Nou zolang ik ze ken is DeLuna= Een beetje opstandig en Nectar: Toffe gastquote:
Ja, hoe lang ken je hem? 10 minuten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:43 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nou zolang ik ze ken is DeLuna= Een beetje opstandig en Nectar: Toffe gast
sinds 1 augustus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, hoe lang ken je hem? 10 minuten?
En jou al veel langerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, hoe lang ken je hem? 10 minuten?
jij beweert net dat je een turk bent hoe moet ik je dan tof gaan vindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hopelijk noem je later ook mij op
Hoe zou ik het zeggen.... Soms zijn er van zulke momenten dat men te snel beslistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef Nectar het volgende:
Ik ben tegen iedereen aardig eigenlijk, ik geen 1 persoon waar ik onaardig tegen doe hierop deze planeet, en waarom deluna mij haat snap ik eigenlijk niet
Brotah een Turk, Marokaan of Nederlander human is human.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij beweert net dat je een turk bent hoe moet ik je dan tof gaan vinden
Iedereen maakt wel eens mijn fout hij heeft mijn respect. Alsjeblieft vergeef hemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Nectar het volgende:
DeLuna ik wil jou mijn hand aanbiedende hand die voor de teken van vriendschap hier op fok! staat
![]()
en mijn kinderachtige gedrag in de PM van gisteren achterwege laten, sorry daarvooraccepteer je mijn hand
Dude....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Ravenous- het volgende:
Ben ik even weg, meteen een orgie hiero.
Turken. trio's noem het maar op.
I'm in
je typt zelf als een nerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Nectar het volgende:
DeLuna ik wil jou mijn hand aanbiedende hand die voor de teken van vriendschap hier op fok! staat
![]()
en mijn kinderachtige gedrag in de PM van gisteren achterwege laten, sorry daarvooraccepteer je mijn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |