Zelfs OUD is mild tegenwoordig, mijn FOK!, wat doen ze?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef yvonne het volgende:
Ik vind de OUD ouders opeens zo een stuk liever!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Stel nou hè... dat dat echt de allerblijste baby van nederland zou zijn, dan wordt het vervolgens wel de meest depressieve puber van Nederland met die namen. Arm kind.
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs OUD is mild tegenwoordig, mijn FOK!, wat doen ze?.
Oh jawelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Heatwave! Foei. Niet alle baby's zijn lelijk, &c..
het werd een beetje een versleten langspeelplaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef innepin het volgende:
Dit soort verkiezingen vind ik ook echt te sneu voor woorden. Ik krijg ook allemaal van die spammailtjes met STEM OP MIJN BLIJE BABY!!!11!11 Flikker toch op mens![]()
@HW, vanwaar de (al dan niet tijdelijke) mildheid jegens baby's?
Ja, die krijg ik dus ook, ook van mensen van wie ik dat toch echt niet had verwachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef innepin het volgende:
Dit soort verkiezingen vind ik ook echt te sneu voor woorden. Ik krijg ook allemaal van die spammailtjes met STEM OP MIJN BLIJE BABY!!!11!11 Flikker toch op mens![]()
@HW, vanwaar de (al dan niet tijdelijke) mildheid jegens baby's?
+1 voor zelfkennisquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het werd een beetje een versleten langspeelplaat.
Ik krijg niks van zulksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik dus ook, ook van mensen van wie ik dat toch echt niet had verwacht
Maar het is nu weer een bluray hoorquote:
Je moet natuurlijk ook wel up to date blijven he. Langspeelplaat is zooo 1970quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het is nu weer een bluray hoor.
het maakt wel weer een comebackquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel up to date blijven he. Langspeelplaat is zooo 1970
Niet opwinden, dan hou je je baby ook blijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik krijg niks van zulks![]()
Hoe moet ik nou een boze ouder worden dan?![]()
Wáár moet ik me dan over opwinden?
Oh waarom krijg ik die nooit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik dus ook, ook van mensen van wie ik dat toch echt niet had verwacht
jamaar.... Ik wil bij de club van boze ouders (CVBO)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet opwinden, dan hou je je baby ook blij
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Stiemie het volgende:
CVBOMEBB he? Club Van Boze Ouders Met Een Blije Baby
Richt een clubje opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godverdomme mijn babies zijn ook de blijste
Nee je moet klussen voor een beebquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet ik d'r eerst een baby bijmaken stelen.
![]()
Wan gedoe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |