Eerste potje ging nog wel een beetje gelijk op. Waar ik toch wel het geluk had dat ik nog een vrjie trap kreeg aan het eind.quote:
En dan is dezelfde speler Verdedigend en aanvallend straks goed?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ff veranderen in verdediger, dan trainen en weer aanvaller maken. wel klote, bijna iedereen is aanvaller bij de Forum Vok.
Dit had ik gister ook voor het eerst, echter ging hij bij mij daardoor er niet inquote:
Ja natuurlijk, t is vet lastig om elke te zijn met zo'n be à pro cameraquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef Zinedinho het volgende:
Is het tijdens die online clubwedstrijden van ons, ook mogelijk om een gewone tele-camera te gebruiken. Dat 3D/Be a Pro view werkt voor geen meter.
Ik moet zeggen dat ik je onderschatte in het eerste potje. Maar die vrijetrap van jou was erg mooi.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef NM. het volgende:
[..]
Eerste potje ging nog wel een beetje gelijk op. Waar ik toch wel het geluk had dat ik nog een vrjie trap kreeg aan het eind.
De andere 2 potjes was ik volledig kansloos. Moet echt weer eens gaan oefenen voordat FIFA 11 eraan komt.
Pff, geen wonder dat ik er dan niets van bakte. Ik wil revanche....quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, t is vet lastig om elke te zijn met zo'n be à pro camera
Met Maicon, Kolarov of Daniel Alves kan ik dat makkelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef JaxterNL het volgende:
Whaaa ik had vandaag een Roberto Carlos doelpunt!! Vanaf de achterlijn, links van het doel, met buitenkant links in de verre kruizing!! Was uiteraard bedoelt als een voorzet, maar zag er vet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |