Vertel, vertel! Ik wil nog een keerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:46 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, had ik je al verteld over m'n nieuwe telefoon en over hoe ik m'n tomtom gehackt heb ?
Die met dat brakke fototoestel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeg, had ik je al verteld over m'n nieuwe telefoon en over hoe ik m'n tomtom gehackt heb ?
+1 Min. handen wassenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Het waren dus 6 minuten zat er niet ver naast he? En JP dus ook niet
... en nog steeds geen vrijdagmiddag rel, boehoequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:31 schreef Darkwolf het volgende:
Nog anderhalf uur. En dan weekend. Finally.
Nou, gewoon dáárquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
+1 Min. handen wassen
maarre... waar zat JP niet ver naast dan
Het fascineert me, want ik had nog nooit van die fetisj gehoordquote:
Ze is gewoon erg sex oriented. Volgens mij moet ze gewoon eens goed door gesmeerd worden van het weekend...quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het fascineert me, want ik had nog nooit van die fetisj gehoord.
Daar is Darkwolf z'n fetisj gewoon niks bij! Alhoewel, jullie kunnen natuurlijk samen naar de Sinterklaasintocht gaan. Hij voor het paard en jij voor de Zwarte Pieten en dan samen nagenieten
.
Vlgs mij is ze onverzadigbaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ze is gewoon erg sex oriented. Volgens mij moet ze gewoon eens goed door gesmeerd worden van het weekend...
Ja ja, gewoon jullie eigen fetisj uit schaamte afschuiven op mij...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef Darkwolf het volgende:
Ze is gewoon erg sex oriented. Volgens mij moet ze gewoon eens goed door gesmeerd worden van het weekend...
Jij bent er anders wel meer mee bezig dan Bastard zelf at the moment. Dus tja...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja ja, gewoon jullie eigen fetisj uit schaamte afschuiven op mij...
Daar tuin ik niet in!
Misschien komt ze tekort, is ze jaloers omdat ze zelf geen seksfantasieen heeftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Jij bent er anders wel meer mee bezig dan Bastard zelf at the moment. Dus tja...
Dat komt omdat ik er gewoon heel slecht tegen kan als mijn nieuwsgierigheid geprikkeld wordt, dan wil ik het naadje van dequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Darkwolf het volgende:
Jij bent er anders wel meer mee bezig dan Bastard zelf at the moment. Dus tja...
Moet toegeven, dat vind ik juist weer schattig aan jou inderdaad. Ongeacht je uiteindelijke oordeel over wat dan ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat komt omdat ik er gewoon heel slecht tegen kan als mijn nieuwsgierigheid geprikkeld wordt, dan wil ik het naadje van denetkous
weten!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Bastard het volgende:
Heerrrlijk vrijdagmiddagmuziek.. week wegstampen
Foeiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef Darkwolf het volgende:
Gelukkig focus ik mij alleen op wat tussen Sint z'n benen zit!
Houd(t) je jongquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker!
*geluid zacht zet, jammer
Moggeh!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
Edit: sorry, je bedoelt het paard natuurlijk
Juistem.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef Darkwolf het volgende:
Gelukkig focus ik mij alleen op wat tussen Sint z'n benen zit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |