quote:
Op dinsdag 11 december 2001 17:39 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Daarom heeft ie ook 2 oscars gewonnen he
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 17:58 schreef Duiveltja het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie nou tegen hem hebben
quote:Ik vind Schwarznegger en Jean Claud van Damme geen echte acteurs maar actiehelden omdat deze 2 allebei actiehelden zijn die er alleen maar op los kunnen timmeren en niet een stukje serieus acteerwerk kunnen neerzetten.
Op zondag 1 juni 2003 11:21 schreef prinsrob het volgende:
Ik vind 'em best goed eigenlijk. Het is natuurlijk niet eerlijk om hem te vergelijken met Jean Claude van Damme of Schwarzenegger, die zijn wereldtop. Maar ik denk dat als Spacey zo doorgaat dat hij nog een heel eind kan komen! Vergeet niet dat hij nog nooit de kans heeft gekregen z'n talent te laten gelden in een goede film, tot nu toe zijn het vooral slechte b-films waarin hij gespeeld heeft. Vergeet niet dat Al Pacino ook pas echt bekend werd bij het grote publiek door de blockbuster 'Dick Tracy'.
quote:
Op zondag 1 juni 2003 11:57 schreef zjeckyll16 het volgende:[..]
Ik vind Schwarznegger en Jean Claud van Damme geen echte acteurs maar actiehelden omdat deze 2 allebei actiehelden zijn die er alleen maar op los kunnen timmeren en niet een stukje serieus acteerwerk kunnen neerzetten.
Spacey daarintegen vind ik een geweldig acteur die super acteerprestaties neerzet in films als The usual suspect, American beauty, K-pax, life of David Gale.......e.a.
quote:zie ook: Edward Norton is een beroerd acteur!
Op zaterdag 21 juni 2003 00:41 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens my is deze topic gestart om te stoken.
Twee geweldige topics ![]()
Eén geweldig topic, en een lemming die ook wel leuk is ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door JedaiNait op 21-06-2003 01:04]
quote:Oh, leuk.. Een lemming..
Op zaterdag 21 juni 2003 00:50 schreef JedaiNait het volgende:[..]
zie ook: Edward Norton is een beroerd acteur!
Twee geweldige topics
quote:Ach, als een beetje humor al niet meer kan (ja.. buiten onzin inderdaad)
Op zaterdag 21 juni 2003 00:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Oh, leuk.. Een lemming..
.
Bedankt Kevin
quote:Ja, Mike, deze is onterecht gesloten, kan ie weer open?
Op zondag 2 november 2003 09:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat was ik een kutmod he?.
Sorry jongens, maar dan weten jullie kwaliteit toch echt niet op waarde te schatten. The Usual Suspects is één van de beste thrillers ooit, die zelfs na een paar keer kijken nog steeds boeiend is. American Beauty is een meesterwerkje, waarin hij zeer overtuigend speelt. En verder The Negotiator, A Time To Kill, The Life Of David Gale, Seven.
De man heeft niet voor niets twee oscars in de wacht gesleept. KEVIN SPACEY RULEZZZ!!!
quote:In ieder geval zonder talent.
Op zaterdag 27 december 2003 13:19 schreef marky_mark het volgende:
Kevin Spacey een beroerd acteur?
quote:Die is gegeven uit medelijden.
De man heeft niet voor niets twee oscars in de wacht gesleept.
quote:Goh, toch opmerkelijk dat hij gecast is voor hoofdrollen in bv. American Beauty of The Usual Suspects. Wat toch uitstekende films zijn, vind ik niet alleen, kijk maar eens naar de Top 250 van favoriete films op www.imdb.com, daar staan ze toch heel hoog in genoteerd.
Op maandag 29 december 2003 18:19 schreef prinsrob het volgende:[..]
In ieder geval zonder talent.
[..]Die is gegeven uit medelijden.
quote:duidelijk!!!
Op zaterdag 27 december 2003 13:19 schreef marky_mark het volgende:
Kevin Spacey een beroerd acteur?Sorry jongens, maar dan weten jullie kwaliteit toch echt niet op waarde te schatten. The Usual Suspects is één van de beste thrillers ooit, die zelfs na een paar keer kijken nog steeds boeiend is. American Beauty is een meesterwerkje, waarin hij zeer overtuigend speelt. En verder The Negotiator, A Time To Kill, The Life Of David Gale, Seven.
De man heeft niet voor niets twee oscars in de wacht gesleept. KEVIN SPACEY RULEZZZ!!!
quote:Naar acteurs als Jean Claude van Damme, zoals ik al had gezegd. Acteurs die aan een woord genoeg hebben, in tegenstelling tot het eindeloze gewauwel van Kevin Spacey, wat een drek kotst die man uit zeg!
Op maandag 29 december 2003 18:47 schreef marky_mark het volgende:[..]
Maar waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?
quote:Ja, als je van botte actiehelden houdt dan moet je idd niet bij Spacey zijn.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:11 schreef prinsrob het volgende:[..]
Naar acteurs als Jean Claude van Damme, zoals ik al had gezegd. Acteurs die aan een woord genoeg hebben, in tegenstelling tot het eindeloze gewauwel van Kevin Spacey, wat een drek kotst die man uit zeg!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |