Thx dan ga ik inderdaad flink los, want ik heb al 8 maanden een kutperiodequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Shit man :/ Volgend jaar "welcome back"-biertje op mij
Balen man! Maar ik moet wel zeggen: vette huwelijksreis!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Thx dan ga ik inderdaad flink los, want ik heb al 8 maanden een kutperiode![]()
En dan te bedenken dat wij in 2007 naar Lowlands gingen als huwelijksreis en elk jaar weer terug gingen om het te vieren![]()
Volgend jaar weer vieren maar dan dat het over is
.... toen kon je nog gewoon ephedra op het terrein kopen in een officieel standje.quote:
Ach, ik ga naar Lowlands met m'n inmiddels ex...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Thx dan ga ik inderdaad flink los, want ik heb al 8 maanden een kutperiode![]()
En dan te bedenken dat wij in 2007 naar Lowlands gingen als huwelijksreis en elk jaar weer terug gingen om het te vieren![]()
Volgend jaar weer vieren maar dan dat het over is
Dat zie ik mij niet meer doen, maar wel respect voor je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Ach, ik ga naar Lowlands met m'n inmiddels ex...We hadden al kaarten met nog een vriend van mij en met LL is het 7 weken geleden dat hij de relatie verbrak. Zal wel vreemd worden en lastig maar ik ga gewoon lekker m'n eigen feestje vieren
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wss roch niet spacen op de zaterdag.
Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom niet?
De zondag is toch vetter
Ach je kan op LL vast nog wel iets krijgen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver.
dan heb je echt 0 connecties... Welke omgeving woon je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef Da hopman het volgende:
[..]
.... toen kon je nog gewoon ephedra op het terrein kopen in een officieel standje.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje, zij gaat nu apart van ons, en ik ben gelukkig met iets meer dan 12 vrienden. Wel echt irritant. Aan de andere kant, alsnog een feest ervan proberen te maken en hopen dat ik haar niet tegen kom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Ach, ik ga naar Lowlands met m'n inmiddels ex...We hadden al kaarten met nog een vriend van mij en met LL is het 7 weken geleden dat hij de relatie verbrak. Zal wel vreemd worden en lastig maar ik ga gewoon lekker m'n eigen feestje vieren
Al kom je haar tegen, waarom zou dat je zo moeten beïnvloeden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zit in exact hetzelfde schuitje, zij gaat nu apart van ons, en ik ben gelukkig met iets meer dan 12 vrienden. Wel echt irritant. Aan de andere kant, alsnog een feest ervan proberen te maken en hopen dat ik haar niet tegen kom.
Moet niet zo moeilijk zijn met zoveel mensen toch!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zit in exact hetzelfde schuitje, zij gaat nu apart van ons, en ik ben gelukkig met iets meer dan 12 vrienden. Wel echt irritant. Aan de andere kant, alsnog een feest ervan proberen te maken en hopen dat ik haar niet tegen kom.
tik wat Fok!kers aan in UVT zou ik zeggen, genoeg die je wel wat willen toesturen voor de inkoopprijs:Pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat weet ik, maar ben net verhuisd en eerder kende ik ook niemand die het deed. Eindhoven.Maar als het goed is toch geregeld, maar eerst zien, dan geloven.
Ik heb op lowlands wel wat meer dan nodig is, bedoel ik niks mee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat weet ik, maar ben net verhuisd en eerder kende ik ook niemand die het deed. Eindhoven.Maar als het goed is toch geregeld, maar eerst zien, dan geloven.
Genoeg mensen in eindhoven waarbij je ken kopen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ook, lijkt me wel het beste inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:23 schreef JopJuh het volgende:
Ik ga voor de vrijdag (berghain nacht) en de zaterdag (doorhalen) om daarna op zondagnacht clean te blijven aangezien in maandag moet rijden met de auto.
Ja ongetwijfeld maar ken hier niemand snapjewel. Anyway, let's talk about Lowlandsssssssss.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Genoeg mensen in eindhoven waarbij je ken kopen hoor
Wij gaan maar met z'n 3en. Hij wilde ook wel alleen gaan had hij gezegd, zodat ik met die andere vriend ga. We willen allebei persee en dus was het voor mij kiezen; 3 dagen om me heen kijken of ik hem ergens zie of samen gaan zodat ik toch van Lowlands kan genieten en m'n eigen feestje kan vieren. Ik heb voor het laatste gekozen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |