abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85135206
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:02 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Hmm je maakt me nu wel nieuwsgierig O-)
3 inmiddels :P

Ik heb gisteren en vanmorgen door de namen daar gebladerd. Er zitten heus leuke tussen, maar ernstig veel zijn om te huilen...
pi_85135992
Nou dat is me toch iets te veel werk :o Zag dat er meer dan 900 pagina's waren.

Ik zag net trouwens nog wel Rufus staan :? Wilden die mensen misschien liever een hond?
pi_85137173
We hebben een clubje opgericht voor mensen baby's met een lelijk gezicht, je mag erbij, tralalalaaa (daar moest ik dus direct aan denken :P )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:32:32 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85150320
Whehehehe die faalmoeder en vader en Franz Ferdynanth zelf waren net op tv :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:49:27 #205
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_85155973
jammer dat mijn baby nog niet kon lachen toen ze 3 dagen oud was...
nu moet ik een heel jaar wachten... ;)
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:46:34 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_85272333
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :D
De 25 finale-blijste-babies worden nu via een loting door de notaris bepaald.

Pampers zet stemproces Blijste Baby van Nederland om naar loting
Maatregel getroffen om zoektocht op eerlijke wijze voort te zetten

Pampers heeft zojuist besloten om met directe ingang het stemproces op de website www.blijstebaby.nl stop te zetten. Via een loting – uitgevoerd door een notaris – zullen vijfentwintig baby’s geselecteerd worden om deel te nemen aan de finale, die plaatsvindt op 31 augustus. Met de zoektocht wil Pampers ouders de kans geven om hun baby op een leuke manier in de spotlights te zetten. Daar is enthousiast op gereageerd, ruim 20.000 baby’s zijn voor de zoektocht aangemeld. Ronald van de Straat, woordvoerder Pampers: “We willen deelnemers een leuke en eerlijke zoektocht garanderen. Ook gezien de commotie van de laatste dagen over stemmen, die niet volgens de door ons opgestelde actievoorwaarden zijn verkregen, hebben we daarom gekozen voor een loting voor de 25 finaleplaatsen. We begrijpen dat we hiermee ouders teleurstellen, die hun uiterste best hebben gedaan om anderen te motiveren te stemmen op hun baby. Het is een moeilijke keuze, maar we zien dit als de enige mogelijkheid om de zoektocht op een eerlijke manier voort te zetten.”

De loting vindt plaats in de week van 20 augustus. De vijfentwintig finalisten worden persoonlijk op de hoogte gesteld en later bekend gemaakt via de website www.blijstebaby.nl. Op dinsdag 31 augustus vindt de finale plaats. Een onafhankelijke jury zal uit de vijfentwintig finalisten de Blijste Baby van Nederland kiezen.

bron

Zou de club van boze ouders dit voldoende genoegdoening vinden :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 10:48:22 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85273127
Ik voorzie een CVHBOVUBB :P

Club Van Hele Boze Ouders Van Uitgelote Blije Babies
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_85273257
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voorzie een CVHBOVUBB :P

Club Van Hele Boze Ouders Van Uitgelote Blije Babies
:D
_O-

wel eerlijk van pampers, meer dan dit kunnen ze niet doen lijkt me.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85275024
Eerlijk is eerlijk, zo krijgen ze allemaal een kans, vind ik dan. Want met z'n allen stemmen op één baby is ook niet echt een gelijke wedstrijd...

(ook erg, dat mensen zó hun best hebben gedaan mensen te laten stemmen op hun baby... toch?? Welke baby je er 'blij' of schattig uit vindt zien is puur subjectief. )
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:39:53 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85275751
Het gaat bij dat soort dingen meestal om wie het grootste netwerk heeft, maar ik vind het wel triest dat een stel ouders dat niet tegen hun verlies kan zo'n drama moet maken omdat een ander beter kan netwerken....

Als Pampers de verkiezing deze keer voor het laatst georganiseerd heeft verbaast het me ook niets, wat een gejank om niets van die boze ouders.

En als ze hun kind over 12 jaar pushen om mee te doen aan Idols/Popstars/MyBaby'sGotTalent dan gaan ze zeker ook jankzakken over het feit dat het publiek per SMS stemt, en sommige deelnemers dus meer stemmen kunnen genereren....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')