Denken dat dit muziek is en dus in MUZ thuis zou horen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Jezus kanker eens een keer op met dit soort noobie kankerzooi.
Er zijn wel 30 van die "onopvallende" reeksen hier in KLB, ga dan effe naar MUZ ofzo.
Die donkerblonde is een prima smatje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef Rectum het volgende:
En de mensen van Clipstudio mogen van mij voor eeuwig branden in het vagevuur dankzij onderstaand clipje.
Wat een commerciële rommel.![]()
![]()
Geldwolven zijn het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef Rectum het volgende:
En de mensen van Clipstudio mogen van mij voor eeuwig branden in het vagevuur dankzij onderstaand clipje.
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef Rectum het volgende:
Gabry van Satans Entertainment heeft een nummertje in het Duits opgenomen. Natuurlijk weer met de altijd sexy Jeroen Stevens in de videoclip.
Op zich wel begrijpelijk dat Gabry niet weet of Jeroen haar wel wil. Die dooie blik steeds, daar kan Gabry niet veel mee. Toepasselijke tekst en Jeroen weet dat mooi in zijn acteerspel weer te geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef Rectum het volgende:
Gabry van Satans Entertainment heeft een nummertje in het Duits opgenomen. Natuurlijk weer met de altijd sexy Jeroen Stevens in de videoclip.
Het gaat achteruit iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef Rectum het volgende:
![]()
Met gebruik van het woord "loeder" is dit nummer sowieso een aanwinst!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind het wel iets toevoegen aan de Nederlandse muziekindustrie, die Ready. Lekker gek, rebels en puberaal.
Wat een heerlijke koe inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef Enchanter het volgende:
Lekker nummertje en dito clip van Rika Bos , jammer van die dikke polderkoenaast 'r in die clip.
Doet veel afbreuk aan deze geweldige clip
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Ooit heeft hij eens gezegd dat je pas een man bent als je door een andere man bent genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |