Ja. Dan sta je wel ver van het terrein, dat is ongeveer de verste camping.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef fonsoy het volgende:
Ook een puntje, kan je bijvoorbeeld met je caravan naar Lowlands komen? In dat geval "kampeer" je immers naast je tent.
www.lowlands.nlquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef fonsoy het volgende:
Ook een puntje, kan je bijvoorbeeld met je caravan naar Lowlands komen? In dat geval "kampeer" je immers naast je tent.
Het wordt niet gewaardeerd, van die kleine gasflesjes worden nog wel eens gedoogd, maar ook al vaak genoeg gezien dat het gewoon niet mocht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef fonsoy het volgende:
Inderdaad, de site heeft inderdaad antwoord op de meeste vragen. Ging mij ook voornamelijk om de naleving van deze regels. Bijvoorbeeld de regel dat er geen gastankjes de camping op genomen mogen worden. Lijkt mij op praktisch gebied een nogal overbodige regel. Is er actieve controle op campings, en kan je barbequen?
Ooit gehoord van brandveiligheid?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef fonsoy het volgende:
Inderdaad, de site heeft inderdaad antwoord op de meeste vragen. Ging mij ook voornamelijk om de naleving van deze regels. Bijvoorbeeld de regel dat er geen gastankjes de camping op genomen mogen worden. Lijkt mij op praktisch gebied een nogal overbodige regel. Is er actieve controle op campings, en kan je barbequen?
Dat er regels zijn met betrekking tot vuur en brandstoffen, vind ik allerminst een overbodige regel met duizenden zeer brandbare tentjes op een grasveldje. Ik vind het wel fijn dat er gecontroleerd wordt of mijn dronken buren niet met vuur spelen bij mijn tent waarin ik lig te slapen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef fonsoy het volgende:
Ik doe het al jaren op festivals. In nuchtere en dronken toestand. Als je met z'n zessen bezig bent is er echt wel iemand die er een beetje op let. Persoonlijk vind ik het een lariekoekregel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van brandveiligheid?Echt BBQen voor je tent op lowlands
Hoe kom je erop? Op lowlands ben je te lam om zelfs maar aan eten te denken als je geen vreetkick hebt.
Doe niet zo gek joh. Laat ze lekker om 6 uur s' ochtend 3 bratwursten proberen klaar te maken op butangas terwijl half Lowlands over tentlijntjes strompelt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat er regels zijn met betrekking tot vuur en brandstoffen, vind ik allerminst een overbodige regel met duizenden zeer brandbare tentjes op een grasveldje. Ik vind het wel fijn dat er gecontroleerd wordt of mijn dronken buren niet met vuur spelen bij mijn tent waarin ik lig te slapen.
Doe dat lekker, niet raar opkijken als iemand met een brandblusser over je speklapjes staat te spuiten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren op festivals. In nuchtere en dronken toestand. Als je met z'n zessen bezig bent is er echt wel iemand die er een beetje op let. Persoonlijk vind ik het een lariekoekregel.
Ik vind je mening maar lariekoek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren op festivals. In nuchtere en dronken toestand. Als je met z'n zessen bezig bent is er echt wel iemand die er een beetje op let. Persoonlijk vind ik het een lariekoekregel.
Iedereen heeft toch wel gezond verstand? Zelfs in dronken toestand. Bovendien is het meestal je eerste tent die het eerste wegfikt, en er is toch iets als een brandweer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek joh. Laat ze lekker om 6 uur s' ochtend 3 bratwursten proberen klaar te maken op butangas terwijl half Lowlands over tentlijntjes strompelt.
Als ik een weekend wil bbqen, dan ga ik wel op mijn dakterras zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef fonsoy het volgende:
Toevoeging; niks is leuker dan lekker barbequeuen voor je tent. Vers vleesje even roosteren, en gelijk met een guts bier naar binnen. HET festivalgevoel komt dan bij mij helemaal terug.
Wacken is in Noord-Duitsland. Groter dan Lowlands. Het was overigens dit jaar weer erg leuk. Ik wil alleen volgend jaar naar een ander festival dat niet heel ver is met wat toegankelijkere en diversere muziek. Ik wil namelijk met een andere vriendengroep gaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind je mening maar lariekoek.Wat voor festivals waren dat dan? 100 man bij iemand in zn weiland ofzo?
Helaas is dat niet zo, dat snap je zelf hopelijk ook nog wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel gezond verstand?
Jij denkt dat die brandweer binnen de minuut voor jouw tent staat? Die regel is er echt niet voor niets.quote:Zelfs in dronken toestand. Bovendien is het meestal je eerste tent die het eerste wegfikt, en er is toch iets als een brandweer.
Het duurt ook maar enkele seconden voor een leuk brandje overslaat naar de tent ernaast (immers staan ze op Lowlands praktisch op elkaar). Dat tentzeil brandt namelijk vrij aardig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:09 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel gezond verstand? Zelfs in dronken toestand. Bovendien is het meestal je eerste tent die het eerste wegfikt, en er is toch iets als een brandweer.
Als je zo stijf gaat zitten, advocaat van de duivel blijft spelen in een zaak waarin er gewoon verschillende meningen zijn blijf dan weg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Helaas is dat niet zo, dat snap je zelf hopelijk ook nog wel.
[..]
Jij denkt dat die brandweer binnen de minuut voor jouw tent staat? Die regel is er echt niet voor niets.
Als mijn mening je niet aanstaat mag je ook gewoon tegenargumenten geven in plaats dit kinderachtige gejank.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Als je zo stijf gaat zitten slowchatten, advocaat van de duivel blijft spelen in een zaak waarin er gewoon verschillende meningen zijn en mijn topic volbaggert blijf dan weg.
Omdat ze zelf bier willen verkopen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom is er controle op hoeveel bier je mee mag? In België en Duitsland ga ik altijd met een stuk of 10 trays voor mij en mijn vrienden de camping op.
Ik denk het niet, zal ook niet zo heel gezellig zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef fonsoy het volgende:
Is het toegestaan om;
- Te kamperen naast je auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |