abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:35:28 #126
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_85043704
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Vallen de meeste Aziaten uberhaupt wel of nederlandse vrouwen, en niet liever aziatische?
ze schijnen daar een soort ''white fetisch'' te hebben in azie. Niet allemaal maar wel veel, daarom gaan zoveel aziatische vrouwen met blanke mannen. Zodat hun nageslacht minder aziatisch lijkt
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_85043712
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Nu voel ik me alsof ik een vreemde vrouw ben :+
Midden-Oosters vind ik trouwens niet echt aantrekkelijk.
Uitzonderingen zullen altijd bestaan. :P
pi_85043745
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Uitzonderingen zullen altijd bestaan. :P
Idd, iedereen hetzelfde is ook zo saai :9
pi_85043749
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Zabka het volgende:
Aziatische vrouwen vind ik vaak erg mooi, de mannen vaak minder. Soms zie ik wel een Japanner die wel best knap is, maar ik val er niet op, net als dat ik niet op negers val. Dit heeft niks te maken metracsitsiche gedachtes, maar ik voel me er gewoon niet toe aangetrokken. Net als dat ik blonde jongens veel minder knap vind, of gingers.
Precies hetzelfde hier. :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:37:06 #130
206337 aychelle
pi_85043776
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien een interessant weetje: In Centraal-Azië zijn de meeste (Turkse en bepaalde Mongoolse volken) 50% Europees en 50% Aziatisch. Hun Aziatische genen hebben ze van hun grootmoeders, de Europese van hun grootvaders. Verder hebben de Noord-Slavische volken zoals de Russen ook Aziatische genen in hun moederlijn, maar hun vaderlijn is helemaal Europees. Ook op straat zie je regelmatig Aziatische vrouwen met een blanke man maar andersom is zeldzaam. Dat zegt toch wel iets.
turkse volken 50% aziatisch? heb wel turken gezien met beetje aziatisceh trekjes maar niet veel. Op school zie ik meer turken met gekleurde ogen, heel bleek etc.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_85043900
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:37 schreef aychelle het volgende:

[..]

turkse volken 50% aziatisch? heb wel turken gezien met beetje aziatisceh trekjes maar niet veel. Op school zie ik meer turken met gekleurde ogen, heel bleek etc.
De Turkse volken in Centraal-Azië, lieve schat. :P De Kazachstanen. Kyrgyzen en Oeigoeren bijvoorbeeld.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:41:25 #132
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_85043933
Dezelfde eigenschappen die Aziatische vrouwen aantrekkelijk maken (naar verhouding tenger en slank) maken Aziatische mannen onaantrekkelijk.

Overigens gaat dit ook in zekere zin op voor Westerse vrouwen. De eigenschappen die de westerse man aantrekkelijk maken (naar verhouding lang en grof gebouwd) maken veel Westerse vrouwen lelijk.

In Vietnam vinden ze de echt knappe westerse vrouwen bv wel erg mooi maar de gemiddelde Hollandse meid noemen ze al snel een "kalkoen" omdat ze ze lomp en onaantrekkelijk vinden.

Het Vietnamees voor Kalkoen is overigens "kip west" (kip uit het westen) en slang voor blanke is "west", dus kalkoen klinkt in het Vietnamees ook wel grappig voor een plompe westerse vrouw. :P
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:42:58 #133
206337 aychelle
pi_85044003
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De Turkse volken in Centraal-Azië, lieve schat. :P De Kazachstanen. Kyrgyzen en Oeigoeren bijvoorbeeld.
goh ik wist niet dat het turkse volkeren waren. was het turkse vroeger dan ook groter?
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:43:12 #134
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_85044017
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
Ik niet aziaten niet per definitie onaantrekkelijk.
zoals bij iedder ras heb je er knappe en minder knappe tussenzitten.

dit vind ik knappe mannen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ http://i588.photobucket.com/albums/ss327/neojehuty2009/thaigaymag_sexy_asian_men_0049.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik vind ze alle drie niet knap...

Het straalt gewoon niets uit. Totaal geen expressie, totaal geen seks...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_85044076
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:41 schreef Hanoying het volgende:
Dezelfde eigenschappen die Aziatische vrouwen aantrekkelijk maken (naar verhouding tenger en slank) maken Aziatische mannen onaantrekkelijk.

Overigens gaat dit ook in zekere zin op voor Westerse vrouwen. De eigenschappen die de westerse man aantrekkelijk maken (naar verhouding lang en grof gebouwd) maken veel Westerse vrouwen lelijk.

In Vietnam vinden ze de echt knappe westerse vrouwen bv wel erg mooi maar de gemiddelde Hollandse meid noemen ze al snel een "kalkoen" omdat ze ze lomp en onaantrekkelijk vinden.

