quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Stiemie het volgende:
CVBOMEBB he? Club Van Boze Ouders Met Een Blije Baby
moeten we er dan op stemmen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk trouwens dat ik mijn postaantal in OUD vertienvoudigd heb vandaag.
Zal ik dan ook maar aan de koters?.
Uiteraard, ik misbruik mijn Push-PM's om heel FOK! te PMen!quote:
Oh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, ik misbruik mijn Push-PM's om heel FOK! te PMen!.
Das strafbaar sinds kortquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh.
Je kan eerst ook een hond nemen?
Níet!quote:
Ik had ook niet verwacht dat ie door zou komen, het blijft OUD natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Níet!![]()
Duur? of kan je goedkoper naar de hoeren dan?
Ik ook! Nota bene van de ex van mijn man (en nee, we hebben geen warme band).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik dus ook, ook van mensen van wie ik dat toch echt niet had verwacht
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik ook! Nota bene van de ex van mijn man (en nee, we hebben geen warme band).
amber alert én dan komen de zielige neergeknuppelde hersenpanloze aapjes spamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus ook een van de redenen geweest om m'n Hyves te verwijderen.
Al die kennissen van basisschool en middelbare school die ineens beginnen te baren en de stortvloed aan spam PM's daar over foto's, babyshowers, wedstrijden, doorstuur ellende over allerlei andere 'zielige' situaties en weet ik wat
Ja inderdaad, en serieus laatst iets van 'Moeders voor moeders' ofzo. WTF, waarom stuur je dat naar kerels? Rot op met die troepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:08 schreef moussy het volgende:
[..]
amber alert én dan komen de zielige neergeknuppelde hersenpanloze aapjes spam
ik heb 112 al gebeld om aangifte te doen van kindermishandelingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Anosmie het volgende:
Sandalio.
Mijn stem gaat naar hem. Je gunt zo'n kind toch op zn minst 1 lichtpuntje in zn leven.
Ja nou ja, bordeelsluiperio was helemaal jammer geweest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Anosmie het volgende:
Sandalio.
Mijn stem gaat naar hem. Je gunt zo'n kind toch op zn minst 1 lichtpuntje in zn leven.
Totaal aantal stemmen: 3.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef Anosmie het volgende:
Sandalio kijkt trouwens ook niet echt blij op zijn foto. Moet ik nu wel stemmen? Ik ben een beetje bang voor die club van hysterische huismoeders.
Straks krijg ik een boze mail. *ril*
Hij kijkt een beetje alsof 'ie net z'n luier heeft volgescheten! Vast geen Pamper, anders keek 'ie toch zeker wel blij!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef Anosmie het volgende:
Sandalio kijkt trouwens ook niet echt blij op zijn foto.
Das gewoon een mongolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Echt wtf http://www.blijstebaby.nl/foto/3612
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |