quote:'Acteurs' die hooguit 1 woord in hun vocabulaire hebben, sajjebedoele.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:11 schreef prinsrob het volgende:[..]
Naar acteurs als Jean Claude van Damme, zoals ik al had gezegd. Acteurs die aan een woord genoeg hebben
V.
quote:Met botte actiehelden bedoelde ik eigenlijk figuren als Van Damme, of Steven Seagall of zo.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:01 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Spiderman met Spacey in de hoofdrol lijkt me anders heel okay!
quote:Spacey mocht willen dat ie een actieheld kon spelen. De echte mannen spelen in Under Siege of Time Cop, Spacey krijgt alleen baggerrollen aangeboden en terecht
Op vrijdag 16 januari 2004 21:52 schreef marky_mark het volgende:[..]
Met botte actiehelden bedoelde ik eigenlijk figuren als Van Damme, of Steven Seagall of zo.
quote:baggerrollen?
Op vrijdag 16 januari 2004 22:00 schreef SunChaser het volgende:[..]
Spacey mocht willen dat ie een actieheld kon spelen. De echte mannen spelen in Under Siege of Time Cop, Spacey krijgt alleen baggerrollen aangeboden en terecht
niet iedereen houdt van die kutfilms zoals under siege enzo
quote:Ja, mietjes niet nee. Maar een gezonde man kijkt niet naar die zijige films als American Beauty over een huisvader en zijn midlifeprobleemjes, of naar een film als K-Pax waarin hij een gek speelt die denkt dat ie een buitenaards wezen is.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:02 schreef WeirdMicky het volgende:
baggerrollen?niet iedereen houdt van die kutfilms zoals under siege enzo
Weet je waar het fout ging? Bij Se7en. Hij had ipv pas als laatste in de film lekker in het begin moeten zitten en lekker al die mensen in beeld moeten afslachten met een kettingzaag. Lederen masker op, of een haak als hand. Dan was er 1 film geweest waarin KS te pruimen was.
En even voor de goede orde. Als je kijkt naar de Film 250 die door IMDB is samengesteld zie je daar op nr. 18 The Usual Suspects, op nr. 29 American Beauty, op nr. 44 L.A. Confidential en op nr. 54 Se7en staan. En hé toevallig, er staat geen één film van Van Damme in die lijst. Mmm, vreemd...
[Dit bericht is gewijzigd door marky_mark op 16-01-2004 22:28]
quote:Hey eh!?!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:03 schreef Verbal het volgende:[..]
'Acteurs' die hooguit 1 woord in hun vocabulaire hebben, sajjebedoele.
V.
"Hasta La Vista Baby" bestaat nog altijd uit 4 woorden
Niet van de onderste, waar Kevin Spacey vandaan komt. Weliswaar horror, maar toch bagger.
quote:En in welke film heeft Jean-Claude van Damme die (4) woorden uitgesproken, dan?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:06 schreef Refragmental het volgende:[..]
Hey eh!?!
"Hasta La Vista Baby" bestaat nog altijd uit 4 woorden
V.
quote:"Acteurs als Jean-Claude"
Op zaterdag 17 januari 2004 00:36 schreef Verbal het volgende:[..]
En in welke film heeft Jean-Claude van Damme die (4) woorden uitgesproken, dan?
V.
quote:Ja, de special effects waren subliem. De enige goede film met KS zal zijn waar ze hem er digitaal uitpoetsen.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:34 schreef speknek het volgende:
Als je pas een echt goede film uit de American reeks wilt zien, kan ik iedereen An American Werewolf in Paris aanraden! Horror van de bovenste plank.
quote:Dat mag overigens ook wel met terugwerkende kracht. Zoiets als met Forrest Gump; maar dan niet 'hier staat Forrest Gump bij Nixon', maar 'hier staat Kevin Spacey NIET bij Nixon'. Ik zie de oscarregen al voor me.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Ja, de special effects waren subliem. De enige goede film met KS zal zijn waar ze hem er digitaal uitpoetsen.
quote:De imdb is een lijst die door het gewone volk wordt samengesteld, het plebs om het maar even oneerbiedig te zeggen. Dat zij iets in die Spacey zien, tsja, zulk soort heeft thuis ook een schilderijtje hangen van een huilende zigeuner, als je begrijpt wat ik bedoel...
Op vrijdag 16 januari 2004 22:16 schreef marky_mark het volgende:En even voor de goede orde. Als je kijkt naar de Film 250 die door IMDB is samengesteld zie je daar op nr. 18 The Usual Suspects, op nr. 29 American Beauty, op nr. 44 L.A. Confidential en op nr. 54 Se7en staan. En hé toevallig, er staat geen één film van Van Damme in die lijst. Mmm, vreemd...
quote:Ik denk dat je je daar wel in vergist hoor, zitten echt veel filmkenners daar (wie voeren anders al die gegevens in).
Op zaterdag 17 januari 2004 01:39 schreef prinsrob het volgende:[..]
De imdb is een lijst die door het gewone volk wordt samengesteld, het plebs om het maar even oneerbiedig te zeggen. Dat zij iets in die Spacey zien, tsja, zulk soort heeft thuis ook een schilderijtje hangen van een huilende zigeuner, als je begrijpt wat ik bedoel...
quote:Misschien is de bedoeling van zijn rol wel dat hij ongeïnteresseerd overkomt en een monotone stem heeft? Hij komt misschien over als een slome duikelaar, maar dat vind ik juist het knappe dat je dat kan spelen.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:30 schreef speknek het volgende:
Yuch, gister weer American Beauty zitten kijken, en me weer onmeunig geërgerd aan dat monotone stemgeluid, die ongeïnteresseerde blik en dat ongeïnspireerde acteerwerk. Ik bedoel, ik snap dat je al lang binnen bent, maar als je de hoofdrol in een film krijgt, probeer er dan wat van te maken in plaats van als zo'n zoutzak rond te schuifelen!
quote:Dan kun jij zeker ook waardering opbrengen voor die William H. Macy
Op zaterdag 17 januari 2004 11:54 schreef Sinterklaas het volgende:
Misschien is de bedoeling van zijn rol wel dat hij ongeïnteresseerd overkomt en een monotone stem heeft? Hij komt misschien over als een slome duikelaar, maar dat vind ik juist het knappe dat je dat kan spelen.
quote:Of Edward Norton
Op zaterdag 17 januari 2004 12:21 schreef California het volgende:[..]
Dan kun jij zeker ook waardering opbrengen voor die William H. Macy
.
Bij Macy straalt gewoon de dom- en irritantheid van zijn hoofd af, vind ik echt prachtig
Norton is in American History en Fight Club echt geweldig.
Jullie moeten wel een rotleven hebben als je hiervoor al kotssmileys moet gebruiken trouwens, ik dacht dat ik me soms onnodig irriteerde, maar dat valt reuze mee als ik dit hele topic lees
en juist in american beauty, alleen had ie dat kind moeten neuken.
quote:Ik had liever Vin Diesel gezien in deze rollen.
Op zaterdag 17 januari 2004 12:59 schreef Sinterklaas het volgende:
Norton is in American History en Fight Club echt geweldig.
quote:Ja sure, in een kantoor met een stropdas om die vage schadegevallen van auto's moet onderzoeken. Als hij zichzelf in elkaar ging slaan in het kantoor van zijn baas zou het niet echt geloofwaardig overkomen dat die baas dat had gedaan.
Op zaterdag 17 januari 2004 13:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik had liever Vin Diesel gezien in deze rollen.
American History X had gekunt, maar ik vind Vin Diesel geen nazihoofd hebben. Het is gewoon een stoere actieheld met een beperkte woordenschat en meer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |