Dat dus!quote:foto Op maandag 9 augustus 2010 19:50 schreef VonHinten het volgende:
Denk dat je gewoon zin hebt. Twee minuutjes nadat je haar gezien hebt is het over.
Veel plezier
haha, waren alle topics maar zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:50 schreef VonHinten het volgende:
Denk dat je gewoon zin hebt. Twee minuutjes nadat je haar gezien hebt is het over.
Veel plezier
Je bent dus wel verliefd, maar je verstand zegt dat je er niet aan moet toegeven. Daar kun je denk ik wel extra zenuwachtig van worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Ik dwing mezelf niet verliefd te worden, omdat het dus geen zin heeft en ik niet met een gebroken hart achter wil blijven straks....
Hmm ja ik vind haar zeker leuk, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef Isambard het volgende:
[..]
Je bent dus wel verliefd, maar je verstand zegt dat je er niet aan moet toegeven. Daar kun je denk ik wel extra zenuwachtig van worden.
Aan de andere kant: je kiest ervoor geen moeite te doen omdat je weet dat het geen zin heeft. Dan zou dat toch ook druk moeten wegnemen?
Vriend/vriendin in het buitenland #5quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:33 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
.en ten 2e gaat het niks kunnen worden ben ik bang, omdat zij over een paar maanden naar het buitenland vertrekt voor een half jaar![]()
Mja, dat werkt niet voor mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Vriend/vriendin in het buitenland #5
haha thanks, mooi gesprokenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:55 schreef JarnoF het volgende:
Aangezien de date al is geweest en je niet meer nerveus bent, gefeliciteerd
Over het tweede punt iets uitgebreider:
Je dwingt jezelf niet verliefd te worden, maar dat zal nooit werken. Kies gewoon voor het risico, wat heb je te verliezen? Stap in het onbekende en laat je meevoeren door de stroom (om effe als een dichter in de dop voor te komen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop