Wat goed van Jan

. Ik wil ook zo'n spiegeltje. Hoewel ik mijn kind zo inschat dat hij zijn mond stijf dicht houd.
Balen voor de slechte nachten van DJMO, Marie, Vicky, BE en Innepin. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Innepin hoe is het nu met jou en je meisje?
Lekker Marie dat je uit kon slapen.
Wij hadden net een goede afspraak gemaakt elk een ochtend wat uit te mogen slapen. De mijne zou toch niet langer kunnen duren dan half acht gisteren. Was mijn lief vergeten alle deuren achter hun te sluiten. Toch lekker om 7 uur wakker. Vanochtend mocht ik dan vroeg op en natuurlijk had ik geluk, 6 uur klaarwakker mannetje. Ik begrijp het echt niet. De nachten gaan super. Wij kunnen hem zelfs nog verschonen voordat wij naar bed gaan in verband met lekkende luiers in het verleden en hij wordt niet wakker. Dan is het toch om 6 uur bal hoewel hij nog moe is. Iemand nog tips hoe we hem ertoe kunnen krijgen om dan te gaan spelen in plaats van het huis bij elkaar te gillen? Spijlen doen wij uit het bed en hij komt zijn bed ook uit om dan bij het traphekje te staan huilen. Hoe deden jullie dat met het licht trouwens om het s'nachts donker te hebben maar s'ochtends voldoende licht, dat ze gaan spelen? Ik weet niet of het daaraan ligt.
Vanochtend trouwens voor het eerst wezen zwemmen en dat was zo leuk. Nog maar even heel kort in het water geweest, was tenslotte de eerste keer. Koppie onder vond meneer niet zo leuk. Maar wel lekker drijven in het water en lopen in het water en twee/ drie keer van de glijbaan af. Wat een lol
[ Bericht 7% gewijzigd door Tinuviel op 15-08-2010 14:16:05 ]