Heb gta4 nooit gespeeld maar de besturing is totaal anders dan bij M1.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef pagadder het volgende:
Vraagje voor mensen die hem op de PC spelen. Is de besturing van je character en auto op PC of consoleleest geschoeid? Dus voelt de besturing, en dan vooral van je character even soepel aan als Mafia, of is het een GTA 4 besturing? -lees consolebesturing.
Ligt er nog 1 waar je die missie doet, vlak voor je naar beneden gaat op een stapel planken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef bohgek het volgende:
zojuist even gespeeld..
ziet er goed uit, muziek is goed, sfeer is goed,
Iemand die playboy al gezien? Ligt op dat muurtje langs de keukentafel, best een lekker wijfJammer dat ze nu waarschijnlijk al 80 is
Camerabesturing is niet echt geweldig, heb de mousespeed op 'very low' gezet maar dan gaat ie te stroperig.
Auto rijden is erg wennen, ze sturen echt log en zwabberen alle kanten op
Voor de rest is ie geweldig
Ik had wel meer verwacht dan wat de demo laat zien. Alles is grafisch gezien bewust lager gehouden zodat consoles er mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef bascross het volgende:
Hebben de mensen niet te hoge verwachtingen van de graphics? Ik bedoel GTA IV was op dat gebied echt weer vernieuwend en zag er 10x zo goed uit dan San Andreas. GTA IV is de nieuwe standaard, dus dan is het ''wauw effect'' natuurlijk minder bij Mafia 2. Ik vind Mafia 2 er wel mooier uitzien, maar het verschil is natuurlijk lang niet zo groot dan tussen de San Andreas en GTA IV.
Tijdens vuur gevechten binnen in een gebouw ziet het er wel briljant uit. Alleen de shooting actie van deze game is al beter dan menig FPS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:31 schreef bohgek het volgende:
[..]
Ik had wel meer verwacht dan wat de demo laat zien. Alles is grafisch gezien bewust lager gehouden zodat consoles er mee om kunnen gaan.
Vooral het gebrek aan AA en de matige draw distance laat zien dat het gewoon een poort is.
Bij Modern Warfare 1 had ik echt een wow-gevoel omdat het er goed uit zag (ziet er nog steeds goed uit imo). Deze Mafia is grafisch niks bijzonders, maar voor de rest (vooral sfeer) ziet ie goed in elkaar.
Binnen ziet het er inderdaad erg goed uit. Het vuur, het verschroeide hout en de rook zien er meer dan goed uit. Het schieten klinkt en voelt erg goed, je voelt de terugslag bijna hehequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Tijdens vuur gevechten binnen in een gebouw ziet het er wel briljant uit. Alleen de shooting actie van deze game is al beter dan menig FPS.
Nee dat zal het wel zijn ben ik bang. Ik speel op de X360. Ik geloof ook wel dat M2 er veel beter uit ziet op de PC. Dat is met alle spellen al zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Speel je op de pc? Ik vind het er prima uitzien, zeker mooier dan GTA 4.
quote:Mine timer patch.
http://filebeam.com/16c96e23916bdc64067360d199dcc3c5
1) apply patch to (\Steam\steamapps\common\mafia ii - public demo\pc\Mafia2.exe)
2) enjoy.
lot of ppl tested it, work fine.
If you want to do it by ur self:
NOP instruction FST DWORD PTR DS:[ESI+4C] ( D9 56 4C ) at 004F5F86.
Is er al een trick net als crackdown voor de xbox?quote:
Deze nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pas ermee op, zijn al meerdere van die patchen uitgekomen met een dikke trojan erin!
Is nu al heel vroeg, misschien wel over een paar dagenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is er al een trick net als crackdown voor de xbox?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
Doet het hier niet.quote:
Dan start je hem op met Mafia2.exe. Werkt gewoon hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:29 schreef bohgek het volgende:
[..]
Doet het hier niet.
Die patch zoekt naar Mafia2.exe terwijl het spel start met Launcher.exe.
Als je zelf aangeeft dat die de launcher moet patchen zegt ie van "wrong filesize or already patched"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |