Das op de naam na een hele leuke beeb!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef SacreCoeur het volgende:
http://www.blijstebaby.nl/foto/29
Zou 'r meteen èèn kopen.
Die is wel lievig. Die andere twee, mjah. Als het van jezelf is, is het vast heel leuk hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef SacreCoeur het volgende:
http://www.blijstebaby.nl/foto/29
Zou 'r meteen èèn kopen.
Dat voorhoofdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef Anosmie het volgende:
Oh my.. persoonlijk he.. Had ik deze geruild.
23 stemmen totaalquote:Totaal aantal stemmen: 23
Aantal stemmen vandaag: 0
komt nooit meer van je netvliesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh neeeeee, het is echt
Die smilies, die layout, die alles
Bedankt
Jij vindt wel heel veel belachelijk hè?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk je baby op te geven voor dit soort 'verkiezingen'.
Ja, had ik jou trouwens al genoemd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij vindt wel heel veel belachelijk hè?
Ik weet nu serieus niet of ik nou moet lachen of huilen om dit bericht.quote:Van Riet reageerde gisteren verrast op het aangekondigde fraudeonderzoek: "Goed nieuws, maar we gaan via een advocaat kijken of we toch nog op de een of andere manier genoegdoening kunnen krijgen."
Maar waarom geef je je werk e-mailadres aan een meisje dat je alleen uit de bus kent dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:en dan doe je niet aan hyves en zulks en dan krijg je gewoon op je WERK mail notabene spam voor zo een wedstrijd van de baby van een vriendin van een meisje dat je alleen maar uit de bus kent
Wij werken in dezelfde branche en hebben dus wel es zakelijk mailverkeer uitgewisseldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
Maar waarom geef je je werk e-mailadres aan een meisje dat je alleen uit de bus kent dan?
dan weet je dus gelijk genoegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij werken in dezelfde branche en hebben dus wel es zakelijk mailverkeer uitgewisseld
Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef Lois het volgende:
Whahahaa hilarisch ditdit topic, de toestand, de hysterie en vooral HW in OUD
Je bent gewoon zwanger he...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
"Ze", Swets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwanger he...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |