ik ook van mijquote:
Dol fijnquote:
Dat snapte ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn definitie van sarcasme beter van toepassing is op die post
Jamaar, ze wil een huis kopen in Den Haagquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:04 schreef Inu het volgende:
Een vriendin wil een huis kopen in Den Haag, maar dat is duur, dus ik zei dat Dordrecht veel goedkoper is en ook gezelliger, dus ik een leuk huis naar der gestuurd, maar ik wil hem zelf ook wel
Met ruime mogelijkheden voor een babykamer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:04 schreef Inu het volgende:
Een vriendin wil een huis kopen in Den Haag, maar dat is duur, dus ik zei dat Dordrecht veel goedkoper is en ook gezelliger, dus ik een leuk huis naar der gestuurd, maar ik wil hem zelf ook wel
Ja, maar Den Haag is supersaaiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, ze wil een huis kopen in Den Haag
En koop het dan zelf!
Hoezo? Baby's doe je toch gewoon in de tuin?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
Met ruime mogelijkheden voor een babykamer?
Den Haag saai? Ik vond het wel een leuke stad om te wonenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar Den Haag is supersaaiZe is nu naar Rijswijk aan het kijken of all places...
En volgens mij is het een klushuisEn ik ga geen huis kopen nu
Wil eerst eens een wat langer contract...
[..]
Hoezo? Baby's doe je toch gewoon in de tuin?
of op zolder!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar Den Haag is supersaaiZe is nu naar Rijswijk aan het kijken of all places...
En volgens mij is het een klushuisEn ik ga geen huis kopen nu
Wil eerst eens een wat langer contract...
[..]
Hoezo? Baby's doe je toch gewoon in de tuin?
Ik begin er ook een beetje achter te komen dat elke stad wel leuk is, als je maar leuke mensen om je heen hebt...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Den Haag saai? Ik vond het wel een leuke stad om te wonen
Daar lijkt me ook geen reet meer aan na je 30e tussen al die kutstudentenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik begin er ook een beetje achter te komen dat elke stad wel leuk is, als je maar leuke mensen om je heen hebt...
Maar Den Haag zou ik denk ik niet zo snel gaan wonen... Dan eerder in Delft
net alsof dat een vereiste is om op TMF te komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:20 schreef Blueman het volgende:
Jennifer Lopez op TMF... leeft die nog?
En yuppenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar lijkt me ook geen reet meer aan na je 30e tussen al die kutstudenten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |