Als je 'voor klassement' speelt dan heb je de normale instellingen ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:50 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar Online dus geen dreamteam verhaal. Het echte Real dus.!!
Dan ben ik er ook ffquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Zinedinho het volgende:
Sorry halve huis heeft het internet aan. En mijn stiefmoeder is ook nog eens aan het bellen. Kom we gaan vanavond als zij slaapt echt een potje spelen.
Hahaha, ooh daarom, ik denk al, want ballen werden afgepakt terwijl ik 3 sec ervoor al op 'x' had gedrukt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Zinedinho het volgende:
Sorry halve huis heeft het internet aan. En mijn stiefmoeder is ook nog eens aan het bellen. Kom we gaan vanavond als zij slaapt echt een potje spelen.
Dat is gewoon een mislukte controle .. hoe je dat ook noemt ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ik wil ook eens tegen jou met Real Madrid!!!
Ik speel het pas sinds 2 maanden, maar wil nu wel eens tegen een echte goede.
Mijn PSN: wsneijder1
Wattes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is gewoon een mislukte controle .. hoe je dat ook noemt ..
Dan wil ik tegen Zidinho voor het klassement spelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je 'voor klassement' speelt dan heb je de normale instellingen ..
Als je 'Niet voor klassement' speelt dan tellen de instellingen die je zelf hebt gedaan dus je kunt eigen spelers maken en de skills verhogen.
Hij probeert de bal onder controle te houden, maar dat lukt hem niet dus maakt ie per ongeluk een rare schaar .. dit kun je niet expres doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Thas het volgende:
Ik maakte met Balotelli net deze actie: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/29427277
Het ging alleen niet expres ofzo; is er een manier om dat expres te doen?
Ichquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Nevermind.. het volgende:
Wie gaat fifa 11 in de ste week van de release kopen?
Cool, ik hoop dat ze die 'net voor de keeper' naar een mede-speler tikken. gaan verhelpen. Want het gaat wel heel simpel. En ik heb gelezen dat ze die 'buttonbashing' gaan aanpakken, dus dat supersnel tikken. Dus heb er nu al zin in.quote:
En hoe werkt dit precies? Ik ben uiteraard Real Madrid~!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef Nevermind.. het volgende:
Yo boys,
Ik heb een club voor ons aangemaakt (PS3)
Competitienaam: forumfifas
Wachtwoord: fifa10forum
Nu kunnen we tegen elkaar spelen en kunnen we statistieken zien. en we hebben een klassement.
Enne je moet een club uit kiezen, alleen is 1 club al bezet, raad een welke
Je gaat naar online speltypen -> vrienden competities -> meedoen aan een competitie -> dan vul je de competite naam inquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
En hoe werkt dit precies? Ik ben uiteraard Real Madrid~!!
Potje nu?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Je gaat naar online speltypen -> vrienden competities -> meedoen aan een competitie -> dan vul je de competite naam in
De verbinding was veel beter als de eerste keer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef Zinedinho het volgende:
Sorry, internet is nog steeds bout. Deze week maar eens een nieuwe router kopen. En hopen dat ze vroeg gaat slapen.
Dat was wel lucky inderdaad, maar ik had de 4-4 op mijn voet, druk ik de verkeerde knop in, en speel ik hem af. Ik had hem gewoon moeten bommen, maar nee hoor, hij pakt me op de counter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
De verbinding was veel beter als de eerste keer.
Maar die competitie shizzle is wel gaaf. Alleen meer leden moeten even joinen.
Omg, 2 eigen doelpunten echt schandalig gewoon
Ja klopt ik dacht huh, maar wel eventjes afgestraft in de counter, maar ik heb de laatste tijd pech met die eigen goals, tegen GoerezNL was het ook weer raak met mijn eigen goals.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Dat was wel lucky inderdaad, maar ik had de 4-4 op mijn voet, druk ik de verkeerde knop in, en speel ik hem af. Ik had hem gewoon moeten bommen, maar nee hoor, hij pakt me op de counter.
Haha, bedankt voor de tip, maar ik heb hiervoor dan ook 5 jaar lang PES gespeeld, en daar vlogen de ballen er van elke hoek in. Vanavond nog een potje, dan slaapt mijn stiefmoeder, en kunnen we hoogswaarschijnlijk lagfree een winning game doen??quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ja klopt ik dacht huh, maar wel eventjes afgestraft in de counter, maar ik heb de laatste tijd pech met die eigen goals, tegen GoerezNL was het ook weer raak met mijn eigen goals.
Oja en een tip: Schiet wat minder van afstand, probeer dichter bij het doel te komen. en schiet met de juiste voet (rechts/links)
Haha pes, Perfecte spel om met kameraden te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor de tip, maar ik heb hiervoor dan ook 5 jaar lang PES gespeeld, en daar vlogen de ballen er van elke hoek in. Vanavond nog een potje, dan slaapt mijn stiefmoeder, en kunnen we hoogswaarschijnlijk lagfree een winning game doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |