Gaat niet meer lukken vrees ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 04:22 schreef Reflectionne het volgende:
3e bericht op rij, sorry daar voor.. Ook vandaag ben ik niet negatief, oke ik heb geen kindjes meer sinds 00.00uur en al een tijdje geen mede mama.. Maar ik vermaak of prima. Mijn klacht voor vandaag is dat ik graag een biertje zou doen met bierie.. Maar dat is er tot nu toe niet van gekomen.. En nog maar 1 dag over..
Waar ga je heen vanavond?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef Reflectionne het volgende:
Gehad?vanavond eindfeest! Ik heb het wel naar mijn zin ja, beetje jammer dat ik met uitga gewoon met m'n vrienden ben en geen groepje meer heb..
Geen bier met bierie, jammer :/ maar september is een goed plan!
mwa als je het geld hebt... De vraag is hoeveel gebruik je ervan gaat maken. Als het een nacht per week is lijkt het me nogal zonde, dan kun je beter bij een maat blijven slapen maar als het een paar keer per week wordt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:44 schreef Bierie het volgende:
Trouwens sowieso wel nuttig geweest die AID voor mij. Was al een poosje op zoek naar een rugby vereniging en met de AID sportdag heb ik er dus eentje gevonden en mijzelf meteen aangemeld voor de introductietraining
Verder ben ik echt (positief) geschokt over de lage huurprijzen in Wageningen. Zit nu te overwegen een 2e woning te nemen voor soms doordeweeks te kunnen overnachten daar. Erg he...
Mjah die overweging zit ik dus nu ook mee. Misschien even aankijken. Het kan altijd nogquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
mwa als je het geld hebt... De vraag is hoeveel gebruik je ervan gaat maken. Als het een nacht per week is lijkt het me nogal zonde, dan kun je beter bij een maat blijven slapen maar als het een paar keer per week wordt...
Wageningen is ook best leuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Bierie het volgende:
[..]
Mjah die overweging zit ik dus nu ook mee. Misschien even aankijken. Het kan altijd nog
Maar onderstreept wel dat de AID een positieve indruk van Wageningen heeft achtergelaten
Voor mijzelf een aantal opties:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wageningen is ook best leuk.![]()
Dus verhuis met je vrouw/vriendin en kind hierheen
Ach Unitas is wel het tofste feest vanavond... Als het weer de top 100 is...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:48 schreef Reflectionne het volgende:
Leuk bierie! AID was dus een goede ervaring :d
Iemand die vroeg waar ik vanavond heen ging, waarschijnlijk unitas.. :/ ik heb geen mede mama meer, ze is ziek :/ (combinatie alcohol en koorts).. Wel jammer
Is het geen optie om een appartement te huren/kopen en daarvan dan 1 of 2 kamers weer in onderhuur te gooien?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Bierie het volgende:
[..]
Voor mijzelf een aantal opties:
1. Kamer waar ik een paar dagen of af en toe in slaap
2. Met de hele family die kant op, huidige woning verkopen. De omgeving vond ik erg groen en de binnenstad was voor mij verrassend compleet
3. Met de family daarheen en dan twee gezinswoningen aanhouden. (Dit zou misschien kunnen qua geld maar wordt wel erg erg duur denk ik).
Ben er niet helemaal over uit. Zou optie twee sowieso niet overhaast willen maken ivm huidige koopwoning op mooie lokatie (verkopen zou geen moeite zijn op zich).
Bioloogje loopt er niet rond, hij ligt net in bed en is niet bij unitas geweest... Dat wordt dus een ander keertje bier drinken vrees ik...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:28 schreef Reflectionne het volgende:
Ik weet dat bioloogje hier ook rond loopt.. Ik weet niet of ik 'm herken (zondag is lang geleden) maar wil wel met 1 iemand bier drinken in de aid! :p
Sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:18 schreef Reflectionne het volgende:
Saai!! Valt me vies tegen mannenik ben ook saai, want nu al thuis..
Nu 2 dagen slapen, en lekker/fatsoenlijk eten :d
Mwoah alleen de eerste dag was echt heel, heel, heeeeeeeel slecht. Weet ook niet meer welke vereniging dat was maar ze hadden er totaal geen moeite in gestoken. (droge rijst met slap stuk stukgekookt vlees en droge snijboontjes).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dat eten ja, was dat nog steeds zo slecht als elk ander jaar?
Mjah dat is dus onhandig aangezien al deze modulen op 6 September starten. Hoe kan ik zonder studieadviseur (die ik pas 6 September in persoon spreek) beslissen of ik dit nodig heb of nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
CS moet iedereen doen, RO (vaak met een 0 erachter) moet je doen als je niet voldoende voorkennis hebt en dat hoort de studieadviseur te bepalen... RO1 t/m oneindig zijn beperkte keuze vakken. Maar je studieadviseur zou meer duidelijkheid moeten kunnen scheppen.
okeej nu wordt echt duidelijk dat je nog geen gesprek hebt gehad met je studieadviseur, zo stomquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:37 schreef Bierie het volgende:
[..]
Mjah dat is dus onhandig aangezien al deze modulen op 6 September starten. Hoe kan ik zonder studieadviseur (die ik pas 6 September in persoon spreek) beslissen of ik dit nodig heb of niet
En hoe zit dat dan met de ECTS die je er voor krijgt? Stel dat ik op basis van voorkennis de RO niet hoef te doen. Krijg ik dan alsnog de ECTS of moet ik dan iets anders daarvoor in de plek doen?
Het druipt er nu wel vanaf hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
okeej nu wordt echt duidelijk dat je nog geen gesprek hebt gehad met je studieadviseur, zo stombelachelijk ook dat je studieadviseur je zo maar laat rond zwerven...
maar de ECTS van een RO komen dan in de plaats van een vrije keuze vak, als je dat vak niet volgt, kun je dus een vrije keuze vak in de plaats doen. Hoe je het ook wend of keert je zal altijd 60 ECTS moeten gaan halen dit jaar of je nou wel of niet een RO vak erbij in hebt zitten. Je krijgt geen punten kado hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |