Dus als hij inlogt kan hij niet reageren maar als hij uitlogt wel. Right.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit kreeg Opa net te zien toen hij inlogde:
Dan zit hij toch gewoon ergens waar niks is?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens kan ik Oop wel volgen.. mijn nick 5th..enz heb ik óók niet omdat ik dat zo leuk vond..maar omdat mijn oude account met geen 10 paarden en Mods meer in orde kwam!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, die ban hebben jullie er gewoon snel vanaf gehaald.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/opaatje
daarmee moet ie gewoon kunnen posten, heeft geen ban.
Niks aan 't handje, hij weet nu dat ie met opaatje erop kan. Dat ie z'n wachtwoord niet weet is zijn probleem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef beequeen het volgende:
Nu is Pietje aan de beurt. Good luck Pietje.![]()
geregistreerd op: dinsdag 15 juli 2003 @ 04:26quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/opaatje
daarmee moet ie gewoon kunnen posten, heeft geen ban.
Als hij dit leest krijg je weer de wind van voren Kopie Kut.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:25 schreef Copycat het volgende:
Jaja, die ban hebben jullie er gewoon snel vanaf gehaald.
Trap er niet in, ouwe. Ze motten je hier echt niet!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, die ban hebben jullie er gewoon snel vanaf gehaald.
Trap er niet in, ouwe. Ze motten je hier echt niet!
Passmailer, en anders mailen met forum@fok.nl net als iedereen als je je wachtwoord kwijt bent.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef spuitje het volgende:
Dat is 7 jaar geleden en hij heeft twee keer iets gepost? Geen wonder dat hij zijn ww niet meer weet!
Nee, omdat hij zijn ww niet weet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lig in een deuk hier, Pietje helpt Liesje helpt maar erop kunnen ho maar
welnee dat is ie gewoon niet joh...laat hem eens hetzelfde doen met die john huppeldepupquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, omdat hij zijn ww niet weet?
hij is opaatje niet?quote:
Dit kan nooit Opaatje zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is 7 jaar geleden en hij heeft twee keer iets gepost? Geen wonder dat hij zijn ww niet meer weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |