Die is wel raar, maar doet er verder niet moeilijk overquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
Maar eh, Paul, porsche1, en AdvancedPower zijn natuurlijk vreemde figuren maar niets wint het van: Rode skinny jeans. Waar te koop? wat mij betreft.
Was je ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef o.us het volgende:
Ik dacht dat ik kut was, voordat ik mod werd.
Holy shitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
Maar eh, Paul, porsche1, en AdvancedPower zijn natuurlijk vreemde figuren maar niets wint het van: Rode skinny jeans. Waar te koop? wat mij betreft.
Dat klopt. Maar ik stond echt met verbazing naar z'n posts te kijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is wel raar, maar doet er verder niet moeilijk over.
Je bent nog steeds kut.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef o.us het volgende:
QFT,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
Misschien moet ik ook maar gaan kutten op het forumquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef o.us het volgende:
Ja, nee, zou het?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh dat is gewoon een pubertje , dat verklaart een hoop
alleen voor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef o.us het volgende:
Hoe verklaar je dan al die filmpjes en foto´s?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat het een rol van een ouder iemand is.
Logisch, maar hij post ook heel normaal, onopvallend en zinnig in andere topics, wel een soort freak, maar geen totale basketcase dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik stond echt met verbazing naar z'n posts te kijken.
Een goede leermeester doet wonderenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
We kunnen niet allemaal van die voorbeeldusers zoals ik ben zijn.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef Myraela het volgende:
We kunnen niet allemaal van die voorbeeldusers zoals ik ben zijn.
Waar is jouw sexy avatar gebleven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik stond echt met verbazing naar z'n posts te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |