Deels met je eens. In Much Ado About Nothing speelt hij echt goed. En in de Matrix was het een beetje de bedoeling dat hij niet echt een persoonlijkheid was. Maar voor de rest is hij erg matig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Croupouque het volgende:
Keanu Reeves, die man heeft echt een chronisch gebrek aan persoonlijkheid.
Ik vind het ook lastig, er zijn inderdaad veel acteurs die ik in de ene film erg goed vind terwijl ze in een andere film vreselijk slecht spelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Er zijn zoveel slechte acteurs te noemen. Sommige waren in het begin nog wel te pruimen maar zakten enorm af, Ben Affleck en Eddie Murphy bijv.
Zal wel op basis van Titanic zijn. Tegenwoordig is DiCaprio een van de grote meneren in Hollywood op acteergebied en niet uit op meisjes die aan zijn lippen hangen vanwege mierzoete rollen. In Inception was ie weer bijzonder goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Leonardo is absoluut geen slechte acteur!
Natuurlijk kan iedereen daar een andere mening over hebben, maar ik ben nu wel erg benieuwd waar jouw mening op is gebaseerd.
Leo draait al heel wat jaartjes mee en heeft aardig wat verschillende rollen neergezet, in verschillende genres.
Ik kan hem niet uitstaan in de meeste van zijn comedyfilms, maar in Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Truman Show en Man on the Moon vond ik hem echt goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Braddie het volgende:
Jim Carrey.
Het is een prima acteur, maar naja, hij is alleen in komische rollen nog goed, als hij in een normale film speelt, is het toch een beetje verpest.
(Je ziet trouwens George Carlin in beeld, die kan ook niet acteren, maar hij is ook eigenlijk geen acteur natuurlijk.)quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het nadeel is dat hij slecht geworden is, dat was hij helemaal niet zo in het begin.
Mee eens ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef BoerBert het volgende:
80% van de Nederlandse acteurs, vooral die uit soaps als GTST en ONM.
In Inception was hij inderdaad erg goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Zal wel op basis van Titanic zijn. Tegenwoordig is DiCaprio een van de grote meneren in Hollywood op acteergebied en niet uit op meisjes die aan zijn lippen hangen vanwege mierzoete rollen. In Inception was ie weer bijzonder goed.
Je vind iemand een lelijkerd? Het ging toch of iemand een goede acteur was of niet? Matt Damon hoort zeker niet in het rijtje met slechtste acteurs thuis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef emss het volgende:
Wie ik echt een loser vind is Matt Damon. Na Team America en the Talented Mr. Ripley vind ik hem maar een lelijkerd. Ik krijg dat beeld van hem niet weg als ik andere films van hem kijk.. Dan denk ik nog steeds: ey, daar heb je die lelijkerd/loser! Terwijl hij eigenlijk wel meevalt natuurlijk.
[ afbeelding ]
Haha inderdaad, waar heeft hij wel goed gespeeld?quote:
Life as a Housequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha inderdaad, waar heeft hij wel goed gespeeld?Volgens mij was ik bij geen enkele film van hem onder de indruk.
Buiten dat ik het een sympathieke gast en een goede acteur vind, is hij ook uitgeroepen tot sexiest man alive.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je vind iemand een lelijkerd? Het ging toch of iemand een goede acteur was of niet? Matt Damon hoort zeker niet in het rijtje met slechtste acteurs thuis.
quote:
Dat heb ik met Tom Hanks... Maar dat is meer mijn eigen afkeer dan het feit dat hij niet zou kunnen acteren, dus ik nomineer hem hierbij niet...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kan echt geen films kijken waar Robin Williams in meespeelt
Opzich wel een goed punt. Orlando heeft nog niet ijzersterke rollen ergens neergezet en is zelfs genomineerd geweest voor een razzi in de laatste Pirates filmquote:
Maar wanneer werd Pamela dan ook gekozen als actrice om haar acteer talent? Films met haar verkopen toch altijd net ff dat extra.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Actrice mag ook hoor! En Pamela is idd een voorbeeld van slecht
Nee, dat heb ik niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je een Steven Seagal collectie hebt
Serieus? Ik vond hem in films als "The Terminal" echt heel goed spelen, wat trouwens een film aanrader is!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat heb ik met Tom Hanks... Maar dat is meer mijn eigen afkeer dan het feit dat hij niet zou kunnen acteren, dus ik nomineer hem hierbij niet...
In Good Will Hunting speelde hij anders heel goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kan echt geen films kijken waar Robin Williams in meespeelt
The Terminal is super.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond hem in films als "The Terminal" echt heel goed spelen, wat trouwens een film aanrader is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |