quote:
Jij bent zo iemand die direct terugdeinsd als er ergens staat "Dit mag niet"? Dan zul je een leuk leven hebben! Je had vorig jaar eens bij Kees van Hondt moeten gaan kijken, er was serieus geen 1 moment dat er niemand aan het crowdsurfen was.
Dit topic is overigens niet zo'n mooie reclame voor LL

Wat een gezeur weer.
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:18 schreef fonsoy het volgende:[..]
Als ik ervoor kon kiezen (zelfs tegen een meerprijs) zou ik ervoor kiezen. Het scheelt je heel wat lopen met tentzeilen, en als je met twee auto's bent, kun je een afdakje maken
Ik ben vorig jaar voor het eerst op lowlands geweest, op camping 3. En ik heb gemerkt dat de ruimte zéér beperkt is. Als mensen dan ook nog hun auto's daar neer mogen zetten zullen er per auto zeker 4 tenten minder kunnen staan. Als je afdakjes tussen auto's kon maken zou het al 12 tenten minder zijn. Lowlands is een festival voor 55000 mensen die op 7 campings moeten passen, het zou gewoon niet werken.
Edit:
Is het toegestaan om;
- Te kamperen naast je auto
Niet dus, om bovenstaande reden 
- Oneindige hoeveelheden goederen mee te nemen? Is glas toegestaan op het campingterrein? Ik las ergens dat je geen stoeltjes mee kon nemen? Mag je een aggegraatje en een koelkast meenemen? Gastanks lijken mij ook wel toegestaan?\
Je kunt zoveel dingen meenemen als je wil. Pas wel op op een eventuele controle bij de ingang, al is de kans daarop minimaal. Stoelen en dergelijke mogen ook gewoon mee. Aggregaat zou ik niet proberen.. lijkt me logistiek ook nogal een opgave. Gastanks kunnen dan weer wel, mits je niet een enorm ding bedoeld? - Hoe is de controle? Je krijgt neem ik aan geen gedoe als je even je leuter tegen een boom laat afwateren? Is er een solide controle op het meenemen van grote en kleine hoeveelheden alcohol?
Kan gewoon, doe het echter niet over mijn tent heen zoals een of andere randdebiel vorig jaar deed. Je zult er niet heelhuids vanaf komen dit keer. - Hoe ver is het lopen van de gemiddelde tentplaats naar het festivalterrein?
5 minuutjes - Hoe ver van tevoren mag je komen kamperen?
Als je er donderdagochtend om 9 uur bent, zal je tent op z'n vroegst om 1 uur staan. - Als je toch gaat circlepitten/moshpitten/crowdsurfen, in welke mate krijg je gedoe met de security? Ik weet het, crowdsurfers over je heen krijgen is niet leuk, wel is het heel erg leuk om zelf te doen.
Kleine kans, gewoon een beetje opletten op die blauwen - Hoe zit het met de prijzen van eten en drinken? Zijn die redelijk, of op klassiek festivalniveau? Wat ik zelf nog weleens deed is blikvoer meenemen en die opwarmen. Als je dan niet naast je auto kan kamperen maakt dat het wel wat lastiger.
Prijzen zijn soms ronduit absurd te noemen. Meer kan ik er niet over zeggenquote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Document1 het volgende:[..]
Ooit gehoord van brandveiligheid?

Echt BBQen voor je tent op lowlands

Hoe kom je erop? Op lowlands ben je te lam om zelfs maar aan eten te denken als je geen vreetkick hebt.
Wij hebben het vorig jaar geprobeerd. Doe niet alsof er direct een enorm gevaar is als je een BBQ'tje voor je tent aansteekt. Het betekend heus niet alsof de kans dan meteen 99% is dat heel biddinghuizen tot de grond toe afbrand. Het meenemen van vlees is echter een moeilijkere opgave, dat is nl. al bedorven als je de bbq aansteekt.
Het stikt wel weer van de moraalridders zeg in dit topic. Kom aub naar Lowlands TS; kan je een beetje tegengewicht geven tegen dit soort zeikerds.
[ Bericht 24% gewijzigd door julian6 op 11-08-2010 01:35:59 ]