http://freshcotton.nl/lowlands.aspxquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:16 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
het wordt tijd dat lowlands zelf eindelijk eens voor mooie shirts gaat zorgen. Heb afgelopen 9 of 10 jaar niets fatsoenlijks zien hangen!
deze kan er nog wel mee door:quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
http://freshcotton.nl/lowlands.aspx
HEALTH-merch, ja!quote:
fucking nice! Als deze er is ga ik overwegen om te kopen. heeeeel mooi!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:23 schreef frr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze wel graag aan mijn collectie willen toevoegen.
true that, maar ik heb altijd zwarte shirt dragers in mijn hoofd... ik hoor daar ook bijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:25 schreef frame-saw het volgende:
Nouja scheelt eraan wat voor merch. Er zit een groot verschil tussen dragers van zwarte t-shirts en die van witte. De gemiddelde zwarte t-shirtdrager heeft een buikje, lang haar in een staart, kistjes aan, the works.
Dat klinkt als verbale diaree ! !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:25 schreef frame-saw het volgende:
Nouja scheelt eraan wat voor merch. Er zit een groot verschil tussen dragers van zwarte t-shirts en die van witte. De gemiddelde zwarte t-shirtdrager heeft een buikje, lang haar in een staart, kistjes aan, the works.
V-halsje erin knippen, zit het vaak al veel mooier.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:07 schreef Nothingwoman het volgende:
Bandshirts zijn heel tof, maar ze hebben een vreselijke pasvorm. Of m'n tieten lijken 10 x zo dik of het zit veel te wijd (dat vaak) en een veel te hoge kraag. Dan ziet het gewoon echt niet uit
doe er maar 2 vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:23 schreef frr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze wel graag aan mijn collectie willen toevoegen.
Heb ik inderdaad gedaan bij mijn RW shirt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:02 schreef frame-saw het volgende:
[..]
V-halsje erin knippen, zit het vaak al veel mooier.
Ja, mannenshirts gaan sowieso niet mooi zitten. Maar ik vind dat nooit zo erg, ik hou van wijde shirtsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Nothingwoman het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad gedaan bij mijn RW shirt!Maar dan zit het gewoon nog veel te wijd onder zegmaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |