Zin om anders met mijn groepje mee te gaan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:38 schreef Reflectionne het volgende:
Pff, de score is nu 4 Chinezen in het groepje. Waarvan 2 geen kamer en 1 nog onbekend. Daarbij moet een van de Nederlanders een scheikunde cursus doen en is er dus een aantal dagen alleen 's avonds bij en wil ze waarschijnlijk vroeg naar bed omdat die cursus duur is en je die moet halen voor de studie.
Vette tegenvallers..
Hier de eerste AID binding wordt al gedaan. Gewoon groepjes koppelen. Straks wordt het nog een Wageningen meet ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:16 schreef Bierie het volgende:
[..]
Zin om anders met mijn groepje mee te gaan?
Zitten ook wel een paar aziaten bij maar een Roemeens en Spaans meisje klonken wel gezellig. De rest van de mailtjes waren een beetje vaag. (we hadden mailtjes rond gestuurd om onszelf voor te stellen. Weet niet of ik dat al had genoemd).
hehe... Ik snap het idee.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef Reflectionne het volgende:
Haha meteen al goed bezig..
Ik weet niet of ik ga zeggen welk gadget ik heb, dan kunnen jullie mij wel vinden en ik jullie niet dat is gemeen :p
En ik weet niet zo goed of ik jullie zeg maar wil herkennen/ontmoeten zeg maar omdat ik niet uit wil leggen hoe ik jullie kenIk heb geen zin om te zeggen dat ik op Fok zit. Dat weet alleen mijn vriend. Dus eigenlijk wil ik jullie best ontmoeten, maar niet met de uitleg erbij hoe ik jullie ken..
Meestal zondagavond...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:56 schreef Zith het volgende:
Weet iemand wanneer de filmavond is op marktplein?
ok thanksquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
de 22e...
http://www.caid.wur.nl/si(...)9&Itemid=236&lang=nl
Dát is gemeen!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef bioloogje het volgende:
[..]
hehe... Ik snap het idee.
Nou dan vertel ik lekker dat ik op de sportdag achter een kraampje sta, maar ik vertel lekker niet welk kraampje...
Haha, jij mij wel spotten en ik niet jouquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:08 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En als je dan even vermeld wat je gadget is... Dan weet ik zeker dat ik je kan spotten
Misschien post ik erna wel welk kraampje het wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:14 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, jij mij wel spotten en ik niet jouik weet nu al dat ik op de sportdag bij iedereen achter de kraampjes ga bedenken of jij het zou zijn :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:18 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Misschien post ik erna wel welk kraampje het was
en anders gewoon zoeken naar die ene lekkere kerel
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het toevallig wielrennen?
Nee zeg, ik ga mijn benen niet scheren... (ben trouwens bang dat ik de enige kerel ben in het kraampje)quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
HahaIs het toevallig wielrennen?
Dan is het Paardrijden of balletquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee zeg, ik ga mijn benen niet scheren... (ben trouwens bang dat ik de enige kerel ben in het kraampje)
Alleen in het kraampje he. Niet in de sport...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:25 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dan is het Paardrijden of ballet
Ghehe, hmm dan weet ik het niet. Stel dat ik het zeg, zeg jij het dan ook?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:29 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Alleen in het kraampje he. Niet in de sport...![]()
Maar ben je nu aan het raden welke sport ik doe...Stiekemerd...
Als jij het zegt, zeg ik het ook. Het kan ook nog over PM als je het hier te open en bloot vind... (en hoe uniek zijn je gadgets?)quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ghehe, hmm dan weet ik het niet. Stel dat ik het zeg, zeg jij het dan ook?
ik ga er nu een nachtje over slapen :p Ik reageer morgen vroeg wel weer.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:52 schreef Reflectionne het volgende:
Haha meteen al goed bezig..
Ik weet niet of ik ga zeggen welk gadget ik heb, dan kunnen jullie mij wel vinden en ik jullie niet dat is gemeen :p
En ik weet niet zo goed of ik jullie zeg maar wil herkennen/ontmoeten zeg maar omdat ik niet uit wil leggen hoe ik jullie kenIk heb geen zin om te zeggen dat ik op Fok zit. Dat weet alleen mijn vriend. Dus eigenlijk wil ik jullie best ontmoeten, maar niet met de uitleg erbij hoe ik jullie ken..
Haha, dat laatste is wel handig om te weten, ja. Dadelijk loopt half Wageningen met dezelfde gadget...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:36 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zeg ik het ook. Het kan ook nog over PM als je het hier te open en bloot vind... (en hoe uniek zijn je gadgets?)
Ik zou 'm denk ik zo stellen. Antwoord heb ik zo even nog niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:50 schreef Reflectionne het volgende:
Haha.. De vraag is: willen we de confrontatie aan, zou ons leven beter zijn als we de confrontatie niet aangaan? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |