abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85093737
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef Mr.DD het volgende:

[..]

Shit man :/ Volgend jaar "welcome back"-biertje op mij *O*
Thx dan ga ik inderdaad flink los, want ik heb al 8 maanden een kutperiode ;(
En dan te bedenken dat wij in 2007 naar Lowlands gingen als huwelijksreis en elk jaar weer terug gingen om het te vieren :O
Volgend jaar weer vieren maar dan dat het over is >:)
PSN: Poekimammi_nl
pi_85094070
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef Zeiksnor het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat wij in 2007 naar Lowlands gingen als huwelijksreis en elk jaar weer terug gingen om het te vieren :O
Balen man! Maar ik moet wel zeggen: vette huwelijksreis! ^O^
En dan inderdaad volgend jaar maar vieren dat alles weer mag en kan, toch?
pi_85094133
ja maar ben gelukkig ook iemand tegengekomen die mij weer blij maakt.
Volgend jaar gaat ze gewoon mee.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:39:50 #54
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_85094706
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:15 schreef friekin_ het volgende:
Koffie, herbal energizers. Heerlijk O+
.... toen kon je nog gewoon ephedra op het terrein kopen in een officieel standje.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:15:07 #55
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85096407
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef Zeiksnor het volgende:

[..]

Ach, ik ga naar Lowlands met m'n inmiddels ex... -O- We hadden al kaarten met nog een vriend van mij en met LL is het 7 weken geleden dat hij de relatie verbrak. Zal wel vreemd worden en lastig maar ik ga gewoon lekker m'n eigen feestje vieren *O*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85097598
Wss roch niet spacen op de zaterdag. :'(
pi_85097800
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Lips het volgende:

[..]

Ach, ik ga naar Lowlands met m'n inmiddels ex... -O- We hadden al kaarten met nog een vriend van mij en met LL is het 7 weken geleden dat hij de relatie verbrak. Zal wel vreemd worden en lastig maar ik ga gewoon lekker m'n eigen feestje vieren *O*
Dat zie ik mij niet meer doen, maar wel respect voor je.
Nu eerst mijn kaartje lozen ;(
pi_85098074
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wss roch niet spacen op de zaterdag. :'(
Waarom niet?

De zondag is toch vetter *O*
pi_85098413
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:56 schreef julian6 het volgende:

[..]

Waarom niet?

De zondag is toch vetter *O*
Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver. :')
pi_85099809
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver. :')
Ach je kan op LL vast nog wel iets krijgen!
pi_85100677
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

dan heb je echt 0 connecties... Welke omgeving woon je?
pi_85101281
Ja dat weet ik, maar ben net verhuisd en eerder kende ik ook niemand die het deed. Eindhoven. :') Maar als het goed is toch geregeld, maar eerst zien, dan geloven. :')
pi_85101430
Jullie weten dat er een ban staat op stuff hosselen?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85102028
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef Da hopman het volgende:

[..]

.... toen kon je nog gewoon ephedra op het terrein kopen in een officieel standje.
_O_ E _O_
pi_85102579
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik zit in exact hetzelfde schuitje, zij gaat nu apart van ons, en ik ben gelukkig met iets meer dan 12 vrienden. Wel echt irritant. Aan de andere kant, alsnog een feest ervan proberen te maken en hopen dat ik haar niet tegen kom. ^O^
It's you my love, you who are the stranger
pi_85102676
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ik zit in exact hetzelfde schuitje, zij gaat nu apart van ons, en ik ben gelukkig met iets meer dan 12 vrienden. Wel echt irritant. Aan de andere kant, alsnog een feest ervan proberen te maken en hopen dat ik haar niet tegen kom. ^O^
Al kom je haar tegen, waarom zou dat je zo moeten beïnvloeden?
pi_85102725
quote:

[..]

Moet niet zo moeilijk zijn met zoveel mensen toch!
pi_85103256
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat weet ik, maar ben net verhuisd en eerder kende ik ook niemand die het deed. Eindhoven. :') Maar als het goed is toch geregeld, maar eerst zien, dan geloven. :')
tik wat Fok!kers aan in UVT zou ik zeggen, genoeg die je wel wat willen toesturen voor de inkoopprijs:P

maar ik ben de kwaadste niet dus mocht ik je tegenkomen op LL en ik heb een cap over mag je die vast wel van me overnemen in ruil voor eeuwige dank ;)
pi_85103849
quote:
Ik heb op lowlands wel wat meer dan nodig is, bedoel ik niks mee hoor ;)
(of mag ik dat ook niet hier zeggen?)

En op de zondag is inderdaad beter!
pi_85104771
Maarrrr zaterdag TBB, Plastikman en weet ikveel wat nog meer. :D En dan zondag afterglowen. :9
pi_85104936
Ik ga voor de vrijdag (berghain nacht) en de zaterdag (doorhalen) om daarna op zondagnacht clean te blijven aangezien in maandag moet rijden met de auto.
pi_85105049
quote:
Genoeg mensen in eindhoven waarbij je ken kopen hoor :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:34:45 #73
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85105348
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:23 schreef JopJuh het volgende:
Ik ga voor de vrijdag (berghain nacht) en de zaterdag (doorhalen) om daarna op zondagnacht clean te blijven aangezien in maandag moet rijden met de auto.
Ik ook, lijkt me wel het beste inderdaad ;)
pi_85106066
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:26 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Genoeg mensen in eindhoven waarbij je ken kopen hoor :')
Ja ongetwijfeld maar ken hier niemand snapjewel. Anyway, let's talk about Lowlandsssssssss.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:57:16 #75
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85106237
quote:

[..]

Wij gaan maar met z'n 3en. Hij wilde ook wel alleen gaan had hij gezegd, zodat ik met die andere vriend ga. We willen allebei persee en dus was het voor mij kiezen; 3 dagen om me heen kijken of ik hem ergens zie of samen gaan zodat ik toch van Lowlands kan genieten en m'n eigen feestje kan vieren. Ik heb voor het laatste gekozen!
Ik hoop grote delen van de dagen gewoon lekker m'n eigen gang te gaan, lijkt me dat het wel moet lukken andere leuken mensen tegen te komen om mee rond te hangen :D En tussendoor zal ik 'm dan wel zien maar dan hoef ik tenminste niet steeds om me heen te kijken!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')