Het probleem is alleen dat hij ook acteerde in films zoals Ghost Rider, The Wicker Man, National Treasure: Book of Secrets, Next, waar in hij allen genomineerd is voor slechtste acteur.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Gisteravond Lord of War gezien. Ik vond het een mooie film en Nicolas Cage is echt geen slechte acteur zoals ze hier beweren.
Dat is een beetje het probleem van Nicolas Cage idd. Die man heeft hele goede rollen neergezet. bijv. Face off, con air en idd Lord of war. Maar ook enorme bocht zoals de films die jij noemt... Hij mist het talent om slechte films aan zich voorbij te laten gaan...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat hij ook acteerde in films zoals Ghost Rider, The Wicker Man, National Treasure: Book of Secrets, Next, waar in hij allen genomineerd is voor slechtste acteur.
The Terminal is de enige film waar hij inzit en waar ik me niet aan hem erger.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond hem in films als "The Terminal" echt heel goed spelen, wat trouwens een film aanrader is!
Hij kwam alleen raar over in Forrest Gump omdat hij ook een raar iemand moest spelen. Ik vond hem in Forrest Gump heel goed spelen, hij kwam voor mij overtuigend over.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:49 schreef bioloogje het volgende:
Saving private Ryan, The green mile allemaal aan hem zitter ergeren
Forrest Gump vond ik een kut film door hem...
Maar het gaat hier om prestaties niet om de verkoopquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar wanneer werd Pamela dan ook gekozen als actrice om haar acteer talent? Films met haar verkopen toch altijd net ff dat extra.
Mensen geven hun oordeel al snel gebaseerd op zaken die eigenlijk niet zouden mogen meetellen. Zoals uiterlijk. Of dat je iemand gewoon niet kan uitstaan. Dat zijn zaken die allemaal niets over de acteerprestaties van iemand zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om prestaties niet om de verkoop
Nicolas Cage is de ene film grandioos en de andere film tenenkrommend slecht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Gisteravond Lord of War gezien. Ik vond het een mooie film en Nicolas Cage is echt geen slechte acteur zoals ze hier beweren.
Okequote:
Idd...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Danielle83 het volgende:
Ik zal beginnen met Steven Seagal. Hij kan naar mijn mening gewoon het verhaal in een film niet brengen
Hugh Grantquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:27 schreef DrDentz het volgende:
Jonge, wat wil je dan, een of andere aardige inlevende gozer als Hugh Grant die 200 badguys neerhoekt?
Dakota Fanning???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:03 schreef Kerol het volgende:
Die zoon van Will Smith, en Kadota Fanning vroeger. Ook al waren zij meer irritant dan slecht
Begrijp me goed ik heb veel van Seagal gezien en vind hem en zijn films lagguh... (géén fan ofzo)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:27 schreef DrDentz het volgende:
Jonge, wat wil je dan, een of andere aardige inlevende gozer als Hugh Grant die 200 badguys neerhoekt?
Ik ben niet kapot van Jim Carrey, maar heel slecht / slechter dan slecht, echt? Valt wel mee...je kunt er niet van houden das waar... maar niet KUNNEN acteren??? Das simpelweg niet waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:34 schreef jenna12893 het volgende:
Jim carrey, Van Damme, Seagal...
allemaal slechter dan slecht.
http://www.imdb.com/title/tt1095217/quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nicolas Cage is de ene film grandioos en de andere film tenenkrommend slecht.
Goed![]()
- Honeymoon in Vegas
- Leaving Las Vegas
- The Rock
- Con Air
- Face/Off
- Lord of War
- Kick Ass
Slecht![]()
- City of Angels
- Snake Eyes
- Bringing Out The Dead