abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85095015
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef Croupouque het volgende:
Keanu Reeves, die man heeft echt een chronisch gebrek aan persoonlijkheid.
Deels met je eens. In Much Ado About Nothing speelt hij echt goed. En in de Matrix was het een beetje de bedoeling dat hij niet echt een persoonlijkheid was. Maar voor de rest is hij erg matig.
pi_85095104
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Er zijn zoveel slechte acteurs te noemen. Sommige waren in het begin nog wel te pruimen maar zakten enorm af, Ben Affleck en Eddie Murphy bijv.
Ik vind het ook lastig, er zijn inderdaad veel acteurs die ik in de ene film erg goed vind terwijl ze in een andere film vreselijk slecht spelen.
Of acteurs die altijd maar in hetzelfde genre spelen. Die zijn niet per definitie slecht, in dat genre misschien wel erg goed. Maar wel eenzijdig.

Neem nou Hugh Grant. Ik vind hem erg leuk als klunzige romanticus. Dat doet hij ook goed. Maar dat is meteen het enige wat hij kan. Is hij dan slecht? Nee. Hij is gewoon erg eenzijdig. (Op een enkel kostuumdrama na)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:49:50 #103
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85095181
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:31 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

:')

Leonardo is absoluut geen slechte acteur!
Natuurlijk kan iedereen daar een andere mening over hebben, maar ik ben nu wel erg benieuwd waar jouw mening op is gebaseerd.

Leo draait al heel wat jaartjes mee en heeft aardig wat verschillende rollen neergezet, in verschillende genres.
Zal wel op basis van Titanic zijn. Tegenwoordig is DiCaprio een van de grote meneren in Hollywood op acteergebied en niet uit op meisjes die aan zijn lippen hangen vanwege mierzoete rollen. In Inception was ie weer bijzonder goed.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85095241
Actrice mag ook toch?
Where facts are few, experts are many.
pi_85095415
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef Braddie het volgende:
Jim Carrey.
Het is een prima acteur, maar naja, hij is alleen in komische rollen nog goed, als hij in een normale film speelt, is het toch een beetje verpest.
Ik kan hem niet uitstaan in de meeste van zijn comedyfilms, maar in Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Truman Show en Man on the Moon vond ik hem echt goed.

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het nadeel is dat hij slecht geworden is, dat was hij helemaal niet zo in het begin.
(Je ziet trouwens George Carlin in beeld, die kan ook niet acteren, maar hij is ook eigenlijk geen acteur natuurlijk.)

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_85095652
Jim O+ kate O+ Eternal Sunshine O+ Ook mijn mening over Jim Carrey is na deze geweldige film veranderd. Ik vond hem altijd heeeeeel irritant, maar in deze film speelt hij een prachtrol!

Wie ik echt een loser vind is Matt Damon. Na Team America en the Talented Mr. Ripley vind ik hem maar een lelijkerd. Ik krijg dat beeld van hem niet weg als ik andere films van hem kijk.. Dan denk ik nog steeds: ey, daar heb je die lelijkerd/loser! Terwijl hij eigenlijk wel meevalt natuurlijk.

pi_85095664
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef BoerBert het volgende:
80% van de Nederlandse acteurs, vooral die uit soaps als GTST en ONM.
Mee eens ja. :)
Who is there to harm you if you are zealous for what is good?
pi_85095739
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Zal wel op basis van Titanic zijn. Tegenwoordig is DiCaprio een van de grote meneren in Hollywood op acteergebied en niet uit op meisjes die aan zijn lippen hangen vanwege mierzoete rollen. In Inception was ie weer bijzonder goed.
In Inception was hij inderdaad erg goed!
En inderdaad, hij is geen standaard knappe acteur die alleen maar in rom-coms speels. ik zou hem alsnog niet uit bed duwen maar das een geheel ander verhaal :@ O-)
Feauteaux
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:01:24 #109
67089 Gillingham
The horror...
pi_85095749
- Rob Schneider
- Johnny De Mol
- Rick Moranis
- Hayden Christensen

Zijn de eerste die in me opkomen.
What's it going to be then, eh?
pi_85095788
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef emss het volgende:
Wie ik echt een loser vind is Matt Damon. Na Team America en the Talented Mr. Ripley vind ik hem maar een lelijkerd. Ik krijg dat beeld van hem niet weg als ik andere films van hem kijk.. Dan denk ik nog steeds: ey, daar heb je die lelijkerd/loser! Terwijl hij eigenlijk wel meevalt natuurlijk.

