Jazzfestival, ben er eigenlijk nog nooit geweest...quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:11 schreef Reflectionne het volgende:
wurshop claimed goedkoper te zijn dan andere winkels en bol.com, wij hebben ook inderdaad wel eens boeken goedkoper gekregen omdat ze op dat moment in de aanbieding waren bij bol.com..
Iemand bij jazzfestival geweest of gaat nog? Ik wel ff net, was een blues band bij daniels en een pearl jam cpverband bij xl...
Ik ook nooit eerder hoor, maar mijn huisgenoot en ik zaten op de bank en toen bedachten we dat we best even konden kijken. Daarnaast zochten we ook een reden om bier te drinken ;Pquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Jazzfestival, ben er eigenlijk nog nooit geweest...En ook dit jaar zit ik weer een keer bij mijn ouders in het schone brabant.
Oja, das vandaag. Net nu ik weer voor het eerst in maanden bij mijn ouders zit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Blurred86 het volgende:
ik ga vanmiddag misschien wel even een kijkje nemen, kan ik meteen een gratis ijsje halen op de markt
Dat denk jij... met dat monopolie recht van Albron...quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:45 schreef GFA het volgende:
grmbl, albron koffieprijzen op lebo meer dan verdubbeld naar 85 cent per bakkie pleur :/
hier gaan koppen rollen!!
Iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:45 schreef GFA het volgende:
grmbl, albron koffieprijzen op lebo meer dan verdubbeld naar 85 cent per bakkie pleur :/
hier gaan koppen rollen!!
Dat dachten de franse koningen ook toen ze de prijs van graan verhoogden!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:49 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat denk jij... met dat monopolie recht van Albron...
* pinkt traantje weg...quote:Op woensdag 8 september 2010 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
ik hoorde op het forum zelfs een euro voor koffie
nu ben ik zelf een thee drinker en neem zekers met slecht weer altijd mijn eigen mok en theezakjes mee voor 10 cent heb ik dan een prachtig mooie mok vol met heerlijke warme thee
Maar niemand het idee dat het aantal mensen op het forum zowat verdubbelt is? Ik kan nergens mijn fiets kwijt... ik struikel over de mensen die overal lopen.. bleh verlang terug naar de tijd dat ik nog van gebouw naar gebouw fietste en lunchte in het arboretum met mooi weer, mijn bieb boeken uit 10 duizend verschillende biebs moest halen, ik nog een beetje conditie training kreeg dankzij de berg en konijntjes zag huppelen voor de dreijenborgh jups ik mis zelfs dat ultra lelijke gebouw.
Ik heb het forum nooit meegemaakt... Ben er 1 keertje binnen geweest, om wat posters te plakken.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:22 schreef maen het volgende:
die tijd heb ik niet eens meer meegemaakt, en ik ben 4ejaars... maargoed veel verder dan de Lebo ben ik sowieso nooit gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |