Ok, gelieve alleen te reageren als mensen je vertellen wat je wilt horen... misschien moet je je vraag dan niet op een forum stellen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:12 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Als je zo stijf gaat zitten, advocaat van de duivel blijft spelen in een zaak waarin er gewoon verschillende meningen zijn blijf dan weg.
Als ik ervoor kon kiezen (zelfs tegen een meerprijs) zou ik ervoor kiezen. Het scheelt je heel wat lopen met tentzeilen, en als je met twee auto's bent, kun je een afdakje makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik denk het niet, zal ook niet zo heel gezellig zijn
Er wordt doorgezaagd over een stelling die al duidelijk is. Ik ga er ook verder niet over door, maar doe dan vooral zo als ik wat tegengas geef.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok, gelieve alleen te reageren als mensen je vertellen wat je wilt horen... misschien moet je je vraag dan niet op een forum stellen.
Lekker gezellig. Zit je daar alleen met die paar vrienden waarmee je bent alleen tussen de auto'squote:Op maandag 9 augustus 2010 18:18 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Als ik ervoor kon kiezen (zelfs tegen een meerprijs) zou ik ervoor kiezen. Het scheelt je heel wat lopen met tentzeilen, en als je met twee auto's bent, kun je een afdakje maken
Heb je de afgelopen, 5 jaar onder een steen geleefd, ofzoquote:Als je toch gaat circlepitten/moshpitten/crowdsurfen, in welke mate krijg je gedoe met de security? Ik weet het, crowdsurfers over je heen krijgen is niet leuk, wel is het heel erg leuk om zelf te doen.
Heb je de afgelopen, 5 jaar onder een steen geleefd, ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen, 5 jaar onder een steen geleefd, ofzo
Crowdsurfen is in Nederland al jaren verboden.
Dat is mooi, ben dat stadium toch al ontgrooeid, hoef ik niet constant achterom te kijken, bij een optreden
maakt het niet minder verboden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Ruud het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen, 5 jaar onder een steen geleefd, ofzo
Crowdsurfen gebeurt nog steeds.
Maakt niet dat het minder gebeurt.quote:
Het is friet!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
Maakt niet dat het minder gebeurt.
Dat brengt wel een vraag in me op? Als er een brand zou zijn achterin camping 3 (dus helemaal tussen de tentjes), jaagt de brandweer dan gewoon alle tentjes plat of hoe zouden ze dat doen ^^?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat je niet beseft hoe dicht de tentjes op elkaar staan op lowlands, en hoe lang het duurt voordat de brandweer aanwezig kan zijn.
Ze hebben tussen alle tentjes door paden, soort van 'nooduitgangen/paden'. Dan kunnen ze er redelijk goed bij, denk ik. Er zullen ongetwijfeld nog wel tentjes plat gewalsd worden, maar ik zou het et voor over hebben, hoor! Zo'n brand met al die tentjes gaat volgens mij super snel de hele camping over...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:48 schreef SvenM het volgende:
[..]
Dat brengt wel een vraag in me op? Als er een brand zou zijn achterin camping 3 (dus helemaal tussen de tentjes), jaagt de brandweer dan gewoon alle tentjes plat of hoe zouden ze dat doen ^^?
probeer het op lowlandsquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
Maakt niet dat het minder gebeurt.
This man speaks the truthquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:03 schreef infp2009 het volgende:
Is het toegestaan om;
- Hoe zit het met de prijzen van eten en drinken? Zijn die redelijk, of op klassiek festivalniveau? 4 munten is heel nie duur, en terugrekenen naar euro's doe je niet
Dat is wel sneuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:26 schreef SvenM het volgende:
[..]
This man speaks the truth. Echt soms zie je van die lui bij een vreettent zien piekeren.. om ze uiteindelijk toch maar naar de pannenkoekentent te lopen, omdat dat goedkoper is. Oke niets tegen pannenkoeken, maar je komt toch op Lowlands om geld uit te geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |