Jezus fles, ben je weer aan de zuip ofzo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie heeft OOIT Gezegd dat de trein voor vrouwen bedoeld is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, of hoe achterlijk de marketingafdeling isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is er buiten Nederland geen enkel land ter wereld waar elk kwartier Intercity's op alle grote assen rijden. Die OV Chipkaart reclame van Julie en ROmero is wel lomp ja. Maar dat toont meer aan hoe lomp vrouwen zijn dan hoe lomp de NS is
Je weet het he, meisjes plagen is...quote:
Die reclame is gewoon kut iddquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of hoe achterlijk de marketingafdeling isEn daar zet ik mijn geld op in
Hier (op de grote oost-west-as, rijdt anders maar elk halfuur een wannabe-intercityquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is er buiten Nederland geen enkel land ter wereld waar elk kwartier Intercity's op alle grote assen rijden. Die OV Chipkaart reclame van Julie en ROmero is wel lomp ja. Maar dat toont meer aan hoe lomp vrouwen zijn dan hoe lomp de NS is
Tijd dus dat mini-meneer wat groter wordt zodat je het hem kan lerenquote:
Ik denk dat ik jou dan ook maar eens ga plagenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet het he, meisjes plagen is...
En dan zeker de koffielepeltjes in het pannenrek moeten zoeken en de pannen in de oven?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
Tijd dus dat mini-meneer wat groter wordt zodat je het hem kan leren.
Lui, jaquote:
Hier is het moequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Lui, ja. Precies.
MOrgen weer werken.
Ohja?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NS heeft decennialang de norm op 3 minuten gehanteerd waar heel Europa altijd al 5 minuten als norm had. Zo gek is dat dus niet.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Korte overstaptijd met meer kans op vertragingEn als ik studeerde in Utrecht dan ging via de studie naar Zwolle zeg maar
Dus niks niet geschift
![]()
[..]
Ja, ik heb echt wel eens bijna mensen ook op schoot gehad omdat die treinen daar zo hard heen en weer beukenDat traject staat er ook om bekend...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog blijft de NS het meest klantonvriendelijke bedrijf wat ik ken, met de meest vreemde marketingEcht, ik heb serieus nog niet 1 normale reclame van ze gezien volgens mij
Want het is niet grappig als je iedere minuut van perron moet wisselen... Ze lijken Always wel, met hun "Have a happy period"
![]()
Daar roer je een listig punt aan idd. Want "5 minuten" betekent dus "minder dan 6 minuten". Dus +5:59 is ook nog op tijd volgens die maatstaf.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja?
Nou, nog gestoord. De trein moet gewoon dezelfde minuut vertrekken, anders is ie niet op tijd. Vind ik.![]()
Dat ook nog ja. Nouja, het is gewoon raar. Er stond ook, een tijd terug, een opiniestuk van iemand van Rover in de NRC next, over dat op tijd zijn en al dat soort dingen van de NS. Mja. Wanneer zal dat verbeteren..quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar roer je een listig punt aan idd. Want "5 minuten" betekent dus "minder dan 6 minuten". Dus +5:59 is ook nog op tijd volgens die maatstaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |