Waarom nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel aardig P , maar ik vindt het er nou niet echt uitkomen dat het een spook stadje betreft...
Ah well....shit happensquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Maar nogmaals wat ik zei over jou fotos en de wauw factor, die ik deze keer mis...
Dit is een retorische of serieuze vraagquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waar ligt Doel precies en waarom is het verlaten?
Ah....hier kan ik wat meequote:Ik denk dat de details van verval juist meer het gevoel van verlatenheid geeft, de mens onderhoud normaal alles en wanneer de mens zich terugtrekt treed het verval in. Ook een natuur die de plek van de mens weer in neemt doet het goed om te tonen dat er inderdaad.. geen mensen zijn
Schitterende fotoquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
Twee weken geleden naar Doel geweest voor een tweede bezoekje. Eerste keer kreeg ik er niet uit wat ik wilde. Nu wel.
[ afbeelding ]
Flickr-pagina
Hmm...is wel een idee hequote:Op maandag 9 augustus 2010 08:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd wat de ouwe zeurdozen op de FC er van vinden.
Mooi aantal voor een serie.quote:
Nou dan komt dat dus gewoon niet over bij deze serie.... Kan toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer dat de serie niet helemaal overkomt bij jullie. Ik vind de vergelijking met een willekeurig stadje op zondag niet helemaal opgaan. Er is nl. gewoon niets te zien op straat en normaal gesproken zie je nog wel eens ergens een auto of zo geparkeerd staan.
@PiperMaru: dichtgelopen schaduwen zou kunnen, hoewel ik dat op een gecalibreerd scherm thuis mee vond vallen. Ik heb ze wel bewust donkerder gemaakt en flink contrast erin gestopt.
Wat bedoel je precies met witte stipjes? Ik zie ze hier niet eigenlijk?
Yupquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou dan komt dat dus gewoon niet over bij deze serie.... Kan toch?
Daar moet ik idd nog eens 10x over nadenken voor ik ja zegquote:Ben blijkbaar niet de enige die dat vindt... Sorry hoor Peet, mag ik nu nooit meer met je mee![]()
Ok...ik moest de grote versie erbij pakken en een vergrootglas, maar ja...er zitten stipjes. Dat zijn denk ik onderdelen van de hoogspanningskabels die daar lopen. En doordat de kabels wegvallen zie je dat niet echt lekker meer.quote:Enne op die laatste zijn idd links midden/ boven 3 witte stipjes te zien...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....arme jijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |