Maar dan snap je het ook niet... Als je ergens uit wilde gaan gisteren, dan moest je wel bij Ceres zijn... De rest is geen reet aan omdat ze er allemaal vanuit gaan dat iedereen bij Ceres zit, waardoor ze minder leuke feesten hebben georganiseerd...quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Euh niet heel veel, degenen waarbij ik aan had kunnen sluiten waren in het zwembadfeest en daar was ik niet opgekleed
Ach, ik vind ssr eigenlijk per definitie al slecht... Nog nooit een goed feest gehad daarquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:43 schreef Reflectionne het volgende:
Haha ssr Was ook goed te doen hoor. Vond ik dan.. Een van de kindjes die mee waren is een unitasser (nu ook echt) en 2 chinezen die alleen van chineze muziek houden. Dus een uur buiten bij unitas gezeten om 't nl meisje lid te laten worden..
Ik ga er nu naar toe en ik sta bij de handbal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:44 schreef Reflectionne het volgende:
Btw bioloogje, ik weet niet meer zeker welke sport je doet
Ik heb vandaag een meisje ontmoet. Beetje apart meisje, stond opeens naast me bij mijn handbal stand, maar wilde niets van handbal weten...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef jappas het volgende:
Nou, net twee nieuwe huisgenoten mogen ontmoeten. Op de internationale kamer een Spaanse dame en in een 'normale' kamer een Nederlandse (zo te horen wel uit het zuiden) jongen, beetje aparte jongen zo op het eerste gezicht
, we zullen eens zien.
Ook het 'broertje' van mijn broertje gezien, had er al wat van gehoord van Reflectionne, inderdaad een merkwaardige jongen.
Dat was ik niet, dat was een van mijn vrouwenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:11 schreef Reflectionne het volgende:
:,) 'heb je interesse in handbal?' 'Neuh'
Ik vond hem de 1e keer wel geinig, nu was ik hem wel beu moet ik zeggen... Maar echt goed was hij niet nee...quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:12 schreef Reflectionne het volgende:
Oh en het was een kut film :p stom,.
Ik zit nu bij mijn papa en mama (de echte niet de AID mama's van 6 jaar geleden voor de duidelijkheid) moet morgen vroeg bij de tandarts zijn... Maar meestal had je tijdens de AID weinig tijd om achter de computer te zitten, als je die al überhaupt op je kamer had.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:29 schreef jappas het volgende:
Alle AID lopers dood ofzo? Wat een rust hier.
Hahaha :p jaja.. Maar over het dagprogramma klaag ik ook niet hoor.. Lekker brunchen bij argo nu, hopelijk blijft het droog!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:32 schreef bioloogje het volgende:
Jeuuhhh... een positief bericht van Reflectionne over de AID...![]()
![]()
Oja, ik vroeg me al af wat het dagprogramma was vandaag... Argo lunch ik vond dat altijd zo vreemd. Die lui hebben gewoon een hele ochtend/middag promotietijd bij elkaar kunnen lobbyen .quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hahaha :p jaja.. Maar over het dagprogramma klaag ik ook niet hoor.. Lekker brunchen bij argo nu, hopelijk blijft het droog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |