quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef vault_tec het volgende:
ik drink niet en doe geen drugs dus dat gaat niet op... en mijn botjes kunnen dat niet aansowieso brand je je tent wel uit
Nee, natuurlijk niet. Ik eet geen burgers en deze zijn ook alleen in Amerika verkrijgbaar, maar ik post ze wel zeer graag. Net zoals Animal Style Fries.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:41 schreef florabay het volgende:
[..]
Zit je die nu te eten? Ik vind het er vies uitzien
Je weet nooit he! Ik weet ook al niet wat Animal Style Fries zijn.(gross oke i googled it, looks disgusting) Waarom denk jij aan vieze burgers om 7 uur 's ochtends?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik eet geen burgers en deze zijn ook alleen in Amerika verkrijgbaar, maar ik post ze wel zeer graag. Net zoals Animal Style Fries.
Ranzig voedsel heeft hij altijd al gefascineerd. Als kind keek ik al gebiologeerd naar de VIetnamees die een x-aantal loempia's in het vet liet zakken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:45 schreef florabay het volgende:
[..]
Je weet nooit he! Ik weet ook al niet wat Animal Style Fries zijn.(gross oke i googled it, looks disgusting) Waarom denk jij aan vieze burgers om 7 uur 's ochtends?
Dit dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef SpauldingPF het volgende:
Haha, als je lam en moe genoeg bent slaap je, en je slaapt precies genoeg! Want je wordt weer wakker als je geen slaap meer nodig hebt
Want sleep is waste op lowlands
Ik heb even de topicslijst geüpdatet. Vreemd dat de laatst wijziging van 22 juni lijkt te zijn.. Blokkenschema's etc. heb ik nu geen tijd voor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie update de wiki even met alle vorige topics en de blokkenschema's ipv dat lijstje bevestigingen? Ik heb er geen tijd voor en zin in.
Shit man :/ Volgend jaar "welcome back"-biertje op mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef Zeiksnor het volgende:
Kut....door financiële malaise i.v.m. scheiding geen lowlands voor mij, pfffff.
Volgend jaar maar weer en kaartje in de verkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |