abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85278587
Max *O* knap hoor!

Wij hebben net Timo met papa en mama even op bezoek gehad om de loopkar op te halen :).
Leuk mannetje hoor O+ lekker vrolijk koppie :D
Fake it till you make it...
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:04:58 #152
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85279779
Beterschap Innepin :*

Ik leef vandaag een beetje in een halve slaapstand denk ik... Vannacht een uur wakker geweest met een onrustige dreumes (hem op een gegeven moment maar tussen ons in gelegd) die bleek toch een beetje misselijk te zijn. 't Was alleen maar een slijmerige iets, en daarna was het over. Toen verder geslapen tot tien over 7, maar zou nu ook wel kunnen slapen (of zoals nu, lekker in het zonnetje zitten) :)
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:51:48 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85282243
ik ben de hele (mid)dag in de weer geweest met sjouwen met meubels etc. Het stond niet naar mijn zin, en het is nu véél ruimer ingedeeld. Jan heeft bijna een halve woonkamer om te spelen ineens :o moet alleen even langere netwerkkabel bestellen (3 meter is te kort voor 'n halve woonkamer :') zodat ik die netjes kan wegwerken zodat Jan er niet aan kan gaan plukken. Dito voor verlengkabels.

Hij heeft weer de hele dag doorgetrokken, kon/wilde (weer) niet slapen. Hopelijk gaat het wat slapen betreft zometeen net als afgelopen nacht: goed ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:22:37 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85287299
het werd uiteindelijk van halg negen vanmorgen tot kwart over acht vanavond dat hij wakker is geweest... hoe houdt zo'n kind het vol vraag ik me af :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85287857
Wow, dat is een lange dag voor zo'n kleintje, djmo!

Hopen jullie mee dat Willow vannacht doorslaapt? Of op z'n minst, niet elk uur wakker wordt? :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:47:00 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85287966
* DJMO herhaalt de mantra "vannacht blijft Willow lekker slapen" voor innepin

pi_85288183
Ik ga hard duimen Innepin!!

Ik zeg helemaal niks over het slapen hier! Fokwet mag niet in werking treden! :N
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:05:33 #158
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85288539
Oeh ..... vicky, ik heb niks gehoord hoor O-)

DJMO, mag ik meedelen in de mantra? :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:08:22 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85288612
tuurlijk Mikoxx :) en vicky ook :Y

ik had trouwens nog wat leuks vanmorgen. Of nou ja, Jan eigenlijk meer. Elke ochtend na het drinken van zijn beker roosvicee, is het *bam* raak en heeft meneer een volle luier. Dus vanmorgen dachten wij hem te slim af te zijn en hem op de wc te zetten vlak na zijn roosvicee. (wc + brilverkleiner natuurlijk). En hey! er kwam een plasje uit!! maar geen poep ... die kwam vijf minuten later toen hij zijn luier weer omhad :') Toch uitbundig geprijsd voor het plasje op de wc *O*

zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:21:46 #160
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85288959
Mag ik ook meedelen in de mantra? Maarten slaapt nu eindelijk en weer met zoveel drama's als gisteren... Nu graag wel doorslapen ook :X

En slim hoor Jan, wachten tot je een schone luier om hebt! En wat goed natuurlijk, plassen op de wc :)
Ik kwam vanmiddag een brilverkleiner tegen bij de Lidl, nog niet gekocht, maar zit er wel over te denken...
pi_85289048

Mantra's voor iedereen!

Een tijdje geleden had ik met BE zitten kletsen over de goede nachten maar dat hadden we niet moeten doen. Zowel Oscar, Sasha als Tess hebben er die nacht een zooitje van gemaakt :X

*O* Hier zijn trouwens de 2 onderste kiezen door *O* Ben benieuwd wat er nu gaat volgen. Nog 4 kiezen en 4 hoektanden te gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:43:09 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85289475
weten jullie trouwens waar je zelf zo'n tandarts spiegeltje kan kopen/krijgen? ik wil nu wel ens in jan's mond kunnen kijken zonder dat hij m'n vinger er finaal afbijt :X

pi_85292152
ik hoop mee voor allemaal goedslapende kindjes vannacht :)

Timo ligt nu ook lekker in zn bedje te slapen, ik verwacht dat het wel goed blijft gaan vannacht (maar dat soort dingen moet je natuurlijk niet hardop zeggen/typen want dan gaat het natuurlijk juist mis... maar dat zien we dan wel weer :P)

Nijna wat een heerlijke meiden heb je zeg! Mirte die bellen aan t blazen was en Iris zegt zo geweldig leuk ja telkens O+ En Timo is helemaal in zn nopjes met zn nieuwe loopkar :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 08:58:14 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85300682
slecht slapend kind: check ... om elf uur werd ie wakker en half één pas weer gaan slapen, ndat hij eerst ruim een half uur met papa geknuffeld had. Mama was niet goed genoeg .. sterker nog bij mama was het overstrekken en gillen. en normaal is het juist echt een mama's kindje ... ;(

pi_85301370
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef DJMO het volgende:
weten jullie trouwens waar je zelf zo'n tandarts spiegeltje kan kopen/krijgen? ik wil nu wel ens in jan's mond kunnen kijken zonder dat hij m'n vinger er finaal afbijt :X
haha
aan elin vraag ik gewoon 'waar zijn je tandjes'? en dan trekt ze r scheur open

maar zelfs met een spiegeltje kom je niet ver als hij zijn kaken op elkaar zet als je wil kijken :P
pi_85301931
Hoe hebben de dreumessen geslapen vannacht? Hebben de mantra's geholpen?

