Volgens mij komen winterjassen pas over een paar weken in de winkels te hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.
Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?
[ afbeelding ]
Oh, bij mij werkt het afleveren dus wel zoals ik zeiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee je limiet is anders, 't gaat erom hoevaak je besteld.. 't begint met limiet van 100.
En dat wordt steeds hoger, en als ik boven de 400 bestel dan krijg ik 't niet thuis maar gaat 't naar een kialapunt.
Maar ik was er al uit, ik zat 3,10 boven 't max bedrag
Dus even wat eruit gegooit.
Wauw...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef alors het volgende:
Als iemand deze tas ziet
[ afbeelding ]
![]()
![]()
waarschuw me dan please
ik vind het een veredelde boodschappentas...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef alors het volgende:
Als iemand deze tas ziet
[ afbeelding ]
![]()
![]()
waarschuw me dan please
Ik heb geen idee.. heb nu deze besteld, vind ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw...Misschien volgende week! Wat een leukerd. Zeker echt leer?
Dat is me echt al ZO vaak gebeurdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:20 schreef wyccie het volgende:
Een tip voor wanneer je retourneert in de tas: haal eerst de adressticker van de retourbon af voor je de tas (met de bon erin) dichttapet.![]()
En voortaan maak ik ook een kopie van de retourbon ivm het te betalen bedrag.
Mijne is niet gekrompen en ik was altijd op 60! (kort programma, dat wel). Maar mijne is al een paar jaar oud, mss is de fleece nu anders?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:42 schreef ivetje het volgende:
Ik heb dat vest in maat l besteld. Ben toch bang dat ie krimpt, want dat gebeurt met fleece nogal eens. Zo heb ik iig wat extra ruimte mocht dat het geval zijn. En je doet er vaak nog iets onder aan, dus ik heb met vesten altijd wel de neiging om hem een maatje ruimer te nemen. Ik zou dus voor s gaan
Ik weet niet of hij krimpt hoor. Heb hem net pas besteld. Maar ik heb het wel vaak met fleece. Komt misschien ook omdat ik het soms in de droger gooi. Hopelijk is de l goed voor me. We zullen zien. Hij staat voor eind augustus geplandquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijne is niet gekrompen en ik was altijd op 60! (kort programma, dat wel). Maar mijne is al een paar jaar oud, mss is de fleece nu anders?
'k denk dat (net als dezelfde soort vesten alleen dan met lange mouw) ze van achter korter vallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef MaLo het volgende:
Die lange vesten, waarvan JOycie er ook één gepost heeft, zijn die lang genoeg om op een legging te dragen?
Ik heb bij een winkel in de stad een heel mooi lang vest gezien dat zeker op een legging kan, maar dat vest is 80 euro. Dus dan koop ik er liever 2 bij H&M voor samen 40 euro
.
Dat vest wat je hier zit is geloof ik wel 30 euro p.s.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef MaLo het volgende:
Die lange vesten, waarvan JOycie er ook één gepost heeft, zijn die lang genoeg om op een legging te dragen?
Ik heb bij een winkel in de stad een heel mooi lang vest gezien dat zeker op een legging kan, maar dat vest is 80 euro. Dus dan koop ik er liever 2 bij H&M voor samen 40 euro
.
Bedoel je die camel met lange mouwen en knoopjes? Dat gaat denk ik wel jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef MaLo het volgende:
.
Thanks. Zal het eens proberen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij komen winterjassen pas over een paar weken in de winkels te hangen.
Je zou hem op zich kunnen bestellen, als ie een week voor je vertrekt dan nog niet in behandeling is genomen kun je hem alsnog annuleren. Soms komen dingen met een latere levertijd toch eerder.
Het camelkleurige vest is 19.95quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vest wat je hier zit is geloof ik wel 30 euro p.s.
Je hebt nu een keer al onze informatie gelezen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat vest met knoopjes kun je idd op een legging doen.
Ik heb zon soort in het bruin en lichtroze. Lichtroze vind ik alleen niet mooi, alleen in het bruin wel.
Maar hij is lang genoeg dus
maar ik heb hem van de primark vandaan en vond daar de stof veel fijner
Ik ben ook erg benieuwd hoe de jas in het echt zit.. Zodra het binnen is laat ik het weten. Blauw vond ik ook erg mooi, maar voor mij niet echt een perfecte kleur, helaas!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:51 schreef ivetje het volgende:
Mijn zending staat alweer voorgemeld
Die zwarte jass van j0ycie88 is ook mooi zeg! Zie dat ze hem ook in blauw hebben. Is weer eens wat anders voor de winter. Hmmm, volgende maand maar eens even naar kijken
Ben ook benieuwd naar hoe die valt, mooie jas!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd hoe de jas in het echt zit.. Zodra het binnen is laat ik het weten. Blauw vond ik ook erg mooi, maar voor mij niet echt een perfecte kleur, helaas!
Ik had een verlanglijstje gemaakt, en de kleine plaatjes daarvan in paint geplakt en dan opgeslagen als .jpgquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar hoe die valt, mooie jas!
Heb ook weer een heel deel dingen besteld. Geen idee hoe jullie die overzichtjes maken, dus kan zo snel niet aangeven wat er allemaal onderweg is.
als je nou op die plaatjes klik met rechtermuis, en dat afbeeldingslocatie kopieren, dan op dat ene icoontje als je bericht plaats (afbeelding invoegen)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had een verlanglijstje gemaakt, en de kleine plaatjes daarvan in paint geplakt en dan opgeslagen als .jpg![]()
Je kunt de plaatjes ook van de site nemen, maar dan zijn ze zo groot.
Ik dacht oeh leuke jas! Eens kijken op de site of ze hem ook in andere kleuren hebben! Is het een mannenjasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.
Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |