Heeft ze in ieder geval wel meer ballen dan jou!quote:
en laat jouw schoonheid eens zien dan?quote:
Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:30 schreef haarmand het volgende:
[..]
en laat jouw schoonheid eens zien dan?
ik vind het een mooi meisje qua gezicht.
mogen heel wat mannen mee in hun handjes wrijven om zo'n vriendin qua uiterlijk te hebben aan hun zijde
oh ik dacht dat je het over 1.81 meter had.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem mannen onder de 170 sowieso niet serieus
ik ben zo'n zes centimeter langer dan jij maar heb alleen interesse in vrouwen die langer zijn. Is me aardig vaak gelukt ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik ben zelf met een lengte van 1,75 ook niet echt lang te noemen voor een jongen.Ik heb gelukkig wel nog een brede bouw. Ik heb het uiteraard altijd bij 'kleinere' dames moeten houden. Inmiddels ben ik al meer dan 6 jaren samen met mijn vriendin. Die's nét iets kleiner dan mezelf, en half Indonesisch.
Ideaal voor mij dus, want ik heb een voorkeur voor getinte dames.
![]()
Laat je niet gek maken. Als ze net zo mooi van karakter is, als dat haar gezichtje is, dan mag je je gelukkig prijzen.quote:
Ik let niet zo op lengte, als ik haar mooi vind dan is het all good.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef Karammel het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij ook op.
Al merk ik dat veel van mijn vrienden juist een voorkeur lijken te hebben voor kleine meisjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |