Ik vrees het ergste.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef VASND het volgende:
ff boodschapjes doen. Hoop dat ze nog brood hebben.
Hier beginnen ze weer volop te vakkenvullen om 4 uur, dus goeie kansquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef VASND het volgende:
ff boodschapjes doen. Hoop dat ze nog brood hebben.
Dan koop ik weer zo'n heerlijk rozijnenbrood dat er om 8 uur nog ligt omdat het 2,50 voor een halfje isquote:
Uil.quote:
Uilskuikenquote:
Ja dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan koop ik weer zo'n heerlijk rozijnenbrood dat er om 8 uur nog ligt omdat het 2,50 voor een halfje is.
Echt wel.quote:
Ja oké, meestal niet.quote:
Komt 'r een achter die mixtapequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
Miss Piggy, opgebruikt, de standsbanga
quote:Teenage baby you're a sweet young thing,
Still tied to Mommy's apron strings,
I don't even dare to ask your age,
It's enough to know you're here backstage,
You're Jailbait, and I just can't wait,
Jailbait baby come on
Gast, ik luister hem al sinds dag 2. Ik post die lyrics hier al anderhalve weekquote:
En het blijft leuk?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik luister hem al sinds dag 2. Ik post die lyrics hier al anderhalve week
Waaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik luister hem al sinds dag 2. Ik post die lyrics hier al anderhalve week
Wie wiequote:
Nee, pauper. Omdat ik het leuk vind.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
WaaromAlsof je ze zelf verzonnen hebt zeker
Ooooo suuupermaaaaaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, pauper. Omdat ik het leuk vind.
Je ziet toch ook overal mensen "BREAK BREAK BREAK YOUR HEART" , "BABY BABY OH OH OH", etc, posten en nazingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |