Waar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb de CE besteld voor de 360, de demo was echt goed.
En dat na een 20 minuut durende demo te hebben gespeeld. Wát een gegronde conclusie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef SoldMayor het volgende:
Nou nou nou ik weet het niet hoor..![]()
De graphics vallen mij toch echt wel behoorlijk tegen. Ok de detail op straat valt tegen. Binnen in de gebouwen lijkt alles er wel wat beter uit te zien. Verder zijn explosies nogal tegenvallend en als je een duif neer schiet dan zien je 4 pixels uit elkaar vallen net zoals het bloed wat er ook niet uit ziet.
De gameplay is wel dik in orde. Maar het lijkt wel een beetje op de sims.In het huis kun je je raam open zetten en de kraan aan zetten? WTF heeft dat voor nut???
![]()
![]()
Verder lijkt het of de popetjes allemaal erg houterig lopen. Waarom niet het RagDoll effect van GTA IV?
Ik ben dus een beetje telleurgesteld. Want op screens zag er het heel mooi uit in werkelijkheid valt het tegen.
Vergelijken met GTA IV??
GTA IV wint.
Ach ja hoor komt hij weer aan met ze gekankerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat na een 20 minuut durende demo te hebben gespeeld. Wát een gegronde conclusie.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja hoor komt hij weer aan met ze gekanker
Oh dat is nu al duidelijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar?
Zalige demo.
Hier en daar wel wat flinke flamedrops, maar ach het betreft hier de E3 build dus dat zal in de final code wel verholpen zijn. Het besturen van de auto's en het schietmechanisme is soepeler dan in GTA IV, dat is duidelijk.
Als ik de exe rename naar "Mafia2.exe" begint Steam te zeuren dat ik het spel niet kan starten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan start je hem op met Mafia2.exe. Werkt gewoon hier.
True, maar op normal mode gaan ze al hard zat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef Mister_T het volgende:
Wat een prachtig spel, en dan speel je nog alleen maar de demo! Vuist gevechten zijn briljant! Als je driving op simuliation zet is dat echt iets wat je onder de knie moet krijgen!
Gameoffer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar?
Zalige demo.
Hier en daar wel wat flinke flamedrops, maar ach het betreft hier de E3 build dus dat zal in de final code wel verholpen zijn. Het besturen van de auto's en het schietmechanisme is soepeler dan in GTA IV, dat is duidelijk.
Nee jij lult poep, hoe kun je na zo'n demo met zo'n conclusie komen? Hou toch op man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij loopt al langer hier een beetje te kankeren.
Verder heeft hij niet gelijk en jij ook niet.
Ongelooflijke knurft dat je bent. Wat klopt er niet aan de opmerking dat het besturen van auto's en het schiet- en covermechanisme veel fijner is dan in GTA IV? Daarvoor hoef je de volledige spel toch for flying sake niet te spelen? Dat kan je nu zelf constateren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh dat is nu al duidelijk?![]()
Je hebt zeker ook 20 minuten gespeeld dan net zoals mij zeker?
Waarom renamen? er is gewoon een Mafia2.exe....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:41 schreef bohgek het volgende:
[..]
Als ik de exe rename naar "Mafia2.exe" begint Steam te zeuren dat ik het spel niet kan starten.
Als ik de exe probeer te patchen terwijl ie nog gewoon 'launcher.exe' heet zegt ie dat de filesize niet goed is..
Neem aan dat jij die patch in de Mafia folder gezet hebt en daarna gewoon de patch uitgevoerd hebt?
zat in het verkeerde mapje te kijken... euh.. jah.. kan gebeurenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waarom renamen? er is gewoon een Mafia2.exe....
Dat is jouw mening en hij is het er niet me eens. Volgens mij hoef je daar idd ook niet het hele spel voor uit te spelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ongelooflijke knurft dat je bent. Wat klopt er niet aan de opmerking dat het besturen van auto's en het schiet- en covermechanisme veel fijner is dan in GTA IV? Daarvoor hoef je de volledige spel toch for flying sake niet te spelen? Dat kan je nu zelf constateren.
Precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee jij lult poep, hoe kun je na zo'n demo met zo'n conclusie komen? Hou toch op man.
Wat ben jij een pauper zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Precies.
[ afbeelding ]
SoldMayor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |