abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85475788
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.

Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?

[ afbeelding ]
Volgens mij komen winterjassen pas over een paar weken in de winkels te hangen.

Je zou hem op zich kunnen bestellen, als ie een week voor je vertrekt dan nog niet in behandeling is genomen kun je hem alsnog annuleren. Soms komen dingen met een latere levertijd toch eerder.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:14:43 #272
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_85480703
Owja, ik heb deze er nog aan toegevoegd en ff dat vest eruit gemikt en opnieuw besteld met code 1304 (5 euro korting) ipv de 10% kortings-code. 5 Euro was meer dan die 10% :P

En zie nu net dat er een app is van H&M. Die ga ik ff op mijn iphone zetten *O*
To infinity…and beyond!
pi_85481267
Als iemand deze tas ziet

:9~ O+

waarschuw me dan please :)
know'm sayin?
word? word.
pi_85481398
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nee je limiet is anders, 't gaat erom hoevaak je besteld.. 't begint met limiet van 100.
En dat wordt steeds hoger, en als ik boven de 400 bestel dan krijg ik 't niet thuis maar gaat 't naar een kialapunt.
Maar ik was er al uit, ik zat 3,10 boven 't max bedrag :')
Dus even wat eruit gegooit.
Oh, bij mij werkt het afleveren dus wel zoals ik zei :o , ook bij m'n laatste bestelling van ruim 500 euro ( :') ) die eergister bij mij thuis is afgeleverd. Daar stond ook bij op de website dat als het m'n limiet overschreed ik een kiala-punt moest selecteren, maar ik heb dat gewoon niet gedaan, ik heb m'n huisadres als afleveradres laten staan. Ik dacht: dat laten ze me vanzelf wel doen als het echt moet en zo niet merk ik het wel. En het is dus gewoon deels onder rembours afgeleverd.

Godzijdank voor m'n bankrekening hou ik nog geen kwart van alle spullen :')
pi_85481435
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef alors het volgende:
Als iemand deze tas ziet

[ afbeelding ]

Wauw... :o Misschien volgende week! Wat een leukerd. Zeker echt leer?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:39:58 #276
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_85481532
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef alors het volgende:
Als iemand deze tas ziet

[ afbeelding ]

ik vind het een veredelde boodschappentas...
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_85482088
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:36 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wauw... :o Misschien volgende week! Wat een leukerd. Zeker echt leer?
Ik heb geen idee.. heb nu deze besteld, vind ik ook O+ maar die kleuren van die andere vind ik zo tof O+

know'm sayin?
word? word.
pi_85483065
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:20 schreef wyccie het volgende:
Een tip voor wanneer je retourneert in de tas: haal eerst de adressticker van de retourbon af voor je de tas (met de bon erin) dichttapet. :D
En voortaan maak ik ook een kopie van de retourbon ivm het te betalen bedrag.
Dat is me echt al ZO vaak gebeurd :') Vanmorgen was ik ook de doos al aan het dichtmaken toen ik de bon nog ernaastzag liggen :P

Heb 1 ruiten blousje toch weer eruitgehaald :') de blauwe van LOGG. Met een wit hempje eronder is ie echt leuk O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85483130
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:42 schreef ivetje het volgende:
Ik heb dat vest in maat l besteld. Ben toch bang dat ie krimpt, want dat gebeurt met fleece nogal eens. Zo heb ik iig wat extra ruimte mocht dat het geval zijn. En je doet er vaak nog iets onder aan, dus ik heb met vesten altijd wel de neiging om hem een maatje ruimer te nemen. Ik zou dus voor s gaan :P
Mijne is niet gekrompen en ik was altijd op 60! (kort programma, dat wel). Maar mijne is al een paar jaar oud, mss is de fleece nu anders?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:26:48 #280
11458 ivetje
pi_85485065
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijne is niet gekrompen en ik was altijd op 60! (kort programma, dat wel). Maar mijne is al een paar jaar oud, mss is de fleece nu anders?
Ik weet niet of hij krimpt hoor. Heb hem net pas besteld. Maar ik heb het wel vaak met fleece. Komt misschien ook omdat ik het soms in de droger gooi. Hopelijk is de l goed voor me. We zullen zien. Hij staat voor eind augustus gepland :)
To infinity…and beyond!
pi_85489248
Net ook weer besteld.. Ben echt een addict aan het worden!

Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_85490672
Die lange vesten, waarvan JOycie er ook één gepost heeft, zijn die lang genoeg om op een legging te dragen?
Ik heb bij een winkel in de stad een heel mooi lang vest gezien dat zeker op een legging kan, maar dat vest is 80 euro :'). Dus dan koop ik er liever 2 bij H&M voor samen 40 euro :P.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:14:57 #283
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85491289
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:59 schreef MaLo het volgende:
Die lange vesten, waarvan JOycie er ook één gepost heeft, zijn die lang genoeg om op een legging te dragen?
Ik heb bij een winkel in de stad een heel mooi lang vest gezien dat zeker op een legging kan, maar dat vest is 80 euro :'). Dus dan koop ik er liever 2 bij H&M voor samen 40 euro :P.
'k denk dat (net als dezelfde soort vesten alleen dan met lange mouw) ze van achter korter vallen.
De voorkant zal over je legging heen vallen maar de achterkant denk ik niet.
pi_85491983
quote:
Dat vest wat je hier zit is geloof ik wel 30 euro p.s. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85493030
quote:
Bedoel je die camel met lange mouwen en knoopjes? Dat gaat denk ik wel ja :Y
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:59:24 #286
269690 -Sisyphus-
*zoekt tevergeefs betekenis*
pi_85493265
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij komen winterjassen pas over een paar weken in de winkels te hangen.

Je zou hem op zich kunnen bestellen, als ie een week voor je vertrekt dan nog niet in behandeling is genomen kun je hem alsnog annuleren. Soms komen dingen met een latere levertijd toch eerder.
Thanks. Zal het eens proberen. :)
pi_85493794
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat vest wat je hier zit is geloof ik wel 30 euro p.s. :9
Het camelkleurige vest is 19.95 :) als ik me niet vergis..

Ohh ik heb nog zoveel meer dingen die ik graag wil maar ik moet me echt inhouden van mezelf!
Deze pumps zijn ook zo gaaf:
pi_85494017
Dat vest met knoopjes kun je idd op een legging doen.
Ik heb zon soort in het bruin en lichtroze. Lichtroze vind ik alleen niet mooi, alleen in het bruin wel.

Maar hij is lang genoeg dus :Y
maar ik heb hem van de primark vandaan en vond daar de stof veel fijner
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:16:11 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85501514
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat vest met knoopjes kun je idd op een legging doen.
Ik heb zon soort in het bruin en lichtroze. Lichtroze vind ik alleen niet mooi, alleen in het bruin wel.

Maar hij is lang genoeg dus :Y
maar ik heb hem van de primark vandaan en vond daar de stof veel fijner
Je hebt nu een keer al onze informatie gelezen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85501624
Okee, thanx voor de reacties, ik ga een poging wagen :9
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:51:51 #291
11458 ivetje
pi_85501986
Mijn zending staat alweer voorgemeld *O*
Die zwarte jass van j0ycie88 is ook mooi zeg! Zie dat ze hem ook in blauw hebben. Is weer eens wat anders voor de winter. Hmmm, volgende maand maar eens even naar kijken :)
To infinity…and beyond!
pi_85503004
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:51 schreef ivetje het volgende:
Mijn zending staat alweer voorgemeld *O*
Die zwarte jass van j0ycie88 is ook mooi zeg! Zie dat ze hem ook in blauw hebben. Is weer eens wat anders voor de winter. Hmmm, volgende maand maar eens even naar kijken :)
Ik ben ook erg benieuwd hoe de jas in het echt zit.. Zodra het binnen is laat ik het weten. Blauw vond ik ook erg mooi, maar voor mij niet echt een perfecte kleur, helaas!
pi_85504188
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd hoe de jas in het echt zit.. Zodra het binnen is laat ik het weten. Blauw vond ik ook erg mooi, maar voor mij niet echt een perfecte kleur, helaas!
Ben ook benieuwd naar hoe die valt, mooie jas!
Heb ook weer een heel deel dingen besteld. Geen idee hoe jullie die overzichtjes maken, dus kan zo snel niet aangeven wat er allemaal onderweg is.
pi_85504792
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd naar hoe die valt, mooie jas!
Heb ook weer een heel deel dingen besteld. Geen idee hoe jullie die overzichtjes maken, dus kan zo snel niet aangeven wat er allemaal onderweg is.
Ik had een verlanglijstje gemaakt, en de kleine plaatjes daarvan in paint geplakt en dan opgeslagen als .jpg :9
Je kunt de plaatjes ook van de site nemen, maar dan zijn ze zo groot.
pi_85505193
hehe zal straks eens kijken als ik me verveel :D
pi_85505277
jeej, heb mijn levering van het retourneren binnen gekregen...
alleen... er zitten 2 dingen niet bij.
1tje staat dat ie uitverkocht is (op de site niet) en ik er staat groen, en ik had paars besteld :?
en de 2e had ik extra bijbesteld, krijg je die dan ook apart ofzo?

grrr....... ik moet echt gewoon in winkels kopen, maja ze hebben daar heul geen sale :(
~ Bonito La Risa ~
pi_85505384
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had een verlanglijstje gemaakt, en de kleine plaatjes daarvan in paint geplakt en dan opgeslagen als .jpg :9
Je kunt de plaatjes ook van de site nemen, maar dan zijn ze zo groot.
als je nou op die plaatjes klik met rechtermuis, en dat afbeeldingslocatie kopieren, dan op dat ene icoontje als je bericht plaats (afbeelding invoegen)

en dan tussen [img] een getal zetten, dus zo [img=300] :)
~ Bonito La Risa ~
pi_85506659
Dit is onderweg voor mij

En dit voor mijn dochtertje

En dit komt ergens eind september/oktober

En over deze dingen twijfel ik nog :)

pi_85508512
Leuke dingen Bla_bla_bla, Dat barbapappa shirtje is zo stoer! Echt keileuk! Ik zou de jas doen ;) Maar goed die heb ik dan ook besteld, misschien kan ik volgende week je twijfel wegnemen ;)

Ik vind dat vest wel heel gaaf waar je over twijfelt!

Dat leuke vestje van maar 4,95 hebben ze niet meer in mijn maat, ik baal daar echt van, volgens mij komt ie niet meer ook :(
pi_85508563
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:15 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik wil deze al een tijdje. De levertijd is eind September. Ik ben helaas alleen voor de zomer in Nederland en vertrek begin September weer naar het buitenland.

Heeft iemand deze toevallig al in de winkels zien hangen? Ik ben geweest toen de nieuwe collectie net in de winkels lag, maar toen zei het personeel dat 'ie er nog niet was. Nu wel?

[ afbeelding ]
Ik dacht oeh leuke jas! Eens kijken op de site of ze hem ook in andere kleuren hebben! Is het een mannenjas :(
Dat was een domper *en ik begon spontaan te twijfelen aan mijn smaak :P*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')