Hoewel ik het ook wel eens gebruik als er een verstopping is waar je echt niet anders mee kunt
Hoewel dat dan weer de wasbak in de badkamer was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |