abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:14:37 #26
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_85058827
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Als je zo stijf gaat zitten, advocaat van de duivel blijft spelen in een zaak waarin er gewoon verschillende meningen zijn blijf dan weg.
Ok, gelieve alleen te reageren als mensen je vertellen wat je wilt horen... misschien moet je je vraag dan niet op een forum stellen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_85058999
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik denk het niet, zal ook niet zo heel gezellig zijn :')
Als ik ervoor kon kiezen (zelfs tegen een meerprijs) zou ik ervoor kiezen. Het scheelt je heel wat lopen met tentzeilen, en als je met twee auto's bent, kun je een afdakje maken :)
pi_85059131
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ok, gelieve alleen te reageren als mensen je vertellen wat je wilt horen... misschien moet je je vraag dan niet op een forum stellen.
Er wordt doorgezaagd over een stelling die al duidelijk is. Ik ga er ook verder niet over door, maar doe dan vooral zo als ik wat tegengas geef.
pi_85059198
Maargoed, gooi het topic maar dicht. Ik bedank iedereen voor de reacties. Alles is al gezegd me dunkt.
pi_85059512
ik denk dat je niet beseft hoe dicht de tentjes op elkaar staan op lowlands, en hoe lang het duurt voordat de brandweer aanwezig kan zijn.
pi_85059628
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:18 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Als ik ervoor kon kiezen (zelfs tegen een meerprijs) zou ik ervoor kiezen. Het scheelt je heel wat lopen met tentzeilen, en als je met twee auto's bent, kun je een afdakje maken :)
Lekker gezellig. Zit je daar alleen met die paar vrienden waarmee je bent alleen tussen de auto's :')
Dat verpest het hele festivalgevoel.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:43:02 #32
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85060042
Inderdaad, het leuke is op de camping nieuwe mensen ontmoeten, en op de camper camping lijkt het wel of iedereen er voor zichzelf is, dat is tenminste mijn ervaring, je kunt beter op de campings 1 t/m 4 staan ;)
pi_85060335
Opzich kan me dat bbqen wel voorstellen, alleen niet op de Lowlands camping. :P
pi_85060948
hij is pinkpop en wacken gewend. Vrienden van mij hadden ook bbq spullen bij zich maar was overbodig. Je hebt veel verschillende en lekkere dingen om te eten op lowlands.
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:32:06 #35
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_85061933
Zucht.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:17:54 #36
52513 whosvegas
The Trickster
pi_85067348
quote:
Als je toch gaat circlepitten/moshpitten/crowdsurfen, in welke mate krijg je gedoe met de security? Ik weet het, crowdsurfers over je heen krijgen is niet leuk, wel is het heel erg leuk om zelf te doen.
Heb je de afgelopen, 5 jaar onder een steen geleefd, ofzo :?
Crowdsurfen is in Nederland al jaren verboden.

Dat is mooi, ben dat stadium toch al ontgrooeid, hoef ik niet constant achterom te kijken, bij een optreden :)
Are you nuts??
pi_85068641
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Crowdsurfen is in Nederland al jaren verboden.

Dat is mooi, ben dat stadium toch al ontgrooeid, hoef ik niet constant achterom te kijken, bij een optreden :)
Crowdsurfen gebeurt nog steeds.
pi_85070449
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Ruud het volgende:

[..]

Crowdsurfen gebeurt nog steeds.
maakt het niet minder verboden.
pi_85071931
Ik wilde dit jaar ook al, maar ik was een dag te laat met bestellen, nou hebben mijn vrienden ook niets besteld en valt het wel mee dat ik nu naar pukkelpop ga met 'n iets betere line-up in mijn ogen, maargoed, volgend jaar gewoon direct bestellen(^.^)
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:12:41 #40
178424 Apenzuur
Lurkende lintworm
pi_85074278
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef vault_tec het volgende:

[..]

maakt het niet minder verboden.
Maakt niet dat het minder gebeurt.
Op vrijdag 9 april 2010 04:30 schreef nattermann het volgende:
Gezien de TS was dat misschien wel beter geweest
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 04:09:27 #41
298355 trololo
Tsaar van Europa
pi_85082269
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Apenzuur het volgende:

[..]
Het is friet!
pi_85083447
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat je niet beseft hoe dicht de tentjes op elkaar staan op lowlands, en hoe lang het duurt voordat de brandweer aanwezig kan zijn.
Dat brengt wel een vraag in me op? Als er een brand zou zijn achterin camping 3 (dus helemaal tussen de tentjes), jaagt de brandweer dan gewoon alle tentjes plat of hoe zouden ze dat doen ^^?
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_85083562
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:48 schreef SvenM het volgende:

[..]

Dat brengt wel een vraag in me op? Als er een brand zou zijn achterin camping 3 (dus helemaal tussen de tentjes), jaagt de brandweer dan gewoon alle tentjes plat of hoe zouden ze dat doen ^^?
Ze hebben tussen alle tentjes door paden, soort van 'nooduitgangen/paden'. Dan kunnen ze er redelijk goed bij, denk ik. Er zullen ongetwijfeld nog wel tentjes plat gewalsd worden, maar ik zou het et voor over hebben, hoor! Zo'n brand met al die tentjes gaat volgens mij super snel de hele camping over...

Ik zag vorig jaar zo'n wensballon boven camping 3. Leek me ook behoorlijk gevaarlijk! Als zo'n ding op een camping land is het volgens mij een kwestie van seconden en de helft is plat gebrand...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:03:45 #44
247356 infp2009
More cowbell!
pi_85086426
Is het toegestaan om;
- Te kamperen naast je auto: nee
- Oneindige hoeveelheden goederen mee te nemen? nee
- Is glas toegestaan op het campingterrein? nee
- Ik las ergens dat je geen stoeltjes mee kon nemen? tuurlijk wel, maar niet het festivalterrein op
- Mag je een aggegraatje en een koelkast meenemen? ben je gek, ofzo?
- Gastanks lijken mij ook wel toegestaan? uh nee, tenzij je van die hele kleine campingdingen bedoelt
- Hoe is de controle? Je krijgt neem ik aan geen gedoe als je even je leuter tegen een boom laat afwateren? de eerste juiste aanname
- Is er een solide controle op het meenemen van grote en kleine hoeveelheden alcohol? niet echt
- Hoe ver is het lopen van de gemiddelde tentplaats naar het festivalterrein? niet ver
- Hoe ver van tevoren mag je komen kamperen? donderdag 14.00u ong. camping open
- Als je toch gaat circlepitten/moshpitten/crowdsurfen, in welke mate krijg je gedoe met de security? optie 1 en 2 geen probleem, crowdsurfen is verboden = zorg dat je weer staat voor je bij de security bent vooraan
- Hoe zit het met de prijzen van eten en drinken? Zijn die redelijk, of op klassiek festivalniveau? 4 munten is heel nie duur, en terugrekenen naar euro's doe je niet
- Wat ik zelf nog weleens deed is blikvoer meenemen en die opwarmen. Als je dan niet naast je auto kan kamperen maakt dat het wel wat lastiger. goed verhaal, lekker kort
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_85086904
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Apenzuur het volgende:

[..]

probeer het op lowlands ^O^
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:23:31 #46
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_85102270
TS, ga maar weer lekker naar Duitsland met je gasflessen, of blijf iig ver weg van Lowlands! :Y)
pi_85102414
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:03 schreef infp2009 het volgende:
Is het toegestaan om;

- Hoe zit het met de prijzen van eten en drinken? Zijn die redelijk, of op klassiek festivalniveau? 4 munten is heel nie duur, en terugrekenen naar euro's doe je niet
This man speaks the truth :D. Echt soms zie je van die lui bij een vreettent zien piekeren.. om ze uiteindelijk toch maar naar de pannenkoekentent te lopen, omdat dat goedkoper is. Oke niets tegen pannenkoeken, maar je komt toch op Lowlands om geld uit te geven :P
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_85119646
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef SvenM het volgende:

[..]

This man speaks the truth :D. Echt soms zie je van die lui bij een vreettent zien piekeren.. om ze uiteindelijk toch maar naar de pannenkoekentent te lopen, omdat dat goedkoper is. Oke niets tegen pannenkoeken, maar je komt toch op Lowlands om geld uit te geven :P
Dat is wel sneu :P
En ohja, ik bedoel met gasflessen gewoon van die blauwe gastankjes van hooguit een paar kilo hoor, ik ben geen terrorist ofzo 8-)
pi_85119849
Iets aan je reacties zegt me dat lowlands niet jouw ding is. Ga volgend jaar gewoon weer lekker naar wacken.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_85120613
Ik snap niet helemaal waarom mensen op lowlands willen BBq'en! :?

Wanneer wil je dat doen??
Ik ben alleen tussen 5.00 en 11.00 op de camping en dan slaap ik en was ik me.
Verder ben je niet op de camping,maar op het festivalterrein. *O*

Als je wil gaan camperen,ga dan lekker naar zuid frankrijk ofzo! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')