[ afbeelding ]
Je vind iemand een lelijkerd? Het ging toch of iemand een goede acteur was of niet? Matt Damon hoort zeker niet in het rijtje met slechtste acteurs thuis.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85095875
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Gillingham het volgende:
- Hayden Christensen
Haha inderdaad, waar heeft hij wel goed gespeeld? :P Volgens mij was ik bij geen enkele film van hem onder de indruk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_85095956
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha inderdaad, waar heeft hij wel goed gespeeld? :P Volgens mij was ik bij geen enkele film van hem onder de indruk.
Life as a House
Feauteaux
pi_85096054
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je vind iemand een lelijkerd? Het ging toch of iemand een goede acteur was of niet? Matt Damon hoort zeker niet in het rijtje met slechtste acteurs thuis.
Buiten dat ik het een sympathieke gast en een goede acteur vind, is hij ook uitgeroepen tot sexiest man alive. :')

Maar ja, bij mij schiet ook TAWP door mijn hoofd als ik zijn naam hoor. :')

_O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:11:03 #114
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_85098761
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:58 schreef Falco het volgende:
Orlando Bloom :')!!!
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:16:06 #115
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85098980
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kan echt geen films kijken waar Robin Williams in meespeelt :r
Dat heb ik met Tom Hanks... Maar dat is meer mijn eigen afkeer dan het feit dat hij niet zou kunnen acteren, dus ik nomineer hem hierbij niet...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:48:37 #116
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_85100481
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Atreidez het volgende:
Actrice mag ook toch?
[ afbeelding ]
Actrice mag ook hoor! En Pamela is idd een voorbeeld van slecht :')
pi_85100710
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Opzich wel een goed punt. Orlando heeft nog niet ijzersterke rollen ergens neergezet en is zelfs genomineerd geweest voor een razzi in de laatste Pirates film
pi_85100792
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Actrice mag ook hoor! En Pamela is idd een voorbeeld van slecht :')
Maar wanneer werd Pamela dan ook gekozen als actrice om haar acteer talent? Films met haar verkopen toch altijd net ff dat extra.
pi_85105328
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Je wilt toch niet zeggen dat je een Steven Seagal collectie hebt :o
Nee, dat heb ik niet. :s).

Nog even een bijdrage:

:r.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:41:42 #120
20483 DJC
Caribbean Spirit
pi_85105621
Gisteren ' Grown Ups' zitten kijken en dan weet ik gelijk weer
waarom ik liever geen films met Rob Scheider bekijk, wat een barslechte acteur.
Over de film nog maar te zwijgen, die was nog slechter (misschien 2x een soort van glimlach
op mijn gezicht gehad).
Hallo.
pi_85110358
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Dat heb ik met Tom Hanks... Maar dat is meer mijn eigen afkeer dan het feit dat hij niet zou kunnen acteren, dus ik nomineer hem hierbij niet...
Serieus? Ik vond hem in films als "The Terminal" echt heel goed spelen, wat trouwens een film aanrader is!
pi_85110417
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kan echt geen films kijken waar Robin Williams in meespeelt :r
In Good Will Hunting speelde hij anders heel goed!
pi_85110430
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Serieus? Ik vond hem in films als "The Terminal" echt heel goed spelen, wat trouwens een film aanrader is!
The Terminal is super. :Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_85110985
En laten we 'Forrest Gump' ook niet vergeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')