Het Vietnamees voor Kalkoen is overigens "kip west" (kip uit het westen) en slang voor blanke is "west", dus kalkoen klinkt in het Vietnamees ook wel grappig voor een plompe westerse vrouw. :P
De Vietnamese vrouw van een kennis van me kon anders niet stoppen met naar me te staren en zeggen dat ik mooi was :9 (Ze woont in Vietnam, kwam hier 3 mnd).
Werd er stiekem wel een beetje zenuwachtig van.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:44:41 #136
206337 aychelle
pi_85044080
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:41 schreef Hanoying het volgende:

kalkoen ... :') nog nooit eerder gehoord. Maar waarom zijn aziatische vrouwen altijd zo dun? tuurlijk is niks mis met gezond eten en blijven, maar ze houden er niet van een maatje meer.
pi_85044095
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:42 schreef aychelle het volgende:

[..]

goh ik wist niet dat het turkse volkeren waren. was het turkse vroeger dan ook groter?
Hoe bedoel je groter?
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:45:54 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85044131
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je groter?
Groter als in één of ander Ottomaans rijk ofzo, ik noem ook maar wat. O-)
Gourmetten of steengrillen?
pi_85044154
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef aychelle het volgende:

[..]

kalkoen ... :') nog nooit eerder gehoord. Maar waarom zijn aziatische vrouwen altijd zo dun? tuurlijk is niks mis met gezond eten en blijven, maar ze houden er niet van een maatje meer.
Alleen van die halfbloedjes zijn meestal wel wat vrouwelijker gevormd. :s)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:46:25 #140
206337 aychelle
pi_85044158
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je groter?
groter quaa gebied en omtrek. Dat het turkije dus vroeger ook nog met kazachstan etc erbij was .. :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:47:45 #141
122997 zquing
Drama Junk
pi_85044215
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:24 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.
Zolang het maar genoeg verwesterd is past het hier wel thuis, anders niet.
:')

"echt chinees" is gewoon te krijgen hier en niet duurder dan "nepchinees". Over japans heb je wel gelijk aangezien japans meer is dan sushi alleen en het meestal behoorlijk prijzig is(voor mij als student)

Of aziaten niet gewild zijn bij hollandse vrouwen kan ik niet echt oordelen, aangezien mn aziatische vriendengroep vrij gesloten is voor nederlanders
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_85044220
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Groter als in één of ander Ottomaans rijk ofzo, ik noem ook maar wat. O-)
Daar waren weer andere Turkse Rijken. Kazachstanen, Kyrgyzen, Oeigoeren en Turken uit Turkije zijn wat Nederlanders, Duitsers, Belgen, Noren en Britten van elkaar zijn zeg maar (Germaanse volken).
pi_85044278
denk dat u een broodje aap verhaal is want aziaten werken hard en hebben altijd geld,iets waar de meeste vrouwen gek op zijn. :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:49:17 #144
206337 aychelle
pi_85044284
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alleen van die halfbloedjes zijn meestal wel wat vrouwelijker gevormd. :s)
mijn beste vriendin is ook euro-aziatisch, ze heeft een half-half gezicht maar wel een typisch aziatisch figuur.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:49:26 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85044293
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

groter quaa gebied en omtrek. Dat het turkije dus vroeger ook nog met kazachstan etc erbij was .. :)

Het is dan wel officieel geen Turkije, maar al die landen hebben wel onder invloed gestaan van bepaalde Turken. (Of 'Ottomanen' die in het gebied leefden wat nu Turkije heet :'))

En al die mensen fokten met elkaar, weet je.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85044344
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is dan wel officieel geen Turkije, maar al die landen hebben wel onder invloed gestaan van bepaalde Turken. (Of 'Ottomanen' die in het gebied leefden wat nu Turkije heet :'))

Nee joh, najah, ja die mensen fokten met elkaar maar de Turken in Centraal-Azië hebben daar niet veel mee te maken. :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:50:50 #147
206337 aychelle
pi_85044354
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef rubje het volgende:
denk dat u een broodje aap verhaal is want aziaten werken hard en hebben altijd geld,iets waar de meeste vrouwen gek op zijn. :O
stiekem ben ik ook goldigger :9 , maar geld is niet alles. Ik zou geen man willen die een soort van work-aholic is ... altijd weg nooit thuis :z
pi_85044376
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef aychelle het volgende:

[..]

mijn beste vriendin is ook euro-aziatisch, ze heeft een half-half gezicht maar wel een typisch aziatisch figuur.
Uhu. Half Aziaten kunnen heel mooi zijn maar de mannen vind ik nog steeds niet aantrekkelijk. :')
Ik zal dadelijk wel een paar foto's plaatsen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:51:41 #149
206337 aychelle
pi_85044390
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo groot!! wat grappig daarom lijken turken en grieken zo opelkaar :D
pi_85044430
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef aychelle het volgende:

[..]

zo groot!! wat grappig daarom lijken turken en grieken zo opelkaar :D
Pas op he!!! o|O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')