1 van zoveeeelequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope. Ik ben geen Partyamber-pooper
quote:
Dit bedoel ik nou Bastard. De sneue mannetjes blijven gewoon doorgaan met mijn naam noemen terwijl ik een ban heb. Mijns inziens wordt het tijd dat de trolls van fok weggejagen worden. Oftewel, je kan hier niks posten, want je hebt gelijk 4 man op je nek. En als ze het dan helemaal niet meer begrijpen komen de privegegevens weer en wordt mijn foto weer gepost.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:16 schreef Michielos het volgende:
Ik zal het dan maar zeggen...
Ik ben mediaconsument.
Dat is een kwestie van smaak. Mijn grappen zijn nog steeds een favoriet voor vele Nederlanders en mijn humor trekt nog steeds een dankbaar lezerspubliek!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
En hij was al nooit grappig ook.
Ik vind jou meestal enorm lachwekkend inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:42 schreef Michielos het volgende:
Dat is een kwestie van smaak. Mijn grappen zijn nog steeds een favoriet voor vele Nederlanders en mijn humor trekt nog steeds een dankbaar lezerspubliek!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef UncleScorp het volgende:
Mission accomplished !
Just a few more to go
-> BNWquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?
Het klopt inderdaad. 'We' willen er een sceptics-forum van maken. 'We' dulden namelijk geen andere meningen.
Nou vraag ik me wel af wie die infiltrant in de sceptics-groep is, die de geheime informatie van onze missie aan jou heeft gelekt.
Henk denk ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?
Het klopt inderdaad. 'We' willen er een sceptics-forum van maken. 'We' dulden namelijk geen andere meningen.
Nou vraag ik me wel af wie die infiltrant in de sceptics-groep is, die de geheime informatie van onze missie aan jou heeft gelekt.
Persoonlijk vond ik Kiteless veel meer karakter hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope. Ik ben geen Partyamber-pooper
Met z'n lekke spermatankquote:
Aantal views 18.732quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik Kiteless veel meer karakter hebben
Edit:
Ik zie dat er vandaag nog in haar fotoalbum gereageerd is
Simpel : De mannelijke fok-populatie, en 1x roepen dat ze d'r boobies had laten zien op de camquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb een keer wat posts van die Kiteless gelezen, maar ik vond het eerlijk gezegd niet zo schokkend en/of bijzonder. Vanwaar is er dan zo'n heisa geweest rondom dat personage
Oh, nou lekker interessant... Het hele internet staat vol met tietenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef _Led_ het volgende:
Simpel : De mannelijke fok-populatie, en 1x roepen dat ze d'r boobies had laten zien op de cam
Nu is het wel duidelijk dat jij geen kloon van een man bent, je snapt duidelijk niks van de mannelijke psychequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, nou lekker interessant... Het hele internet staat vol met tieten!
Duh!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef _Led_ het volgende:
Nu is het wel duidelijk dat jij geen kloon van een man bent,
Leg jij mij dan maar op een mannelijke manier uit wat er bijzonderder is aan de tieten van Kiteless dan aan de tieten van een andere Fok-dame? Want er is namelijk een heel topic met Fok-tieten.quote:je snapt duidelijk niks van de mannelijke psyche
Tja, ik ga er eigenlijk vanuit dat de meeste mensen die ik online spreek in grote lijnen wel zo zijn als dat ze zeggen dat ze zijn. Misschien heb ik wel, in tegenstelling tot de meesten hier, juist een tekort aan paranoiaquote:
LAVENDERR!!! Je mag achteropquote:Maar goed, niet dat ik dat nooit meer zou doen (dus wie wil er een keer achterop (de motor, JP, achterop de motor)), maar maak me maar geen voorstellingen e.d. meer
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Tja, ik ga er eigenlijk vanuit dat de meeste mensen die ik online spreek in grote lijnen wel zo zijn als dat ze zeggen dat ze zijn. Misschien heb ik wel, in tegenstelling tot de meesten hier, juist een tekort aan paranoia! Zou kunnen
!
Vandaar ook dat al dat gekloon mij weinig boeit.quote:En verder interesseert het mij niet zo of iemand in het echt heel anders is dan zijn/haar internet-karakter. Dus ik hou me er ook niet echt mee bezig.
Alhoewel een TRU-meeting me wel leuk lijkt!
quote:LAVENDERR!!! Je mag achterop
Zijn dat nou 2 kruisspinnen die copuleren of ...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:15 schreef Michielos het volgende:
nja hier wat dierenseks
[ http://img237.imageshack.us/img237/2135/127540374544.jpg]afbeelding ]
[ http://img.chan4chan.com/img/2009-12-20/1261302401688.gif]afbeelding ]
Maar waarom heb je dan verdenkingen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef R0N1N het volgende:
Vandaar ook dat al dat gekloon mij weinig boeit.
Ik ben daar wel erg benieuwd naar! Bovendien, speculeren over die relaties mag toch gewoon, is juist leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:58 schreef R0N1N het volgende:
ik heb mijn 'verdenkingen' bij bepaalde 'figuren' & hun onderlingen 'relaties'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |