abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85653628
Wauw vet, ik leer Nederlands. (Language course) :p
pi_85675966
3e bericht op rij, sorry daar voor.. Ook vandaag ben ik niet negatief, oke ik heb geen kindjes meer sinds 00.00uur en al een tijdje geen mede mama.. Maar ik vermaak of prima. Mijn klacht voor vandaag is dat ik graag een biertje zou doen met bierie.. Maar dat is er tot nu toe niet van gekomen.. En nog maar 1 dag over..
pi_85678549
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 04:22 schreef Reflectionne het volgende:
3e bericht op rij, sorry daar voor.. Ook vandaag ben ik niet negatief, oke ik heb geen kindjes meer sinds 00.00uur en al een tijdje geen mede mama.. Maar ik vermaak of prima. Mijn klacht voor vandaag is dat ik graag een biertje zou doen met bierie.. Maar dat is er tot nu toe niet van gekomen.. En nog maar 1 dag over..
Gaat niet meer lukken vrees ik :'( Vanwege een afspraak later vandaag moest ik gisteravond al terug naar huis :'( Maar we kunnen in September nog wel eens een keer een biertje doen hoor :)

Maar ik moet zeggen het was erg leuk ^O^ Had een erg nationale maar uiteindelijk leuke groep, vooral de Europeanen onder elkaar waren erg gezellig! (je merkte dat de mensen uit het Oosten / Azie nooit mee wilden stappen -O- Zonde eigenlijk )

En ik heb dus nog wel bij Ceres in het zwembad / foam gelegen :P :+
Profiel opgeheven.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:42:05 #179
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85679957
ik heb niets mee gekregen van de AID. Zit sinds vrijdagavond thuisthuis, ben alleen maandag nog in Wageningen geweest om te praten met scriptiebegeleider. Toen kwam ik studiegenootjes tegen tijdens de studiedag en ben ik even blijven plakken, even nog wat dingetjes regelen voor het eerstejaarsweekend.

maar iedereen heeft het een beetje naar zijn/haar zin gehad?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_85680044
Gehad? :o vanavond eindfeest! Ik heb het wel naar mijn zin ja, beetje jammer dat ik met uitga gewoon met m'n vrienden ben en geen groepje meer heb..

Geen bier met bierie, jammer :/ maar september is een goed plan!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:45:06 #181
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85680078
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef Reflectionne het volgende:
Gehad? :o vanavond eindfeest! Ik heb het wel naar mijn zin ja, beetje jammer dat ik met uitga gewoon met m'n vrienden ben en geen groepje meer heb..

Geen bier met bierie, jammer :/ maar september is een goed plan!
Waar ga je heen vanavond?
pi_85684433
Trouwens sowieso wel nuttig geweest die AID voor mij. Was al een poosje op zoek naar een rugby vereniging en met de AID sportdag heb ik er dus eentje gevonden en mijzelf meteen aangemeld voor de introductietraining :)

Verder ben ik echt (positief) geschokt over de lage huurprijzen in Wageningen. Zit nu te overwegen een 2e woning te nemen voor soms doordeweeks te kunnen overnachten daar. Erg he... :@
Profiel opgeheven.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:20:45 #183
163216 bioloogje
pi_85685941
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:44 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso wel nuttig geweest die AID voor mij. Was al een poosje op zoek naar een rugby vereniging en met de AID sportdag heb ik er dus eentje gevonden en mijzelf meteen aangemeld voor de introductietraining :)

Verder ben ik echt (positief) geschokt over de lage huurprijzen in Wageningen. Zit nu te overwegen een 2e woning te nemen voor soms doordeweeks te kunnen overnachten daar. Erg he... :@
mwa als je het geld hebt... De vraag is hoeveel gebruik je ervan gaat maken. Als het een nacht per week is lijkt het me nogal zonde, dan kun je beter bij een maat blijven slapen maar als het een paar keer per week wordt...
pi_85687932
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:20 schreef bioloogje het volgende:

[..]

mwa als je het geld hebt... De vraag is hoeveel gebruik je ervan gaat maken. Als het een nacht per week is lijkt het me nogal zonde, dan kun je beter bij een maat blijven slapen maar als het een paar keer per week wordt...
Mjah die overweging zit ik dus nu ook mee. Misschien even aankijken. Het kan altijd nog :)
Maar onderstreept wel dat de AID een positieve indruk van Wageningen heeft achtergelaten :D
Profiel opgeheven.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:19:02 #185
163216 bioloogje
pi_85688445
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Bierie het volgende:

[..]

Mjah die overweging zit ik dus nu ook mee. Misschien even aankijken. Het kan altijd nog :)
Maar onderstreept wel dat de AID een positieve indruk van Wageningen heeft achtergelaten :D
Wageningen is ook best leuk. :Y
Dus verhuis met je vrouw/vriendin en kind hierheen :P
pi_85688581
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Wageningen is ook best leuk. :Y
Dus verhuis met je vrouw/vriendin en kind hierheen :P
Voor mijzelf een aantal opties:

1. Kamer waar ik een paar dagen of af en toe in slaap
2. Met de hele family die kant op, huidige woning verkopen. De omgeving vond ik erg groen en de binnenstad was voor mij verrassend compleet
3. Met de family daarheen en dan twee gezinswoningen aanhouden. (Dit zou misschien kunnen qua geld maar wordt wel erg erg duur denk ik).

Ben er niet helemaal over uit. Zou optie twee sowieso niet overhaast willen maken ivm huidige koopwoning op mooie lokatie (verkopen zou geen moeite zijn op zich).
Profiel opgeheven.
pi_85689613
Leuk bierie! AID was dus een goede ervaring :d
Iemand die vroeg waar ik vanavond heen ging, waarschijnlijk unitas.. :/ ik heb geen mede mama meer, ze is ziek :/ (combinatie alcohol en koorts).. Wel jammer
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:49:51 #188
163216 bioloogje
pi_85689674
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef Reflectionne het volgende:
Leuk bierie! AID was dus een goede ervaring :d
Iemand die vroeg waar ik vanavond heen ging, waarschijnlijk unitas.. :/ ik heb geen mede mama meer, ze is ziek :/ (combinatie alcohol en koorts).. Wel jammer
Ach Unitas is wel het tofste feest vanavond... Als het weer de top 100 is... *O* *O* *O*
pi_85691311
Ja dat is het ;) in de junushof..

Hoera, met 5 chinezen in het park zitten en proberen de krant te lezen :p maar ze stellen veel vragen.. Achja, interesse is goed.
pi_85707937
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Bierie het volgende:

[..]

Voor mijzelf een aantal opties:

1. Kamer waar ik een paar dagen of af en toe in slaap
2. Met de hele family die kant op, huidige woning verkopen. De omgeving vond ik erg groen en de binnenstad was voor mij verrassend compleet
3. Met de family daarheen en dan twee gezinswoningen aanhouden. (Dit zou misschien kunnen qua geld maar wordt wel erg erg duur denk ik).

Ben er niet helemaal over uit. Zou optie twee sowieso niet overhaast willen maken ivm huidige koopwoning op mooie lokatie (verkopen zou geen moeite zijn op zich).
Is het geen optie om een appartement te huren/kopen en daarvan dan 1 of 2 kamers weer in onderhuur te gooien?

Vanavond top 100, ben benieuwd wat erin staat, heb er zin in!
pi_85715729
Ik weet dat bioloogje hier ook rond loopt.. Ik weet niet of ik 'm herken (zondag is lang geleden) maar wil wel met 1 iemand bier drinken in de aid! :p
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:31:49 #192
163216 bioloogje
pi_85715813
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:28 schreef Reflectionne het volgende:
Ik weet dat bioloogje hier ook rond loopt.. Ik weet niet of ik 'm herken (zondag is lang geleden) maar wil wel met 1 iemand bier drinken in de aid! :p
Bioloogje loopt er niet rond, hij ligt net in bed en is niet bij unitas geweest... Dat wordt dus een ander keertje bier drinken vrees ik...
pi_85716862
Saai!! Valt me vies tegen mannen :( ik ben ook saai, want nu al thuis..

Nu 2 dagen slapen, en lekker/fatsoenlijk eten :d
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:45:37 #194
163216 bioloogje
pi_85721410
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 03:18 schreef Reflectionne het volgende:
Saai!! Valt me vies tegen mannen :( ik ben ook saai, want nu al thuis..

Nu 2 dagen slapen, en lekker/fatsoenlijk eten :d
Sorry :@

Maar dat eten ja, was dat nog steeds zo slecht als elk ander jaar?
pi_85723991
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Sorry :@

Maar dat eten ja, was dat nog steeds zo slecht als elk ander jaar?
Mwoah alleen de eerste dag was echt heel, heel, heeeeeeeel slecht. Weet ook niet meer welke vereniging dat was maar ze hadden er totaal geen moeite in gestoken. (droge rijst met slap stuk stukgekookt vlees en droge snijboontjes).

Maar voor de rest was het wel te doen. Zeker bij het Patio was het eten goed te doen en de pizza bij ssr-w was ook niet veel mis mee :)

Hey weet iemand hoe dat nou precies zit met Restricted Optionals? Ik heb nu 3 courses staan voor periode 1. voor opleiding MBF (Msc Bioinformatics).

- ABG-30306 Genomics : CS
- INF-22306 Programming in Python : CS
- MIB-21306 Bioinformation Technology : RO

Compulsory Subject, Restricted Optionals.

Moet ik nu alledrie de courses doen of is die OR een keuzevak? En waarom is het restricted dan?

Ik weet het n00b :')
Profiel opgeheven.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:19:34 #196
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85724805
CS moet iedereen doen, RO (vaak met een 0 erachter) moet je doen als je niet voldoende voorkennis hebt en dat hoort de studieadviseur te bepalen... RO1 t/m oneindig zijn beperkte keuze vakken. Maar je studieadviseur zou meer duidelijkheid moeten kunnen scheppen.
Trotste mama van Ambar
pi_85728145
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
CS moet iedereen doen, RO (vaak met een 0 erachter) moet je doen als je niet voldoende voorkennis hebt en dat hoort de studieadviseur te bepalen... RO1 t/m oneindig zijn beperkte keuze vakken. Maar je studieadviseur zou meer duidelijkheid moeten kunnen scheppen.
Mjah dat is dus onhandig aangezien al deze modulen op 6 September starten. Hoe kan ik zonder studieadviseur (die ik pas 6 September in persoon spreek) beslissen of ik dit nodig heb of niet :')

En hoe zit dat dan met de ECTS die je er voor krijgt? Stel dat ik op basis van voorkennis de RO niet hoef te doen. Krijg ik dan alsnog de ECTS of moet ik dan iets anders daarvoor in de plek doen?
Profiel opgeheven.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:59:02 #198
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85731830
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:37 schreef Bierie het volgende:

[..]

Mjah dat is dus onhandig aangezien al deze modulen op 6 September starten. Hoe kan ik zonder studieadviseur (die ik pas 6 September in persoon spreek) beslissen of ik dit nodig heb of niet :')

En hoe zit dat dan met de ECTS die je er voor krijgt? Stel dat ik op basis van voorkennis de RO niet hoef te doen. Krijg ik dan alsnog de ECTS of moet ik dan iets anders daarvoor in de plek doen?
okeej nu wordt echt duidelijk dat je nog geen gesprek hebt gehad met je studieadviseur, zo stom :( belachelijk ook dat je studieadviseur je zo maar laat rond zwerven...
maar de ECTS van een RO komen dan in de plaats van een vrije keuze vak, als je dat vak niet volgt, kun je dus een vrije keuze vak in de plaats doen. Hoe je het ook wend of keert je zal altijd 60 ECTS moeten gaan halen dit jaar of je nou wel of niet een RO vak erbij in hebt zitten. Je krijgt geen punten kado hier :P
Trotste mama van Ambar
pi_85732361
Zo dat was dat :) Leuke AID! *O*
pi_85732648
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

okeej nu wordt echt duidelijk dat je nog geen gesprek hebt gehad met je studieadviseur, zo stom :( belachelijk ook dat je studieadviseur je zo maar laat rond zwerven...
maar de ECTS van een RO komen dan in de plaats van een vrije keuze vak, als je dat vak niet volgt, kun je dus een vrije keuze vak in de plaats doen. Hoe je het ook wend of keert je zal altijd 60 ECTS moeten gaan halen dit jaar of je nou wel of niet een RO vak erbij in hebt zitten. Je krijgt geen punten kado hier :P
Het druipt er nu wel vanaf he :P
Mooiste is nog als ik kijk naar mijn rooster: http://bit.ly/96kZRG

Dan vallen dus Genomics CS en Bionformatics technology RO tegelijkertijd. Dus hoe moet ik nu en die RO en die CS doen als ze tegelijkertijd gegeven worden :')

Mjah ik ga maar naar die RO want daar zou die Schaap (studie-adviseur) zelf doceren en een praatje met mij maken na het college.

Maar het is dus gebruikelijk dat je alvorens je start een gesprekje hebt met je studieadviseur?
Profiel opgeheven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')