Chan, fijn dat Timo zo blij is met de kar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 11:03:52 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85302032
KD: dat spiegeltje vind hij wel interessant :P bij de tandarts vond het ook prima dat ze keek, vandaar dat ik het zo wil proberen ;)

zondag 15 augustus 2010 @ 11:10:38 #168
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85302196
Jan, toch ook een onderbreking vannacht :{

De mantra heeft hier gedeeltelijk geholpen. Hij was rond half 1 wakker (toen wij naar bed wilden gaan) en weer schreeuwen/huilen geblazen. Hem getroost en toen weer op bed gelegd. Weer gaan schreeuwen :X toen heb ik hem even heel boos toegesproken dat hij zich niet moest aanstellen (alle andere opties waren uitgesloten) en toen was hij stil. Een paar keer nog wel huilen, maar als ik naar hem toe ging dan was hij gelijk weer stil, van o ja, niet hulen! En tot 8 uur uitgeslapen :) En ik tot half 11, W. zou me om half 9 wakker maken maar hij heeft me lekker laten liggen en ik werd wakker omdat W. met Maarten bezig was omdat hij een spuitluier had...

(heeft het met de ontwikkeling te maken ofzo? nog een sprongetje...)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 11:38:43 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85303001
ik begin het me ook af te vragen Marie :{ zó vervelend heb ik Jan nog niet meegemaakt om eerlijk te zijn :X

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 12:15:55 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85303998
Jan heeft nu al voor de derde keer achter elkaar op de wc geplast :o

pi_85306044
Jan *O* knap zeg!

Marie, kan best hoor sprongetje... :* lekker dat je uit mocht slapen!
pi_85307568
Wat goed van Jan *G*. Ik wil ook zo'n spiegeltje. Hoewel ik mijn kind zo inschat dat hij zijn mond stijf dicht houd.

Balen voor de slechte nachten van DJMO, Marie, Vicky, BE en Innepin. Hopelijk gaat het snel weer beter.

Innepin hoe is het nu met jou en je meisje?

Lekker Marie dat je uit kon slapen.

Wij hadden net een goede afspraak gemaakt elk een ochtend wat uit te mogen slapen. De mijne zou toch niet langer kunnen duren dan half acht gisteren. Was mijn lief vergeten alle deuren achter hun te sluiten. Toch lekker om 7 uur wakker. Vanochtend mocht ik dan vroeg op en natuurlijk had ik geluk, 6 uur klaarwakker mannetje. Ik begrijp het echt niet. De nachten gaan super. Wij kunnen hem zelfs nog verschonen voordat wij naar bed gaan in verband met lekkende luiers in het verleden en hij wordt niet wakker. Dan is het toch om 6 uur bal hoewel hij nog moe is. Iemand nog tips hoe we hem ertoe kunnen krijgen om dan te gaan spelen in plaats van het huis bij elkaar te gillen? Spijlen doen wij uit het bed en hij komt zijn bed ook uit om dan bij het traphekje te staan huilen. Hoe deden jullie dat met het licht trouwens om het s'nachts donker te hebben maar s'ochtends voldoende licht, dat ze gaan spelen? Ik weet niet of het daaraan ligt.

Vanochtend trouwens voor het eerst wezen zwemmen en dat was zo leuk. Nog maar even heel kort in het water geweest, was tenslotte de eerste keer. Koppie onder vond meneer niet zo leuk. Maar wel lekker drijven in het water en lopen in het water en twee/ drie keer van de glijbaan af. Wat een lol O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Tinuviel op 15-08-2010 14:16:05 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 18:43:00 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85316705
Jan slaapt .. zonder mopperen, zonder huilen, zonder tegensputteren, mét nog even in bed wakker geweest te zijn, en hij heeft vanmiddag ook 'gewoon' geslapen ..

snel afkloppen voor hij wakker wordt

pi_85316967
Klinkt goed!

Wij hadden hier net even een kort: 'nee, lamp nee uit! Lamp aan! Mama, lamp aan! Mij bed, lamp aan!'
Hmmmm. Wanneer begint 'bang in donker' ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 15 augustus 2010 @ 18:52:56 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85317037
en een nachtlampje Free ? of neemt hij daar geen genoegen mee ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')