Hoax, negers zijn te lui om te werkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef Ivo1986 het volgende:
Jij komt zeker alleen bij een Mac Donalds waar alleen Negers werken...
Nee, dat zijn de Marokkanen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Hoax, negers zijn te lui om te werken
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef chroestjov het volgende:
Onterechte klacht, zonder laaggeschoolden zou ik voor alles veel meer moeten betalen.
Dus je hebt de bon wel. Da's wel jammer. Als je nou geen bon had, had het nog een topic geweest...quote:Ik leg die bon dan altijd voor de zekerheid onder me, mocht ik ooit met een snugger iemand te maken krijgen.
Ik werk nog op de zaterdag voor een paar uurtjes bij Mac Donalds, en krijg er 9,33 bruto per uur zonder de toeslagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
laaggeschoolden of geen geschoolden? dat even in het midden laten.
maar wat denk jij? hoger geschoolden gaan echt niet voor 2 euro per uur werken.
Fijn die integratiequote:Op maandag 9 augustus 2010 11:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik werk nog op de zaterdag voor een paar uurtjes bij Mac Donalds, en krijg er 9,33 bruto per uur zonder de toeslagen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fijn die integratieEen neger die Ivo heet!
Ach. Wat schattig.quote:
Geniaalquote:
Oudquote:
quote:
en degene achter jou krijgt de bestelling van degene achter hem/haar, die weer van degene achter hem/haar en zo wordt iedereen heel erg boosquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |