Ja man, met je domme geneuzel over op saldo reizen op je Studenten OV Chipkaart en alles.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Duvel het volgende:
LEES DE OP VOOR JE VRAGEN STELT DIE HIER REEDS WORDEN BEANTWOORD!
Oh leuk, zijn jullie met een groepje? Dan blijf ik nog evenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit door de beugel kan
Er schijnt een viaduct aangereden te zijn ten oosten van Tilburg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef V2 het volgende:
Hm, d'r is net iemand hier vertrokken richting Den Bosch of Eindhoven ... lekker sneu weer. Iemand al meer info, of ramptoeristenfotos?
Geen idee, moejeffekijkequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef cherrycoke het volgende:
gaat er eigenlijk een trien of overstapjes vanaf parijs helemaal naar barcalona?
en geen nacht treinen
Ribery weet nog wel een trien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef cherrycoke het volgende:
gaat er eigenlijk een trien of overstapjes vanaf parijs helemaal naar barcalona?
en geen nacht treinen
top dankjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, moejeffekijke![]()
www.bahn.de daar kan je alles vinden
wil graag het landschap zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ribery weet nog wel een trien.
Er gaat wel een trein van Parijs naar Barcelona, de Talgo als ik me niet vergis. Happy Googling!
Dat van die nachttreinen is een edit. Waarom geen nachttrein?
Door een te hoge vrachtauto ofzo, denk ik dan? Moet wel een flinke klap zijn geweest dan, willen ze daardoor het treinverkeer stil leggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er schijnt een viaduct aangereden te zijn ten oosten van Tilburg.
Volgens mij routine om te kijken of er geen scheuren in het beton zitten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef V2 het volgende:
[..]
Door een te hoge vrachtauto ofzo, denk ik dan? Moet wel een flinke klap zijn geweest dan, willen ze daardoor het treinverkeer stil leggen.
Je zal dan moeten overstappen.Je bent dan iets van 10-11 uur aan het reizen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef cherrycoke het volgende:
gaat er eigenlijk een trien of overstapjes vanaf parijs helemaal naar barcalona?
en geen nacht treinen
zag ik al op bahn.be idd maar bedankt voor de informatiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Je zal dan moeten overstappen.Je bent dan iets van 10-11 uur aan het reizen.
Vanaf Paris Lyon met de TGV naar Perpignan, en daar overstappen naar Port Bou, om vervolgens naar Barcelona Sants te gaan.
Niet dat ik echt wat miste, maar okeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
Misschien een overbodige opmerking, maar er zijn dus wat reacties weg.
Bijna goed. Een aangereden viaduct of brug berijden we in eerste instantie niet, omdat we niet kunnen inschatten of het spoor ontzet is. De experts van het SMC geven dan aan of het bereden kan worden, al dan niet met snelheidsbeperking.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij routine om te kijken of er geen scheuren in het beton zitten.
Nice one.quote:
Inderdaad, vaak vlak na vertrek al.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
mijn ervaring is iig dat ik vanuit het noorden naar de randstad altijd controle heb, maar dat bij de terugreis ik vrijwel niemand zie.
Schakel- en meldcentrum. Maar met alle respect: SMC'ers zijn meestal EV'ers. Kunnen die vanuit hun schakelpost inschatten of het spoor ontzet is?quote:
beter van niet iigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Schakel- en meldcentrum. Maar met alle respect: SMC'ers zijn meestal EV'ers. Kunnen die vanuit hun schakelpost inschatten of het spoor ontzet is?
Ik denk dat het SMC de experts van de procesaannemer oproept en aanstuurt, en vervolgens richting de trdl terugmeldt hoe de situatie is.quote:
Hmja logisch natuurlijk. Maar, nou ja, ik zag in gedachten een enorm groot betonnen viaduct, met minstens 2 sporen erop, en een in vergelijking nietig kleine en vooral lichte vrachtwagen, en ik dacht, mwah, dat viaduct wint 't wel riantquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
Jup. Het moet even geschouwd worden. Gelukkig wordt de veiligheid voorop gesteld.
En dan net die ene vrachtwagen geladen met twintig kuub bakstenen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef V2 het volgende:
[..]
Hmja logisch natuurlijk. Maar, nou ja, ik zag in gedachten een enorm groot betonnen viaduct, met minstens 2 sporen erop, en een in vergelijking nietig kleine en vooral lichte vrachtwagen, en ik dacht, mwah, dat viaduct wint 't wel riantBlijkbaar valt dat dus tegen?
Er komt bij een botsing altijd een enorme hoeveelheid energie vrij. Die moet ergens naar toe. Hierdoor kan het gebeuren dat bijvoorbeeld een viaduct ontzet raakt en de sporen iets verschuiven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef V2 het volgende:
[..]
Hmja logisch natuurlijk. Maar, nou ja, ik zag in gedachten een enorm groot betonnen viaduct, met minstens 2 sporen erop, en een in vergelijking nietig kleine en vooral lichte vrachtwagen, en ik dacht, mwah, dat viaduct wint 't wel riantBlijkbaar valt dat dus tegen?
Waarom helemaal per stoptrein van Leiden naar Amersfoort?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef RubenK het volgende:
Morgen maar weer eens een rondje doen met zakenpartner
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Waarom helemaal per stoptrein van Leiden naar Amersfoort?
Wat is dat nu weer voor onzin post? Of zeg niks, of laat die foto zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:12 schreef BastiaanL het volgende:
Er circuleert pikante info over de mogelijke oorzaak van het Speno-incident in Stavoren. When you see it, you will shit bricks ...Ik houd verder mijn mond
![]()
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:12 schreef BastiaanL het volgende:
Er circuleert pikante info over de mogelijke oorzaak van het Speno-incident in Stavoren. When you see it, you will shit bricks ...Ik houd verder mijn mond
![]()
Goed punt ... Misschien had ik beter nog niks kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin post? Of zeg niks, of laat die foto zien.
Wat Trouw heet meegemaakt is nog niks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef greavy het volgende:
Van vragen over wat de NS doet met hardnekkig vergeetachtigen, wordt Klantenservice echter een béétje kribbig, bleek bij navraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |