abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85098334
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb de CE besteld voor de 360, de demo was echt goed.
Waar?

Zalige demo.

Hier en daar wel wat flinke flamedrops, maar ach het betreft hier de E3 build dus dat zal in de final code wel verholpen zijn. Het besturen van de auto's en het schietmechanisme is soepeler dan in GTA IV, dat is duidelijk.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:04:13 #152
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85098409
Die cabrio rijdt echt heerlijk.
Bedankt Hans.
pi_85098570
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:
Nou nou nou ik weet het niet hoor.. :{

De graphics vallen mij toch echt wel behoorlijk tegen. Ok de detail op straat valt tegen. Binnen in de gebouwen lijkt alles er wel wat beter uit te zien. Verder zijn explosies nogal tegenvallend en als je een duif neer schiet dan zien je 4 pixels uit elkaar vallen net zoals het bloed wat er ook niet uit ziet.

De gameplay is wel dik in orde. Maar het lijkt wel een beetje op de sims. :') In het huis kun je je raam open zetten en de kraan aan zetten? WTF heeft dat voor nut??? :') :')

Verder lijkt het of de popetjes allemaal erg houterig lopen. Waarom niet het RagDoll effect van GTA IV?

Ik ben dus een beetje telleurgesteld. Want op screens zag er het heel mooi uit in werkelijkheid valt het tegen.

Vergelijken met GTA IV??

GTA IV wint. ^O^
En dat na een 20 minuut durende demo te hebben gespeeld. Wát een gegronde conclusie. _O_
pi_85099329
Hmm de special edition bij Game.co.uk maar 47 euro.
pi_85099787
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En dat na een 20 minuut durende demo te hebben gespeeld. Wát een gegronde conclusie. _O_
Ach ja hoor komt hij weer aan met ze gekanker :')
pi_85099792
Wat een prachtig spel, en dan speel je nog alleen maar de demo! Vuist gevechten zijn briljant! Als je driving op simuliation zet is dat echt iets wat je onder de knie moet krijgen!
Xbox Live: Anormius
pi_85099887
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ach ja hoor komt hij weer aan met ze gekanker :')
Hij heeft gewoon gelijk. :')
pi_85099935
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk. :')
Hij loopt al langer hier een beetje te kankeren.
Verder heeft hij niet gelijk en jij ook niet. :')
pi_85100092
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waar?

Zalige demo.

Hier en daar wel wat flinke flamedrops, maar ach het betreft hier de E3 build dus dat zal in de final code wel verholpen zijn. Het besturen van de auto's en het schietmechanisme is soepeler dan in GTA IV, dat is duidelijk.
Oh dat is nu al duidelijk? :')
Je hebt zeker ook 20 minuten gespeeld dan net zoals mij zeker? :')
pi_85100102
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dan start je hem op met Mafia2.exe. Werkt gewoon hier.
Als ik de exe rename naar "Mafia2.exe" begint Steam te zeuren dat ik het spel niet kan starten.
Als ik de exe probeer te patchen terwijl ie nog gewoon 'launcher.exe' heet zegt ie dat de filesize niet goed is..
Neem aan dat jij die patch in de Mafia folder gezet hebt en daarna gewoon de patch uitgevoerd hebt?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:50:58 #161
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85100599
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef Mister_T het volgende:
Wat een prachtig spel, en dan speel je nog alleen maar de demo! Vuist gevechten zijn briljant! Als je driving op simuliation zet is dat echt iets wat je onder de knie moet krijgen!
True, maar op normal mode gaan ze al hard zat.

Zo net de gunshop overvallen, ligt overigens ook een playboy . Ik heb er nu 3. :7
Bedankt Hans.
pi_85101422
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waar?

Zalige demo.

Gameoffer.
Geen referral hier.
pi_85101722
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:36 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Hij loopt al langer hier een beetje te kankeren.
Verder heeft hij niet gelijk en jij ook niet. :')
Nee jij lult poep, hoe kun je na zo'n demo met zo'n conclusie komen? Hou toch op man. :')
pi_85101782
Snap sommige van jullie echt niet. Eerst is de game geweldig. Dan komen er 2 reviews uit waardoor jullie opeens afzien van de game, en dan komt de game uit en dan is het weer geweldig? :9
pi_85101865
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Oh dat is nu al duidelijk? :')
Je hebt zeker ook 20 minuten gespeeld dan net zoals mij zeker? :')
Ongelooflijke knurft dat je bent. Wat klopt er niet aan de opmerking dat het besturen van auto's en het schiet- en covermechanisme veel fijner is dan in GTA IV? Daarvoor hoef je de volledige spel toch for flying sake niet te spelen? Dat kan je nu zelf constateren.
pi_85101890
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef bohgek het volgende:

[..]

Als ik de exe rename naar "Mafia2.exe" begint Steam te zeuren dat ik het spel niet kan starten.
Als ik de exe probeer te patchen terwijl ie nog gewoon 'launcher.exe' heet zegt ie dat de filesize niet goed is..
Neem aan dat jij die patch in de Mafia folder gezet hebt en daarna gewoon de patch uitgevoerd hebt?
Waarom renamen? er is gewoon een Mafia2.exe....
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_85101979
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Waarom renamen? er is gewoon een Mafia2.exe....
zat in het verkeerde mapje te kijken... euh.. jah.. kan gebeuren :')
pi_85102003
Alleen de demo ademt al meer sfeer uit dan heel GTA IV.
pi_85102062
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ongelooflijke knurft dat je bent. Wat klopt er niet aan de opmerking dat het besturen van auto's en het schiet- en covermechanisme veel fijner is dan in GTA IV? Daarvoor hoef je de volledige spel toch for flying sake niet te spelen? Dat kan je nu zelf constateren.
Dat is jouw mening en hij is het er niet me eens. Volgens mij hoef je daar idd ook niet het hele spel voor uit te spelen.

Begin zelf steeds meer te wennen aan de auto besturing en kan het wel waarderen eigenlijk dat het wat moeilijker is dan GTA IV (iemand ooit geprobeerd een bocht te maken in dat spel :') ) Besturing is zeker lastiger dan GTA IV, of het beter is of slechter moet je zelf maar uitmaken.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_85102093
Typisch, rij je zo'n arme gare wijk in met zandweggetjes en zo, lopen allemaal negers rond :')
pi_85102118
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nee jij lult poep, hoe kun je na zo'n demo met zo'n conclusie komen? Hou toch op man. :')
Precies.

SoldMayor :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:25:48 #172
296894 Xblister
Simply the best..
pi_85102363
Ben het wel met Soldmayor eens, shit valt zwaar tegen. eigenlijk best wel kut
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_85102442
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Precies.

[ afbeelding ]

SoldMayor :')
Wat ben jij een pauper zeg.

Precies het zelfde als de vorige keer. Toen met die screenshots.
Ik zeg die screenshots zien er niet echt goed uit. Afijn dat waren nog maar de screenshots. Nou dan komt nu de demo en wat zien we? Ja redelijk graphics maar zeker niet zo mooi als dat ze eerst voor deden.

Dus ik zeg dat het wat tegenvalt en dan kom jij weer aan met ... HOE KUN JE DAT NOU ZIEN IN EEN DEMO!! :')

En ja die demo is maar een klein stukje van het spel maar het betekent wel dat de rest van de game er ook zo uit ziet. Dus JA JE KAN DAT DE DEMO AFLEIDEN. Dat jij dat niet snapt he... :')

En nou veder echt helemaal zielig liggen doen. _O-

Het is gewoon zielig dat een game zoals GTA IV .. dat al meer dan 2 jaar uit is er nog beter uit ziet dan M2. En over de besturing van GTA IV of M2 .. dat ligt er gewoon aan wat je fijn vind,.

We mogen schijnbaar geen kritiek hebben van jou op dit spel. Net of die het allerbeste spel ooit is ofzo.. _O- :')

Het wordt een leuk spel omdat het verhaal hopelijk ( weet ik haast wel zeker ) goed gaat worden.
Voor de rest .. zal het wel allemaal wel.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:36:56 #174
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85102826
GTA IV ziet er niet beter uit, koop een pc.

Consoles. :')
Bedankt Hans.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:37:37 #175
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85102858
Ik heb alle playboys gevonden, maar kan ze niet terugkijken.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')