Vanavond natte dromen op het idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Twee vriendinnen en die zijn film aan het kijken, maar geen van twee smst terug.
Jij gaat bij mijn foes. Tot ziens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar, waarom? in het begin konden we toch goed met elkaar praten, ik snapniet waarom je zou gemeen nu tegen mij moet doet.
Moet je eens kampleiding gaan spelen met 10 16-jarigenquote:
Het zal er zeker niet slecht uit zien neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vanavond natte dromen op het idee.
ach ben nog steeds beetje kinderlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ey ik vond die squirrel en dan de D eigenlijk wel vetter dan die je nu hebt
Meisje toch,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij gaat bij mijn foes. Tot ziens.
ken je ze in real life? wat voor cijfer zou je ze geven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Het zal er zeker niet slecht uit zien nee
Vraag dan gelijk om pics.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ken je ze in real life? wat voor cijfer zou je ze geven?![]()
Just Asking
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ken je ze in real life? wat voor cijfer zou je ze geven?![]()
Just Asking
Wat is er mis met kinderachtigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Meisje toch,waarom ben jij zo ongelooflijk koppig, voor mij ben je geen foe, want ik ben niet zo kinderachtig:'). maar iig ik wil geen ruzie met je
Soms niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wat is er mis met kinderachtig
Hou ook van jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
KinderachtigHAHAHA. Ik wil ook geen ruzie met jou, daarom hoef ik je berichten ook niet meer te zien.
Ok, weet je wat we dan doen, dan zijn we geen vijanden, en ook geen vrienden, dan zijn we gewoon niks, dan kennen we elkaar niet meer vanaf dit moment okequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
KinderachtigHAHAHA. Ik wil ook geen ruzie met jou, daarom hoef ik je berichten ook niet meer te zien.
Weigerend gereedschap.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef -SG- het volgende:
Wat is de geschiedenis van Nectar en Deluna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |