Zo is dat, 2187 is het nieuwe record van Nectar.quote:
Mwa, iets met BKR ofzo. Het zal allemaal wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kut ouders![]()
Mijn zusje had al een abbo toen ze 14 was![]()
Nu ik t me zo bedenk.. volgens mij was ik ook nog niet eens 18 toen ik mijn abbo afsloot![]()
Ik ben nu 20 en mijn contract was van november 2008 en ben jarig op 2 december
Misschien kreeg ik daarom een melding dat ik niet krediet waardig was, vage shit.. had wel mijn iPhone gekregen
Als jij t gewoon betaald krijgen ze geen BKR aantekening..quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, iets met BKR ofzo. Het zal allemaal wel.
Ik was het wel van plan, maar ik hoor ook dat je er niet fatsoenlijk mee kan bellen, terwijl dat wel een vereiste voor mij is. En verder zit ik met het touchscreen, ik ben bang dat ik er niet mee kan omgaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als jij t gewoon betaald krijgen ze geen BKR aantekening..
Of je betaald gewoon die paar maanden vooruit aan je ouders en zodra je 18 bent zet je het contract op jouw naam
Ga je ook de nieuwe iPhone nemen dan?
Dat is gewoon onzin.. in de praktijk merk je helemaal niets van het antenne probleem volgens de meeste iPhone4 bezitters..quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, maar ik hoor ook dat je er niet fatsoenlijk mee kan bellen, terwijl dat wel een vereiste voor mij is. En verder zit ik met het touchscreen, ik ben bang dat ik er niet mee kan omgaan
Hmmm okequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:11 schreef xyzyx het volgende:
T scherm went trouwens heel snel, t is capitatief dus je hoeft niet op het scherm te drukken of wat dan ook maar aanraken is genoeg.. Ik vind die druk gevoelige schermen ook stront irritant maar die van de iPhone werkt heel fijn en went heel snel
Zou ik niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Ravenous- het volgende:
Ik heb zin mijn dag-nacht ritme te verneuken
Dat is bij mij al standaard volgens de meestenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:41 schreef Ravenous- het volgende:
Ik heb zin mijn dag-nacht ritme te verneuken
Zou gewoon ff een t-mobile winkel inlopen en uitproberen hoe het bevaltquote:
Verder wel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:44 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moet echt gewoon knoppen hebben. Heb geen gevoel met touchscreens.
Ik ben een gevoelloos monster, dat weet je toch?quote:
Uitslapenquote:
Ik had even bevestiging nodigquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelloos monster, dat weet je toch?
Jij plaagt iedereen altijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had even bevestiging nodig
Grapje hè SjoegsjoegJe weet dat ik je gewoon graag plaag
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich weißquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had even bevestiging nodig
Grapje hè SjoegsjoegJe weet dat ik je gewoon graag plaag
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:49 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jij plaagt iedereen altijd![]()
Duh, daar ben ik voor als verzuurde ex-puber, zonder humor en met bovenmatige woordenschat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Zonder humorquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, daar ben ik voor als verzuurde ex-puber, zonder humor en met bovenmatige woordenschat.
Ja. Humor is voor proleten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |