Natuurkijk wel rekening houden met de doorvoermatenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:29 schreef Duiker het volgende:
Thnx...morgen even een dakdoorvoer halen dan.
Denk dat dit een goede beslissing is, het kost nu wat meer maar , maar dan weet je zeker dat je er later geen problemen mee krijgtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef Duiker het volgende:
Het klonk ook gewoon niet verstandig...![]()
Extra gat zit ik eigenlijk ook niet op te wachten....dan maar diep in de buidel tasten.
Bedankt voor je reacties!
volgens mij is dat ook duurder ipv goedkoper, als je al die onderdelen dan bij elkaar optelt... en het is veel meer werk en je zal het dak opmoeten wat ook nooit leuk is (vind ik althans).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef Duiker het volgende:
Extra gat zit ik eigenlijk ook niet op te wachten....dan maar diep in de buidel tasten.
Gemak wordt nu eenmaal duur betaald.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Duiker het volgende:
Ik kom 100 euro goedkoper uit met 2 gaten en 2 dakdoorvoeren en het dak is uitstekend te bereiken en ik kan gewoon in de goot staan (goot loopt tussen 2 huizen).
Een extra gat betekent echter wel meer werk, meer kans op lekkage, meer kans op stormschade, etc
Was een condensdroger dan niet handiger geweest?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb een maand of wat geleden wel een dakdoorvoer gemaakt voor mijn wasdroger
Dat valt wel mee, bji ons wordt het 30 graden ongeveer , vind het wel lekker in de winter, scheelt weer wat stookkostenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:41 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en met een condensdroger wordt het alsnog 80 graden in de ruimte waar die staat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |